خرید نرم افزار سپیدار گامی پیشرفته در حسابداری   در دنیای مدرن شگفتی های بسیاری انسان ها را دچار دگرگونی مینماید خرید نرم افزار سپیدار گامی پیشرفته در حسابداری یکی از جاذبه های نو آوری بشر در امور مالی و صنعتی میباشد، نرم افزار سپیدار با ویگی های منحصر به فردی در امور مالی […]

 

خرید نرم افزار سپیدار گامی پیشرفته در حسابداری

 

در دنیای مدرن شگفتی های بسیاری انسان ها را دچار دگرگونی مینماید خرید نرم افزار سپیدار گامی پیشرفته در حسابداری یکی از جاذبه های نو آوری بشر در امور مالی و صنعتی میباشد، نرم افزار سپیدار با ویگی های منحصر به فردی در امور مالی و حسابداریشرکت های صنعتی و مشاغل کوچک و بزرگ خود نمایی میکند مقرون به صرفه بودن نظم دهی به ورود و خروج کالاها مشتری مداری پشتیبانی چند نمونه از بسیار ویژگی های نرم افزار سپیدار میباشد که امروزه در بخش گسترده ای از شرکت ها در حال خدمات رسانی به مدیران آنها میباشد.

 

نرم افزار حسابداری سپیدار چیست؟

 

 

قبل از خرید نرم افزار سپیدار گامی پیشرفته در حسابداری بهتر است به شکل اجمالی در رابطه با این نرم افزار ویژگی ها امکانات توضییح بدهیم  نرم افزار های حسابداری زیادی وجود دارد که در میان این نرم افزار ها هرکدام برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. سپیدار یکی از نرم افزار های حسابداری است که میتوان از آن برای عملیات مالیاتی و حسابداری استفاده کرد.

و در سال های اخیر استفاده از این نرم افزار رو به رشد است.

حسابداران از این نرم افزار حسابداری برای ثبت و مشاهده گزارش های حسابداری و انجام فعالیت های مالی استفاده میکنند. به طور کلی در پاسخ به سوال نرم افزار سپیدار چیست باید گفت این نرم افزار حسابداری با امکانات و قابلیت های زیاد کار را برای حسابداران راحت کرده و به یکی از محبوب ترین نرم افزار های حسابداری تبدیل شده است.

 

استفاده بهینه از نرم افزار سپیدار با شناخت مزیت های آن

خرید نرم افزار سپیدار گامی پیشرفته در حسابداری مزیت های زیادی را برای مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل به همراه دارد.

این نرم افزار در مقایسه با نرم افزار حسابداری ساده، امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. از

مهم‌ترین امکانات و مزایای استفاده از این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

به روز بودن نرم افزار حسابداری سپیدار

یکپارچه بودن این نرم افزار

بهره مندی از پشتیبانی قوی

سریع بودن نرم افزار در انجام امور

امکان تبدیل اطلاعات

امنیت بالای این برنامه

محیط کاربرپسند

ساده بودن نصب و کار کردن راحت با آن

ارائه گزارش های مالی برای انواع کسب و کار ها

صرفه جویی در هزینه های ایجاد زیرساخت

صرفه جویی در زمان انجام امور

بهره مندی از به روزرسانی خودکار

آشنایی با بسته های سپیدار

خرید نرم افزار سپیدار گامی پیشرفته در حسابداری  با خود بسته های جادویی را نیز به همراه دارد که هرکدام شما را در یک بخش مجزا از امور مالی و حسابرسی یاری میرساند  این بسته ها شامل حوزه های تولیدی ، خدماتی ، بازرگانی و پیمانکاری ،پخش و سفارشگیری، می باشد که شما میتوانید یکی از بسته های شخصی سازی شده متناسب با نوع کسب و کار خود را برای فعالیت های حسابداریتان انتخاب نمایید.

 

از آنجا که بسته های نرم افزار سپیدار هر کدام در بخشی دارای فعایت میباشند از این رو به راحتی میتوانید گستردگی و مقرون به صرفه بودن این نرم افزار را در بخش مالی و حسابداری به عنوان یکی از شاخص های خرید نرم افزار سپیدار در نظر بگیرید و با مشاورین ما در چرتکه پلاس تماس بگیرید.

09900300025

09900300026

 

سپیدار و اظهار نامه مالیاتی

خرید نرم افزار سپیدار باعث ادغام شرکت شما در کلیه بخش های مالی میگردد و اظهار نامه مالیاتی که یکی از دغدغه های مدیران میباشد با این نرم افزار به راحتی انجام میگیرد.

سالیانه همه اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول مالیات باید گزارش مالی جامعی از کلیه سود‌ها، زیان‌ها و هزینه‌های خود در اختیار سازمان مالیات کشور قرار دهند. این گزارش تحت عنوان اظهارنامه مالیاتی توسط خود شخص باید انجام شود. ارائه و ثبت اظهارنامه برای همه شرکت‌ها، تاجران و افراد مشمول مالیات اجباری است و در صورت دیرکرد، مجبور به پرداخت جریمه می‌شوند.

شما به‌عنوان یک شرکت یا فرد مشمول مالیات می‌توانید با استفاده از برنامه حسابداری سپیدار همه هزینه‌ها و سود و زیان خود را با دقت محاسبه کرده و اظهارنامه مالیاتی ایجاد کنید. اداره مالیات بر اساس این اظهارنامه میزان مالیات پرداختی را برایتان محاسبه می‌کند.

شرکت چرتکه پلاس که انواع نرم‌افزارهای حسابداری را با بالاترین کیفیت و بیشترین امکانات در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. با استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری سپیدار می‌تواند شما را با هوشمندی و دقت بیشتر در این امر یاری رساند.

 

چرا شرکت‌ها به نرم افزار حسابداری سپیدار نیاز دارند

خرید نرم افزار سپیدار گامی پیشرفته در حسابداری شرکت ها میباشد، سیستم حسابداری شرکتی سپیدار با فرآیندی از قبیل تهیه صورت های گردش پول، سوابق مالی ، ترازنامه و موارد دیگر سروکار دارد و می‌توان از آن برای رسیدگی به فرآیندهای تجاری منحصر به فرد شرکتی مانند جذب ، ادغام و ایجاد اسناد تلفیقی استفاده نمود.

حسابداران پس از نصب سیستم حسابداری سپیدار، حساب های جداگانه ای را برای رسیدگی به عناصر تجاری مانند سهام، دارایی ها، درآمد، بدهی‌ها و هزینه‌ها ایجاد می کنند.

برای کلیه شرکت‌های کوچک و بزرگ مبحث حسابداری جزء مهم‌ترین و حساس‌ترین مقوله‌های مطرح‌شده می‌باشد. بنابراین انتخاب و خرید نرم‌افزاری قابل اعتماد که کلیه وظایف مطرح شده را بدون کوچک‌ترین خطایی به انجام رساند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.و نرم افزار سپیدار با داشتن تمامی این ویژگی ها بهترین انتخاب شرکت ها میباشد.

 

 

زیر سیستم های نرم افزار سپیدار کدامند؟

زیر سیستم‌های سپیدار در کنار سیستم‌های اصلی می‌توانند بسیاری از نیازهای کاربران سپیدار را پوشش دهند.انواع زیر سیستم های سپیدار عبارتند از:

زیر سیستم ارزی سپیدار

زیر سیستم دو واحدی سپیدار

زیر سیستم فروش پیشرفته سپیدار

زیر سیستم چند زبانه سپیدار

زیر سیستم توزین سپیدار

زیر سیستم ردیابی سپیدار

مدیریت پیام سپیدار

تبدیل انبار بازرگانی به تولیدی

پشتیبانی نرم افزار سپیدار

نرم افزار سپیدار از جمله برنامه های نرم افزاری حسابداری میباشد که به طور مداوم شرکت ها و صاحبان مشاغل را در استفاده از این نرم افزار یاری میرساند پشتیبانی نرم افزار سپیدار یکی از فعالیت ها در این امر میباشد،

که پشتیبانی دقیق و منظم و مداوم در هر ساعت از شبانه روز یکی از ویژگی های نرم افزار سپیدار است که باعث میشود شرکت ها به راحتی از امکانات استفاده نموده و تشویق به خرید این نرم افزار شوند،پشتیبانی نرم افزار سپیدار در شکل های متفاوت ارائه میشود که شامل:

 

پشتیبانی تلفنی

خدمات پشتیبانی تلفنی سپیدار در سه گروه ارائه می شود:

تماس تلفنی از ساعت ۸ تا ۱۸ در روزهای کاری

تماس تلفنی از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در روزهای کاری

تماس تلفنی در روزهای جمعه از ساعت ۹ تا ۱۹

 

پشتیبانی اینترنتی

با عضویت در باشگاه مشتریان سپیدار، علاوه بر دریافت فایلهای بروزرسانی و نرم افزار و چت آنلاین با کارشناسان، خدمات ذیل نیز ارائه میگردد:

دریافت کد فعالسازی نرم افزار

دریافت برخی از گزارشات تکمیلی بصورت رایگان

امکان ثبت درخواست جهت طراحی گزارش

پشتیبانی رایگان

پرسش و پاسخ

سوالات متداول

ویدیوهای آموزشی

تعویض قفل های سوخته

فعالسازی پشتیبانی

در وهله اول با خرید نرم افزار کلیه خدمات فوق به مدت یک سال بصورت رایگان به مشتریان ارائه میگردد. همچنین با تکمیل بسته در ازای هر سیستم پشتیبانی یک ماه بصورت رایگان تمدید خواهد شد.

تمدید پشتیبانی

پس از اتمام دوره رایگان، تمدید پشتیبانی از طریق باشگاه مشتریان انجام خواهد شد. با ورود به باشگاه از منوی خرید پشتیبانی میتوان هر یک از خدمات را بصورت جداگانه تا انتهای سال جاری تمدید نمود. پس از پرداخت، فاکتور خرید خدمات در منوی فاکتور پشتیبانی قابل دسترسی است.