در هتل اسپیناس پالاس تهران چه میگذرد؟ سفر به تهران با هر نیتی که باشد جذاب است. تهران فقط همهمه و شلوغی و ترافیک نیست. سفر به پایتخت می‌تواند با یک برنامه‌ریزی خوب تبدیل به یک تهران‌گردی متفاوت و هیجان‌انگیز توام با آرامش و نشاط باشد. البته که برای این تجربه باید در هتل یا […]

در هتل اسپیناس پالاس تهران چه میگذرد؟

سفر به تهران با هر نیتی که باشد جذاب است. تهران فقط همهمه و شلوغی و ترافیک نیست. سفر به پایتخت می‌تواند با یک برنامه‌ریزی خوب تبدیل به یک تهران‌گردی متفاوت و هیجان‌انگیز توام با آرامش و نشاط باشد. البته که برای این تجربه باید در هتل یا اقامتگاه مناسبی، اقامت کنید.

هتل به واسطه امکانات و خدمات رفاهی خوب معمولا طرفداران خاص خودش را در میان گردشگران دارد. اما پیدا کردن هتلی که همه ویژگی‌های مناسب را برای اقامت در تهران با هم یک‌جا داشته باشد، به چند دلیل راحت نیست. اول اینکه تهران شهر بزرگی است و تعدد مناطق آن بالاست بنابراین استقرار شما در منطقه‌ای که باعث سهولت دسترسی شما به جاذبه‌های گردشگری تهران شود، مهم است.

دوری از سروصدا و اسکان در منطقه‌ای آرام و خوش‌ آب‌وهوا هم از دیگر شاخصه‌های مهم یک اقامت به‌یادماندنی در هتل است. با این مقدمه، سفربازی قصد دارد با معرفی هتلی که همه این فاکتورها را با هم داشته باشد، تصمیم‌گیری را برای شما ساده کند. با این توضیح که سفربازی، به‌عنوان مرجع ملی رزرو هتل و اقامتگاه نسبت به خواسته‌ها و نگاه مسافران آگاه است.

با ورود به تهران اگر به سمت سعادت‌آباد حرکت کنید با نزدیک شدن به دو پارک پرواز و ژوراسیک سازه‌ای عظیم و باشکوه را از دور می‌بینید که همان هتل مدنظر سفربازی برای یک اقامت فراموش‌نشدنی است. این عمارت مجلل، هتل اسپیناس‌پالاس تهران است که به دلیل موقعیت مکانی خوب، شما با اسکان در این هتل به راحتی به بزرگراه‌ها دسترسی دارید بنابراین در حداقل زمان ممکن می‌توانید به مکان‌هایی همچون برج میلاد، نمایشگاه بین‌المللی، درکه، دربند، رستوران‌های دره فرحزاد و مراکز خرید مانند میلادنور برسید.

با رزرو هتل اسپیناس‌پالاس شما چه برای تهران‌گردی چه برای انجام کار و تجارت به پایتخت سفر کرده‌ باشید به هرحال، به راحتی می‌توانید به جاهای دیدنی تهران دسترسی داشته باشید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید و البته کمتر در ترافیک بمانید.

بعد از فاکتور خوبِ موقعیت مکانی هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس تهران، باید به احساس خوبی اشاره کرد که این هتل برای مهمانان خود در همان بدو ورود به‌وجود می‌آورد چراکه دکوراسیون و طراحی این هتل چشم‌نواز و لوکس است.

با اقامت در هتل اسپیناس‌پالاس امکانات و خدمات رفاهی کاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای آغاز روز در تهران چه چیزی بهتر از سپردن تن به آب در استخر زیبای این هتل یا میل کردن صبحانه‌ای خوشمزه و متنوع در رستوران‌های آن. انتخاب شما هر چه که باشد به‌طور حتم روز شما از هتل اسپیناس‌پالاس تهران بانشاط و پرانرژی شروع خواهد شد. به‌ویژه اینکه خوابی عمیق و خوب را روی تخت‌های نرم و استاندارد این هتل تجربه می‌کنید.

طراحی و چیدمان اتاق‌ها و سوییت‌های هتل اسپیناس‌پالاس تهران نیز حساب‌شده و مطابق با سلیقه‌های مختلف است. کارکنان خوش‌برخورد هتل پنج ستاره اسپیناس‌پالاس نیز با ارایه خدمات مطلوب، در ایجاد اوقاتی آرامش‌بخش به شما کمک می‌کنند.

تا فراموش نشده باید به این نکته اشاره کرد که مرکز سلامت هتل اسپیناس‌پالاس تهران علاوه‌بر استخر، دارای سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی و ماساژ حرفه‌ای است که هر یک می‌تواند سرزندگی را به شما هدیه دهد.

برای صرف وعده‌های غذایی لذیذ حتما به رستوران‌های متنوع هتل اسپیناس‌پالاس مراجعه کنید و میل کردن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آن‌ها در فضایی لوکس همراه با شنیدن موسیقی آرام لذت ببرید. برای گفت‌‌وگوهای دوستانه یا کاری هم گزینه پیش‌روی شما، کافه سان‌ست هتل اسپیناس‌پالاس تهران است که انواع میان‌وعده‌های سبک و نوشیدنی‌های گرم و سرد را سرو می‌کند. چشم‌انداز این کافه بسیار دیدنی است به‌طوری که شما می‌توانید از بلندی، شهر را تماشا کنید.

کافه سان‌ست در هتل ۵ ستاره اسپیناس‌پالاس دارای محیط باز، بسته و لانژ اختصاصی سیگار است تا به نیازها و سلیقه‌های مختلف مهمانان این هتل، پاسخ شایسته‌ای بدهد.

برگزاری مراسم‌های مختلف از همایش و جلسه گرفته تا مهمانی‌هایی برای ازدواج و تولد نیز در هتل اسپیناس‌پالاس تهران، شدنی است. آن‌هم در فضاهایی شیک و زیبا همراه با ارایه امکانات و تجهیزات پیشرفته که لازمه برپایی یک برنامه دلخواه است.

احتمالا حالا با سفربازی در انتخاب هتل اسپیناس‌پالاس تهران همسو هستید که می‌تواند تکمیل‌کننده خوبی برای یک سفر جذاب به تهران باشد. اگر این‌طور است همین الان می‌توانید با مراجعه به سامانه رسمی سفربازی رزرو هتل اسپیناس‌پالاس تهران را قطعی کنید و منتظر روزهایی به‌یادماندنی باشید.