درباره­ ی ویژگی های باتری اصلی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 چه می دانید؟ شرکت سامسونگ با عرضه مدل جدید خود یعنی Galaxy S3 در آوریل سال ۲۰۱۴ یکی دیگر از گوشی های قدرتمند خود را روانه بازار کرد، این گوشی دارای صفحه نمایشی ۴٫۸ اینچی است. پردازنده­ای که این بار شرکت سامسونگ در پرچم […]

درباره­ ی ویژگی های باتری اصلی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 چه می دانید؟

شرکت سامسونگ با عرضه مدل جدید خود یعنی Galaxy S3 در آوریل سال 2014 یکی دیگر از گوشی های قدرتمند خود را روانه بازار کرد، این گوشی دارای صفحه نمایشی 4.8 اینچی است. پردازنده­ای که این بار شرکت سامسونگ در پرچم دار خود یعنی Galaxy S3 تعبیه کرده 4 هسته ای می باشد. با توجه به صفحه نمایش تقریبا بزرگ و همچنین پردازنده ای 4 هسته ای قوی شرکت سامسونگ در این مدل باتری 2100 میلی آمپری تعبیه کرده است. در ادامه قصد داریم ویژگی های باتری سامسونگ s3  یک دیگر بررسی کنیم.

ویژگی های باتری اورجینال موبایل سامسونگ مدل گلگسی S3

همانطور که گفتیم باتری تعبیه شده در Galaxy S3 دارای ظرفیتی معادل با 2100 میلی آمپر بوده، این باتری از یون لیتیوم ساخته شده پس از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است.

در مقایسه با Galaxy S3 mini باتری Galaxy S3 تقریبا 600 میلی آمپر ظرفیت بیشتری دارد، البته این مسئله بدیهی است چرا که این باتری باید توانایی تغذیه نمایشکر 4.8 اینچی Galaxy S3 را داشته باشد.

با توجه به اینکه باتری موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 از نوع جداشدنی است پس به راحتی کاربران یم توانند آن را در صورت خرابی تعویض کرده و احتیاجی به تعمیر کار نیز ندارند. این ویژگی باتری اصل موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 باعث شده کاربران نگرانی بایت شارژ باتری نداشته باشند چرا که به راحتی می توانند آن را باتری یدک خود تعویض کنند.

بررسی ظرفیت باتری موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 در تست مکالمه

با توجه به انجام تست های مربوط به مکالمه مشخص شده است که باتری اصل موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 در شبکه3G می توان بیشتر از 10 ساعت دوام بیاورد، این میزان با توجه به ظرفیت باتری که 2100 میلی آمپری است بسیار فوق العاده می باشد.

عملکرد  باتری اورجینال موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 در تست وب گردی

با گسترش اینترنت و اهمیت آن در نگاه کاربران، از جمله ملاک های مهم هر شخصی برای خرید گوشی موبایل ظرفیت باتری آن در در وب گردی می باشد، با توجه به اینکه نمایشگر 4.8 اینچی گوشی Galaxy S3 و همچنین پردازنده های بسیار قوی که در آن تعبیه شده است؛ باتری این گوشی عملکرد مناسبی در تست وب گردی از خود نشان نداده، به طور کلی ظرفیت باتری موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 در وب گردی تقریبا 5:20 دقیقه می باشد.

میزان دوام باتری اورجینال موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 در زمینه پخش فیلم

در این قسمت عملکرد باتری موبایل سامسونگ اندکی بهتر شده و کارشناسان آن را قابل قبول می دانند، با توجه به اعلام نتایج پس از انجام تست دوام پخش ویدیو این باتری قادر است بیشتر از 10 ساعت به صورت مداوم ویدیو پخش کند.

میزان نگهداری و دوام شارژ باتری اصل موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3

در تست مقاومت و نگهداری شارژ باتری، عملکرد Galaxy S3 تقریبا 43 ساعت بوده است. به عبارتی اگر روزانه یک ساعت از گوشی تلفن همراه خود کار بکشید و در باقی ساعت روز ان را روی حالت استند بای قرار دهید، باتری گوشی تلفن همراه موبایل ساموسنگ مدل Galaxy S3 قادر است 43 ساعت شارژ خود را نگه دارد.

نکاتی برای دوام و عملکرد بهتر باتری گوشی تلفن همراه

با رعایت مواردی که در زیر عنوان می کنیم می توانید عمر باتری موبایل خود را افزایش دهید، این موارد عبارت اند از:

  • عدم تماس باتری با آب و همچنین قرار نگرفتن در هوای مرطوب
  • قرار ندادن باتری در دمای بسیار بالا و محیط های بسیار گرم
  • اتصال گوشی به شارژر قبل از تمام شدن شارژ باتری
  • از شارژ کشیدن گوشی قبل از فول شارژ شدن
  • عدم استفاده از گوشی تلفن همراه در هنگام اتصال به شارژ
  • استفاده از شارژر اورجینال باتری موبایل سامسونگ مدل Galaxy S3 برای شارژ باتری آن