در سال ۲۰۲۴ چطور به استرالیا برم ؟ همان‌طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارند. هر ساله اداره مهاجرت و دولت بر اساس نیازهای داخلی، ظرفیت‌هایی را به هر یک از آنها اختصاص می‌دهند تا احتیاجات داخلی را به بهترین نحو ممکن برطرف نمایند. با توجه به مواردی که بیان کردیم، […]

در سال 2024 چطور به استرالیا برم ؟

همان‌طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارند. هر ساله اداره مهاجرت و دولت بر اساس نیازهای داخلی، ظرفیت‌هایی را به هر یک از آنها اختصاص می‌دهند تا احتیاجات داخلی را به بهترین نحو ممکن برطرف نمایند. با توجه به مواردی که بیان کردیم، بسیاری از افراد هنگام انتخاب مسیری مناسب به منظور دستیابی به اقامت کشور مورد بحث دچار شک و تردید می‌شوند.

اگر شما هم قصد دارید پاسخ پرسش چطور در سال 2024 به استرالیا بروم را بیابید، بهتر است شرایط موجود را در نظر بگیرید و با انجام بررسی‌های مورد نیاز وارد عمل شوید. ما در این مقاله ابتدا مسیرهای پرطرف‌دار را معرفی خواهیم کرد و سپس به سراغ یافتن پاسخی برای پرسش چطور در سال 2024 به استرالیا بروم می‌رویم. آیا به موضوعات بیان شده علاقه‌مند هستید؟ در این صورت تا انتها ما را همراهی کنید.

سرمایه گذاری استرالیا

استرالیا یکی از کشورهایی به حساب می‌رود که در طول دوران مختلف همواره جایگاه مناسبی را در رنکینگ اقتصادی جهان داشته است. این موضوع نشان‌دهنده آن است که اگر بتوانید در آن سرمایه گذاری معقول و حساب شده‌ای داشته باشید، سود قابل توجهی برایتان خواهد داشت.

اگر ایده‌ای دارید و می‌خواهید آن را در بستری مناسب با استفاده از حمایت‌های مختلف پیاده سازی کنید و یا قصد دارید کسب و کارتان را گسترش دهید، توصیه می‌کنیم به این کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشید. دولت با هدف آن که آن که به افراد واجد شرایط کمک کرده باشد تا برای راه اندازی بیزینس شخصی یا سرمایه گذاری از بستر موجود استفاده نمایند، ویزاهای سرمایه گذاری را ایجاد و در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار داده است.

هر شخص ابتدا باید شرایط خود را در نظر بگیرد و با توجه به آنها گزینه مناسبی را از روش‌های در دسترس انتخاب کند. از آنجایی که در سال مالی جدید ظرفیت‌های موجود نسبت به قبل کمی کاهش داشته‌اند، تقریباً می‌توان گفت پاسخ پرسش چطور در سال 2024 به استرالیا بروم در مسیرهای سرمایه گذاری نهفته نیست و رسیدن به پاسخ نهایی از طریق آنها ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

 

ویزای کاری استرالیا

هر ساله دولت با همکاری اداره کار وضعیت بازار داخلی را بررسی می‌کند و بر اساس احتیاجات موجود، فهرستی از مشاغل مورد نیاز را منتشر خواهد کرد. افرادی که در حرفه‌های اعلامی دارای مهارت‌هایی قابل قبول، تحصیلات مرتبط و سابقه کاری رسمی باشند شانس آن را خواهند داشت تا با استفاده از برنامه‌های موجود، برای رسیدن به اقامت دائم یا موقت وارد عمل شوند.

ساب کلاس‌های 189، 190 و 491 را می‌توان به عنوان برخی از مسیرهایی معرفی کرد که در دسترس شما عزیزان قرار دارند. تمامی مواردی که به آنها اشاره داشتیم، برای انتخاب واجدین شرایط از سیستم امتیازبندی استفاده می‌نمایند.

بسته به ظرفیت‌های موجود و ارائه شده در چند ماه اخیر می‌توان گفت، ویزای کاری روش مناسب‌تری برای مهاجرت به حساب می‌رود. پس اگر به دنبال آن هستید تا پاسخ مناسبی برای چطور در سال 2024 به استرالیا بروم بیابید، توصیه می‌کنیم بخش‌های اختصاصی هر یک از مسیرهای مورد بحث را در ادامه مقاله مطالعه نمایید.

 

ویزای 189 استرالیا

آن دسته از افرادی که قصد دارند بدون محدودیت و با هدف اشتغال در یکی از حرفه‌های موجود در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا به آن مهاجرت کنند، می‌توانند از ویزای 189 استرالیا استفاده نمایند. با داشتن این مجوز اقامتی افراد قادر خواهند بود تا به طور دائم و بدون محدودیت در مقصد مورد بحث حضور داشته باشند و با فراهم کردن شرایطی از پیش تعیین شده، پس از سپری شدن مدت زمانی خاص برای دریافت شهروندی وارد عمل شوند.

نداشتن هزینه بالا، آزاد بودن در انتخاب محل زندگی و اشتغال، استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی، رفت و آمد بدون محدودیت به مدت 5 سال و تحصیل رایگان را می‌توان به عنوان برخی از مزایای ویزای 189 معرفی کرد. بسته به ظرفیت‌های موجود و پرونده‌های موفق اخیر روش بیان شده می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای پاسخگویی به پرسش چطور در سال 2024 به استرالیا بروم باشد.

ویزای 190 استرالیا

یکی از مسیرهای پرطرف‌دار دیگر که عده زیادی هر ساله با استفاده از آن دست به مهاجرت کاری می‌زنند، ویزای 190 به حساب می‌رود. اگر شما هم قصد دارید به طور دائم و بدون محدودیت در مقصد مورد بحث به اشتغال بپردازید، در سال 2024 به استرالیا بروید و هم وارد بازار کار مقصد بیان شده شوید، این مسیر را در میان انتخاب‌های اصلی خود قرار دهید.

فرقی که میان این مجوز اقامتی با آنچه که در بخش قبلی بیان کردیم وجود دارد، آن است که افراد موفق در این مسیر تعهدی اخلاقی در قبال ایالتی دارند که حمایت آنها را بر عهده می‌گیرد. کسانی که نمی‌توانند حداقل امتیاز مورد نیاز را تامین کنند و یا به دنبال زندگی در منطقه‌ای خاص هستند، ویزای 190 را باید به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویشان در نظر داشته باشند.

ویزای 491 استرالیا

افرادی که هنوز تصمیم قطعی برای اقامت دائم در کشور مورد بحث را ندارند و یا شانس کمی برای خود در طی کردن موفقیت آمیز مسیر ویزاهای دائمی قائل هستند، شانس آن را خواهند داشت تا با استفاده از ویزای 491 استرالیا به ایالت مد نظرشان مهاجرت کنند. اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید، قرار گرفتن حرفه شما در لیست مشاغل مورد نیاز استان مد نظر است.

حداقل امتیازی که باید برای واجد شرایط شدن به دست آورید، 50 تعیین شده؛ زیرا دولت ایالتی 15 امتیاز به متقاضیان کمک خواهد کرد. داشتن سنی کمتر از 45 سال، حداقل آیلتس 6 یا معادل آن در PTE و اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین شروط مطرح معرفی کرد. پس اگر پیش نیازهای بیان شده را دارید و در جست و جوی بهترین پاسخ برای پرسش چطور در سال 2024 به استرالیا بروم هستید، نگاه ویژه‌ای به ساب کلاس 491 داشته باشید.

چطور در سال 2024 به استرالیا بروم؟

تا به اینجا برخی از پرطرف‌دارترین و رایج‌ترین مسیرهایی که برای مهاجرت به استرالیا از آنها استفاده می‌شود را مورد بررسی قرار دادیم. حال زمان آن است تا به پرسشی که در ابتدای این مقاله هم مطرح شد پاسخ دهیم و آن هم چیزی نیست جز چطور در سال 2024 به استرالیا بروم؟

ابتدا باید بیان کنیم که جواب این سوال در کل جنبه شخصی دارد؛ اما با توجه به وضعیت موجود، ما پیشنهاد می‌کنیم در صورت واجد شرایط بودن از ویزاهای کاری استرالیا برای دستیابی به هدف بیان شده استفاده نمایید. دلیلی که پشت این مهم نهفته است را می‌توان ظرفیت‌های جدید، پرونده‌های موفق و دعوت نامه‌های متعدد صادر شده تا به اینجای سال دانست.

بر اساس وضعیت کنونی می‌توان گفت، بهترین مسیر برای آن که در سال 2024 در مقصد مورد بحث حضور داشته باشید، استفاده از ویزاهای کاری آن هم پس از فراهم کردن پیش نیازهای ضروری است.

سلکت ویزای استرالیا

سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به صورت تخصصی بر روی کشور استرالیا تمرکز دارید این سازمان با بهرمندی از یک تیم 100 نفره متخصص در زمینه اخذ ویزاهای کاری استرالیا می تواند شما را در رسیدن به استرالیا کمک کند. این سازمان با رهبری دامون آرین وکیل مهاجرت استرالیا بیشترین آمار موفقیت را دارد.