دستگیری اعضای باند خرید و فروش سلاح در گرگان به گزارش خبرگزاری هاریکا ، در اخبار کانال گلستان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار سعید دادگر اظهار داشت: پس از یک سری اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی ، مأموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسایی اعضای این باند خرید و فروش سلاح […]

دستگیری اعضای باند خرید و فروش سلاح در گرگان

به گزارش خبرگزاری هاریکا ، در اخبار کانال گلستان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار سعید دادگر اظهار داشت: پس از یک سری اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی ، مأموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسایی اعضای این باند خرید و فروش سلاح های غیرقانونی در گرگان شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد متهمان قصد جابجایی اسلحه خود را با دو دستگاه سواری پژو و پراید در یکی از روستاهای گرگان داشتند ، افزود: بلافاصله تیم ویژه ای از افسران به محل مورد نظر اعزام شدند و به محض این که وسایل نقلیه را دیدند ، به رانندگان دستور دادند متوقف شوند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم اصلی این باند جنایتکار به محض مشاهده پلیس از ماشین پیاده شده و با سلاح سرد به مأموران حمله کرده و قصد آسیب رساندن به آنها را داشت اما متهم با هوشیاری ماموران ناکام ماند.

سردار دادگر با بیان اینکه مأموران قصد داشتند متهمان را آرام کنند و آنها را به خویشتن داری و اطاعت از قانون فراخواند ، اظهار داشت: سرکرده این باند هیچ توجهی به سخنان مأموران نداشته و سایر همدستان خود را علیه پلیس تحریک می کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه مأموران برای تسلیم متهمان سه شلیک به هوا شلیک کردند ، خاطرنشان کرد: متهم یک بار دیگر قصد داشت با چاقو به پلیس ضربه بزند که مأموران با مشاهده قانون استفاده از سلاح. و با شلیک به این شرور ، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه 4 همدست دیگر متهم نیز در این عملیات دستگیر شدند ، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان ، 9 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

سردار دادگر با اشاره به انتقال متهم به مراکز درمانی برای معالجه ، تأکید کرد: پلیس اجازه نمی دهد اراذل و اوباش نظم و امنیت را برهم بزنند و در برابر آنها قاطعانه ایستاده است.