دستگيري ۲ كلاهبردار ميلياردي با ترفند فروش زمين در گنبدكاووس به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار گلستان ،فرمانده انتظامي استان گلستان  گفت: ۲ كلاهبردار كه با ترفند فروش زمين بيش از ۱۰ ميليارد ريال از ۲۱ شهروند گنبدي كلاهبرداري كرده بودند دستگير شدند. سردار “سعيد دادگر” گفت : در پي اطلاع واصله و شكايت […]

دستگيري 2 كلاهبردار ميلياردي با ترفند فروش زمين در گنبدكاووس

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار گلستان ،فرمانده انتظامي استان گلستان  گفت: 2 كلاهبردار كه با ترفند فروش زمين بيش از 10 ميليارد ريال از 21 شهروند گنبدي كلاهبرداري كرده بودند دستگير شدند.

سردار “سعيد دادگر” گفت : در پي اطلاع واصله و شكايت احدي از شهروندان گنبد كاووس مبني بر اينكه 2 كلاهبردار با ترفند فروش زمين با سوء استفاده از عدم آگاهي مردم، اقدام به فروش زمين هاي مشاعي با کاربري زراعي مي كند، موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي اضافه کرد: طي بررسي هاي انجام شده مشخص شد متهمان زمين هاي زراعي را به ابعاد 200 متر به عنوان مسكوني به خريداران فروخته و در قرارداد 20 سهم نگارش كرده و اظهار داشتند كه هر سهم 10 مترمربع مي باشد، اما در واقع هر سهم يك متر مربع بوده و از اين طريق از خريداران كلاهبرداري مي كردند.

فرمانده انتظامي استان ادامه داد : طي هماهنگي به عمل آمده با مراجع قضائي متهمان دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند كه در تحقيقات مقدماتي صورت گرفته و قرار گرفتن در برابر مستندات پليس به 10 ميليارد ريال كلاهبرداري از شهروندان اعتراف كردند.

اين مقام انتظامي گفت: در بررسي هاي انجام گرفته توسط ماموران پليس آگاهي مشخص شد 21 شاکي قرباني سودجويي اين کلاهبرداران شده اند.

سردار دادگر با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي، از شهروندان خواست: به جهت پيشگيري از كلاهبرداري در خريد و فروش املاك، حتما معاملات خود را در بنگاه‌هايی انجام دهید که جواز کسب معتبر داشته باشند و از خرید املاک مشاعی که سهم فروشنده و حدود آن مشخص نیست، جداً خودداری كنيد.