دریافت ۳۰ دلار رایگان بدون واریز وجه ! فارکس چیست ؟ روش معامله در فارکس فارکس بازار مبادله ارز های خارجی است. فارکس بزرگترین بازار جهان است و معاملات انجام شده در آن بر همه چیز ، تأثیر می گذارد. در ساده ترین حالت ، معاملات فارکس شبیه به مبادله ارزی است که ممکن است […]

دریافت 30 دلار رایگان بدون واریز وجه !

فارکس چیست ؟ روش معامله در فارکس

فارکس بازار مبادله ارز های خارجی است. فارکس بزرگترین بازار جهان است و معاملات انجام شده در آن بر همه چیز ، تأثیر می گذارد. در ساده ترین حالت ، معاملات فارکس شبیه به مبادله ارزی است که ممکن است در سفرهای خارجی انجام دهید: یک معامله گر یک ارز را خریداری می کند و ارز دیگری را می فروشد و نرخ ارز بر اساس عرضه و تقاضا دائما در نوسان است. ارزها در بازار ارز مبادله می شوند ، یک بازار جهانی که از دوشنبه تا جمعه ۲۴ ساعته باز است. بازار فارکس بر خلاف بازار بورس که تایم مشخصی باز است به صورت ۲۴ ساعت در حال نوسان است و ارزش پول کشور ها را مشخص می کند همچنین اخبار اقتصادی می توانند باعث تغییر روند ارز ها در فارکس شوند .

بروکر فارکس چیست؟

بروکر یا Broker به شرکت ها یا کارگزاری هایی گفته می شود که با هدف تسهیل فعالیت های گوناگون سرمایه گذاران، در بازار فارکس فعالیت می کنند و در ازای مبالغی تحت عنوان کمیسیون، کارمزد یا اسپرد، خدمات مالی و امکانات مختلفی را در اختیار آن ها قرار می دهد. بهترین بروکر های فارکس مناسب ایرانیان را می توانید در سایت میهن اینوست بررسی کنید.

بونوس بروکر فارکس چیست؟

بونوس بروکر فارکس به هدیه ای گفته می شود که بروکر ها برای ثبت نام افراد قرار می دهند که انوع مختلفی دارد برای مثال ممکن از بعد از ثبت نام در بروکر مبلغی به عنوان هدیه ثبت نام برای مثال 30 دلار به شما هدیه داده شود و اگر قوانین را رعایت کنید و بتوانید سود کسب کنید این مبلغ قابل برداشت است.

بونوس بر اساس واریزی نوع دیگری از بونوس است که بر اساس سرمایه ای که قرار می دهید درصدی را به عنوان اعتبار بروکر به شما هدیه می دهد برای مثال ممکن است شما هزار دلار حساب خود را شارژ کنید و بروکر 250 دلار به عنوان اعتبار به حساب شما واریز کند این مبلغ 250 دلار قابل برداشت نیست ولی می تواند باعث کاهش ریسک معاملات شما شود یا به سادگی با حجم بیشتری معامله کنید تا بتوانید سود بیشتری کسب کنید ولی لازم است حتما قوانین برورکر را بررسی کنید ، برای اینکه بتوانید این هدیه ها را دریافت کنید می توانید با مراجعه به سایت میهن اینوست قسمت بونوس های بروکر فارکس این هدیه ها را دریافت کنید.

 

بونوس بروکر آمارکتس

یکی از بروکر هایی که بونوس های زیادی دارد بروکر آمارکتس است که هم اکنون شما می توانید این بونوس ها را بدون واریز وجه دریافت کنید آموزش ثبت نام بروکر آمارکتس را نیز می توانید مشاهده کنید.

منبع : میهن اینوست /   mihaninvest.com