جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۱ در سال ۲۰۲۱، شاهد ارائه انواع گوشی باکیفیت میان‌رده و پرچمداران سامسونگ بودیم. پس قصد داریم چند مورد از برترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ که فروش عالی را تجربه کردند را به شما عزیزان در این مقاله معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا جدیدترین گوشی های […]

جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2021

در سال 2021، شاهد ارائه انواع گوشی باکیفیت میان‌رده و پرچمداران سامسونگ بودیم. پس قصد داریم چند مورد از برترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ که فروش عالی را تجربه کردند را به شما عزیزان در این مقاله معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا جدیدترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2021 را بشناسید.

گلکسی آ 52 فایو جی

گوشی سامسونگ گلکسی آ 52 فایو جی جزو معروف‌ترین گوشی‌های سامسونگ به‌حساب می‌آید. این گوشی قیمت مناسبی دارد و برای خرید گزینه مناسبی محسوب می‌شود. گوشی سامسونگ گلکسی ای 52 فایو جی در مارس سال 2021 به بازار عرضه شد. این گوشی دارای یک صفحه نمایشگر پرقدرت 6.5 اینچی است. در ساخت این صفحه نمایشگر از Super AMOLED استفاده کرده‌اند. صفحه نمایشگر این گوشی از 800 نیت نور و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و برای بازی گزینه بسیاری مناسبی محسوب می‌شود. این گوشی دارای رزولوشن تصویر 2400 در 1080 و 407 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی است. پس می‌توانید انتظار صفحه نمایشگر بسیار واضح، درخشنده و باکیفیت را از این گوشی داشته باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 52 فایو جی جزو انواع گوشی‌های ضدآب به شمار می‌آید. این گوشی دارای IP67است که تا 1 ساعت و نیم در عمق 5 متری آب سالم باقی می‌ماند. در گوشی گلکسی آ 52 فایو جی از تراشه اسنپدراگون 750 استفاده‌شده است. این تراشه از شبکه اینترنت فایو جی که اینترنت پرسرعت است پشتیبانی می‌کند. گلکسی ای 52 فایو جی با کمک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند Kyro و پردازنده گرافیکی Adreno می‌تواند انواع بازی‌های روز دنیا را باکیفیت و سرعت عالی اجرا کند. گلکسی ای 52 فایو جی در سه مدل 128 گیگ رم 6، 128 گیگ رم 8 و 256 گیگ رم 8 به بازار عرضه‌شده است. این گوشی دوربین 64 مگاپیکسلی واید دارد و دارای کیفیت فیلم‌برداری مناسبی است. پس به‌صورت کلی می‌توان گفت که این گوشی یک گوشی عالی میان‌رده سامسونگ به‌حساب می‌آید و بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی آ32 فایو جی

گوشی سامسونگ گلکسی آ32 فایو جی ازجمله بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ با قیمت مناسب است که سامسونگ در ابتدای سال 2021 به بازار عرضه کرد. این گوشی ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. در گوشی سامسونگ گلکسی آ32 فایو جی از صفحه نمایشگر TFT با نرخ نوسازی 90 هرتز و رزولوشن تصویر 1600 در 720 پیکسل استفاده کرده‌اند. صفحه نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی، 270 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی دارد. تراشه قدرتمند مدیاتک 720 5G قلب تپنده این گوشی به‌حساب می‌آید. گوشی سامسونگ گلکسی آ32 فایو جی با اتکا به همین تراشه قادر به دریافت شبکه اینترنت پرسرعت 5G است. پس می‌توان این گوشی را جزو ارزان‌ترین گوشی‌های فایو جی سامسونگ دانست.

گوشی سامسونگ گلکسی آ32 فایو جی با کمک پردازنده 8 هسته‌ای Cortex  و پردازنده گرافیکی Mali G57 می‌تواند انواع بازی‌های روز دنیا را به‌راحتی اجرا کند. البته طبیعی است که برای اجرای برخی بازی‌های گرافیکی و سنگین، باید تا حدودی گرافیک بازی را کاهش دهید. این گوشی در سه مدل مختلف 64 گیگ رم 4 ، 128 گیگ رم 4 و 128 گیگ رم 6 به بازار عرضه‌شده است. پس برای بیشترین سرعت، باید به سراغ مدل 128 گیگ رم 6 بروید. این گوشی دوربین واید 48 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند در حالت 4K به‌راحتی فیلم‌برداری کند. همچنین با کمک باتری 5هزار میلی‌آمپرساعتی، گوشی سامسونگ گلکسی آ32 فایو جی در طول روز به‌ندرت به شارژ نیاز پیدا می‌کند.

سامسونگ گلکسی M42 فایو جی

سامسونگ گلکسی M42 فایو جی ازجمله معروف‌ترین مدل‌های سری ام در سال 2021 شد. این گوشی با صفحه 6.6 اینچی از جنس Super Amoled به بازار عرضه شد. گوشی سامسونگ گلکسی M42 فایو جی ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. این گوشی قدرتمند همراه با تراشه اسنپدراگون 750 به بازار عرضه شد. تراشه اسنپدراگون 750 از اینترنت پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کند. پس کاربران این گوشی می‌توانند از بیشترین سرعت اینترنت نهایت لذت را ببرند. در سینه گوشی سامسونگ گلکسی M42 فایو جی پردازنده 8هسته‌ای عالی Kyro و پردازنده گرافیکی Adreno  به چشم می‌خورد. به همین خاطر سرعت عمل بسیار عالی و مناسبی دارد.

سامسونگ گلکسی M42 فایو جی در دو مدل 128 گیگ رم 6 و 256 گیگ رم 8 به بازار عرضه‌شده است. مدل 256 گیگ رم 8 جزو مدل‌های پرطرفدار است و همه نظره کاربر را راضی نگه می‌دارد. رم 8 برای اجرای بازی‌های مختلف مناسب است و حتی برای اجرای برنامه‌های گرافیکی نیز دچار مشکل نخواهد شد. این گوشی با دوربین 48 مگاپیکسلی خود می‌تواند تصویربرداری مناسبی داشته باشد و در حالت 4K نیز فیلم‌برداری می‌کند. سامسونگ گلکسی M42 فایو جی با کمک باتری 5هزار میلی‌آمپرساعتی، در طول روز به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت. این گوشی یک گوشی عالی میان‌رده است که سامسونگ در سال 2021 به بازار عرضه کرد.

کلام آخر

سالی که گذشت، سالی بسیار عالی برای برند سامسونگ بود. در این سال علاوه بر میان‌رده‌های محبوبی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، شاهد ارائه انواع مدل‌های قدرتمند و پرچمداران جدیدی همانند سری فولد به بازار بودیم. امید به آنکه در سال جدید نیز شاهد ارائه گوشی‌های متنوع سامسونگ به بازار باشیم.