دستگاه بلوک زن + معرفی و بررسی ۴ نوع دستگاه بلوک زنی بتن ماشین اصفهان سابقه زیادی در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی چون دستگاه بلوک زن دارد. گروه صنعتی بتن ماشین اصفهان انواع دستگاه بلوک زنی را تولید و به بازار ارائه می دهد. در این مطلب به معرفی و بررسی ۴ نوع دستگاه […]

دستگاه بلوک زن + معرفی و بررسی 4 نوع دستگاه بلوک زنی

بتن ماشین اصفهان سابقه زیادی در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی چون دستگاه بلوک زن دارد. گروه صنعتی بتن ماشین اصفهان انواع دستگاه بلوک زنی را تولید و به بازار ارائه می دهد. در این مطلب به معرفی و بررسی 4 نوع دستگاه بلوک زنی بتن ماشین پرداخته ایم. برای خرید دستگاه بلوک زن و کسب اطلاعات بیشتر به سایت بتن ماشین مراجعه کنید.

بلوک یکی از انواع مصالح ساختمانی مهم است که در انواع مختلفی از جمله تیغه ای، دیواری، سقفی، تزئینی و … در بازار وجود دارد. بلوک به دلیل وزن کم، مقاومت و استحکام بالا در ساختمان سازی مورد توجه قرار گرفته است. دستگاه بلوک زن یکی از بهترین دستگاه هایی است که به منظور تولید بلوک به صورت دستی یا اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دستگاه بلوک زن دارای قالب بلوک مشخصی است و امکان تولید بلوک در سایزهای مشخص و با مدل های مختلف را فراهم می کند.

 دستگاه بلوک زن

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت، تولید دستگاه های مختلف به منظور تولید بلوک بسیار رواج پیدا کرده است، به طوری که در حال حاضر دستگاه های بلوک زن با تنوع بالایی در بازار وجود دارند. دستگاه بلوک زنی از گیربکس حرکت و موتور، پمپ، شاستی، ویبره دستگاه و سمباده تشکیل شده است. خرید دستگاه بلوک زنی باید با توجه به نیاز هر یک از صاحبان مشاغل و کسب و کارها انجام شود، چرا که هر یک از دستگاه های بلوک زنی دارای شرایط خاصی اند، به همین خاطر افراد قبل از خرید دستگاه بلوک زن باید در مورد انواع دستگاه بلوک زنی و ویژگی هر کدام اطلاعات کافی کسب کنند.

معرفی و بررسی 4 نوع دستگاه بلوک زنی

با توجه به تنوع بالای دستگاه بلوک زنی موجود در بازار، آشنایی با هر کدام برای خریداران اهمیت بسیاری دارد. در ادامه به 4 نوع از دستگاه های بلوک زنی موجود در بازار و جزئیات آن ها اشاره می کنیم.

  • دستگاه بلوک زن دستی: دستگاه بلوک زن دستی یکی از انواع دستگاه های بلوک زن موجود در بازار است که در بسیاری از کارخانه ها و کارگاه های صنعتی کاربرد دارد. دستگاه بلوک زن دستی با کمک نیروی انسانی کار می کند و می تواند با دقت بالا اقدام به تولید انواع بلوک از جمله بلوک کفپوش، بلوک سقفی و… کند. با توجه به قیمت به صرفه دستگاه بلوک زنی دستی، این دستگاه مورد توجه بسیاری از کارگاه های صنعتی کوچک و کم سرمایه است.
  • دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک: دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، یکی از انواع دستگاه های بلوک زنی موجود در بازار است که بدون نیاز به اپراتور تمامی مراحل تولید بلوک را انجام می دهد. این دستگاه با تعداد قالب های مختلف از 5 قالب تا 22 قالب، طراحی و تولید می شود. امکان تعویض قالب در این دستگاه وجود دارد، بنابراین می توان با کمک این دستگاه انواع بلوک های دیواری، سقفی، تزئینی و تیغه ای را با تعداد بالا تولید نمود.
  • دستگاه بلوک زنی سیلودار اتوماتیک: دستگاه بلوک زنی سیلودار اتوماتیک، یکی از انواع دستگاه های اتوماتیک است. این دستگاه دارای یک مخزن برای ذخیره مصالح ساختمانی است. این دستگاه ها بیشتر دارای تعداد قالب بالا مانند 12 قالب، 22 قالب و … است.
  • دستگاه بلوک زنی رومیزی: دستگاه بلوک زنی رومیزی یکی از انواع دستگاه های بلوک زنی است که فقط برای تولید بلوک سقفی با وزن کم مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بلوک زنی می تواند در یک شیفت کاری بین 600 تا 1000 بلوک را تولید کند. مزیت این دستگاه کوچک و کم وزن بودن آن است.

هر یک از مشاغل و کارگاه های صنعتی بر اساس نیاز خودشان می توانند اقدام به خرید دستگاه بلوک زنی مورد نظر خود کنند. البته خرید دستگاه بلوک زنی از یک تولید کننده معتبر، اهمیت بسیار زیادی دارد. این دستگاه ها در بتن ماشین اصفهان دارای کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد و قیمت بسیار مناسب است، بنابراین در صورت نیاز به خرید و اطلاع از قیمت دستگاه بلوک زنی می توانید به سایت بتن ماشین اصفهان مراجعه کنید.