خرید قسطی تلویزیون از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خرید اقساطی تلویزیون از تکنولایف با ایزی‌پی امکان‌پذیر است. ایزی‌پی، پلتفرم فروش اقساطی و اعتباری است. مشتریانی که خواهان خرید قسطی از تکنولایف هستند، می‌توانند اقساط کالای خریداری شده را به EzPay پرداخت کنند. در ادامه، با جزئیات این مهم بیشتر آشنا خواهیم شد. جزئیات خرید قسطی تلویزیون […]

خرید قسطی تلویزیون از فروشگاه اینترنتی تکنولایف

خرید اقساطی تلویزیون از تکنولایف با ایزی‌پی امکان‌پذیر است. ایزی‌پی، پلتفرم فروش اقساطی و اعتباری است. مشتریانی که خواهان خرید قسطی از تکنولایف هستند، می‌توانند اقساط کالای خریداری شده را به EzPay پرداخت کنند. در ادامه، با جزئیات این مهم بیشتر آشنا خواهیم شد.

جزئیات خرید قسطی تلویزیون از تکنولایف

افرادی که خواهان خرید اقساطی تلویزیون هستند، پس از تکمیل سبد خرید و هنگام پرداخت، درگاه ایزی‌پی را انتخاب کنند. افرادی که این درگاه را انتخاب می‌کنند، محصولات خریداری‌شده‌شان نهایت تا 72 ساعت به دستشان خواهد رسید.

روش‌های مختلف خرید اقساطی از تکنولایف

به طور کلی، دو روش خرید قسطی تلویزیون در تکنولایف وجود دارد:

  • خرید اعتباری: در خرید اعتباری، می‌توانید تا سقف 5 میلیون تومان از تکنولایف خرید کنید و یک ماه بعد مبلغ را به ایزی‌پی پرداخت کنید و حساب اعتباری‌تان را دوباره شارژ کنید. این نوع خرید، بدون کارمزد است و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
  • خرید با اقساط 12 ماهه: این خرید، به ضامن و پیش‌پرداخت نیازی ندارد و تنها با استفاده از یک برگ چک و پرداخت کارمزد 2 درصد در ماه و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان‌پذیر است.

راهنمایی بیشتر درباره خرید اعتباری

پرداخت اعتباری تکنولایف تنها با سیستم ایزی‌پی ممکن است. برای این منظور، لازم است تا ابتدا به و‌‌ب‌سایت https://ezpay.ir مراجعه کنید و ثبت‌نام اولیه و قرارداد الکترونیکی را امضا کنید. پس از تایید نهایی، امکان خرید قسطی از تکنولایف برایتان ممکن می‌شود.

از ویژگی‌های مهم این پلتفرم:

  • اعتبار گروهی
  • امکان خرید قسطی تا سقف 5 میلیون تومان
  • خرید قسطی بدون نیاز به چک

راهنمایی بیشتر درباره خرید قسطی تلویزیون با اقساط 12 ماهه از تکنولایف

برای این مهم، ابتدا به وب‌سایت ایزی‌پی مراجعه کنید و مراحل زیر را گام‌به‌گام دنبال کنید:

  • احراز هویت
  • اعتبارسنجی از طریق اپ ایزی‌پی
  • تصویر یک برگه چک صیادی، سفته یا رمز ارز

پس از انجام این مراحل، اعتبار مشتریان توسط ایزی‌پی سنجیده می‌شود و نتیجه به آن‌ها پیامک خواهد شد.

به یاد داشته  باشید ضمانت‌نامه (یک برگه چک صیادی، سفته یا رمز ارز) باید به صورت فیزیکی برای ایزی‌پی ارسال شود. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص، روی این لینک کلیک کنید.

استفاده از ایزی ‌پی در تکنولایف به چه صورت است؟

اگر قصد خرید تلویزیون از تکنولایف به صورت آنلاین دارید، هنگام پرداخت، درگاه ایزی‌پی را انتخاب کنید. سپس با شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد حساب ایزی‌پی خود شده و پرونده خرید قسطی را ایجاد کرده و فرایند خرید را تا آخر دنبال کنید. در آخر، ایزی‌پی شما را به وب‌سایت تکنولایف متصل می‌کند و بدین‌ترتیب می‌توانید خریدتان را ثبت کنید.

اگر به صورت حضوری از فروشگاه تکنولایف خرید می‌کنید، کافی است بارکد کنار صندوق را درون اپ ایزی‌پی (که روی گوشی‌ موبایلتان نصب است) اسکن کنید.

چند پرسش و پاسخ

شرایط خرید اقساطی تلویزیون با ایزی‌پی چگونه است؟

برای این منظور، باید در ایزی‌پی پرونده ایجاد کنید و یک ضمانت‌نامه (چک صیادی، سفته یا اعتبار رمز ارز) به صورت فیزیکی ارسال کنید و در نهایت، قرارداد الکترونیکی را تایید کنید. در مرحله نهایی، پس از پرداخت اولین قسط، مبلغ درخواستی به حساب کیفت پولتان واریز و امکان خرید قسطی از تکنولایف برایتان ممکن می‌شود.

محدودیت زمانی پس از دریافت اعتبار تا چه حد است؟

هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد، پس از دریافت اعتبار، هر زمان که مایل بودید، می‌توانید خرید کنید.

منبع: حرف تازه