جایگاه حیاتی اصول پدافند غیرعامل در شرکت مخابرات ایران به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار فناوری به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی با بیان اینکه اکنون سازمان های مختلفی مانند جمعیت هلال احمر، بانک ها، بیمه ها و شرکت های […]

جایگاه حیاتی اصول پدافند غیرعامل در شرکت مخابرات ایران

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار فناوری به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی با بیان اینکه اکنون سازمان های مختلفی مانند جمعیت هلال احمر، بانک ها، بیمه ها و شرکت های مهم از خدمات نورونتا اسفاده می کنند گفت: برای۳۰۰ مشتری سازمانی با بیش از ۳۰ هزار شعبه در سراسر کشور ارتباطات امن سازمان ها توسط سرویس نورونتا برقرار می شود.
وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران علیرغم تمام مشکلات به رسالت خود در خصوص حمایت از محدوده دیتای کشور واقف است، گفت: پدافند غیرعامل همانند مصون سازی بدن انسان است که در حوزه ICT به دلیل زیرساختی بودن، این مصون سازی اهمیت بیشتری دارد.
مهندس سلطانی گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان جلودار صنعت ICT باید حمایت شود تا علاوه بر توان حل و فصل مسائل جاری خود، توجه ویژه ای به ارائه محصولات امن و اطمینان بخشی مانند نورونتا داشته باشد.
وی افزود: شبکه نورونتا اکنون فراهم آورنده ارتباطات دیتا بین سازمانی در بستری کاملا اختصاصی، غیر اشتراکی و امن است.
مهندس یزدانی مدیرعامل شرکت امیدژرف نگر تامین کننده امکانات نورونتا گفت: دیده بانی کامل کارشناسان مرکز عملیات شبکه نورونتا به صورت ۷ در ۲۴ از وضعیت و کیفیت سرویس مشتریان در سراسر کشور انجام می شود.
وی با بیان اینکه SLA در سطح نقره و خدمات اختصاصی و غیر اشتراکی به تمام مشتریان مشتریان نورونتا ارائه می شود گفت: این تضمین کیفیت باعث می شود پهنای باند همواره به صورت کامل و با کمترین قطعی در اختیار مشتریان سازمانی نورونتا قرار گیرد.