«دسته دختران» سوژه جدیدترین جلسه کارگاه‌های «از امروز» شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «دسته دختران» سوژه جدیدترین جلسه کارگاه‌های «از امروز» شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، سومین دوره سلسله کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» که به همت سازمان سینمایی سوره و با […]

«دسته دختران» سوژه جدیدترین جلسه کارگاه‌های «از امروز» شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «دسته دختران» سوژه جدیدترین جلسه کارگاه‌های «از امروز» شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، سومین دوره سلسله کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» که به همت سازمان سینمایی سوره و با هدف انتقال تجربه‌های کارآمد و موثر به علاقه‌مندان سینما برگزار می‌شود، به هفته سوم رسید.
بدین ترتیب چهارمین کارگاه انتقال تجربه «از امروز» در روز چهارشنبه ۵ بهمن‌ میزبان عوامل فیلم سینمایی «دسته دختران» خواهد بود.
کارگاه انتقال تجربه این فیلم سینمایی با حضور منیر قیدی کارگردان از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۳۰ و محمدرضا منصوری تهیه‌کننده از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد و طبق روال پیشین، پیش از شروع کارگاه‌ها، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ اکران فیلم در محل مذکور برای علاقه‌مندان برقرار است.
تاکنون کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» با حضور بهروز افخمی فیلمساز پیشکسوت سینما و عوامل ۲ فیلم سینمایی «ضد» و «هناس» برگزار شده است.
سومین دوره کارگاه‌های «از امروز» توسط مرکز تولیدات سینمایی سوره به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با محوریت انتقال تجربه ساخت آثار سینمایی مرتبط با سازمان سینمایی سوره و با همراهی عوامل این پروژه‌ها برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از سومین دوره کارگاه‌های «از امروز» می توانند به سایت https://azemroozz.com مراجعه کنند. امیدوارم براتون خبر   «دسته دختران» سوژه جدیدترین جلسه کارگاه‌های «از امروز» شد براتون مفید بوده باشه

 
2023-01-24 06:01:58