توضیحات سرپرست «خانه هنرمندان ایران» درباره انتخاب مدیرعامل جدید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری توضیحات سرپرست «خانه هنرمندان ایران» درباره انتخاب مدیرعامل جدید  به گزارش خبرنگار هاریکا، حمیدرضا نوربخش در حاشیه افتتاح نمایشگاه «لحظه» شامل مجموعه عکس‌های علی کاوه از امام خمینی (ره)، درباره انتخاب مدیرعامل جدید خانه هنرمندان ایران گفت: […]

توضیحات سرپرست «خانه هنرمندان ایران» درباره انتخاب مدیرعامل جدید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری توضیحات سرپرست «خانه هنرمندان ایران» درباره انتخاب مدیرعامل جدید  به گزارش خبرنگار هاریکا، حمیدرضا نوربخش در حاشیه افتتاح نمایشگاه «لحظه» شامل مجموعه عکس‌های علی کاوه از امام خمینی (ره)، درباره انتخاب مدیرعامل جدید خانه هنرمندان ایران گفت: هیچ‌وقت در فکر مدیریت خانه هنرمندان ایران نبوده‌ام و اصلاً امکانش را هم ندارم، چون مسئولیت خانه موسیقی را نیز برعهده دارم. گزینه‌های زیادی برای مدیرعاملی مطرح هستند که هنوز حضورشان قطعی نشده است.
نوربخش در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره برنامه‌های خانه هنرمندان ایران در مدت سرپرستی‌اش در این مجموعه توضیح داد: خانه هنرمندان ایران همیشه برنامه‌های معمول خود را دارد؛ به‌طوری که این برنامه‌ها هیچ‌وقت تعطیل نشده‌اند، تنها در دوران پیک کرونا گاهی اوقات این برنامه‌ها به‌طور موقت تعطیل می‌شد که واقعاً امکان باز بودن خانه فراهم نبود. به جز این ایام، خانه هنرمندان همیشه فعال بوده است‌، با این حال بعد از پذیرفته شدن استعفای آقای رجبی‌معمار شورای عالی تصمیم گرفت من سرپرستی این خانه را به عهده بگیرم و امیدوارم به زودی مدیرعامل جدید انتخاب شود.
مدیرعامل خانه موسیقی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد خود او مدیرعامل خانه هنرمندان شود مطرح کرد: من که اصلاً امکانش را هم ندارم چون مسئولیت خانه موسیقی را نیز بر عهده دارم. اساساً هیچ وقت هم جزو گزینه‌های مطرح شده نبوده‌ام. بنابراین امکان حضور من به عنوان مدیرعامل در اینجا منتفی است. برعهده گرفتن مسئولیت اینجا یک نگاه موقت بوده، البته نگاه شورای عالی هم، چنین بوده است، آنها در نظر داشتند در این مدت کسی بیاید که کارهای معمول خانه هنرمندان متوقف نشود و استمرار داشته باشد، این فرآیندی است که در همه دوره‌ها وجود داشته است.
نوربخش توضیح داد: گزینه‌های مختلفی هم برای مدیریت خانه هنرمندان وجود دارد که البته هنوز حضورشان قطعی نشده است. امیدوارم شورا هرچه زودتر بتواند در این باره به جمع‌بندی برسد. هرچه خانه هنرمندان بتواند بیشتر نظم خود را حفظ کند و فعالیت‌های خود را با استحکام بیشتری پیش ببرد، بهتر است. تلاش همه دوستان در شورای عالی بر این است که هرچه زودتر مدیرعامل جدید خانه هنرمندان ایران انتخاب شود.
نوربخش بیان کرد: سرپرستی خانه هنرمندان ایران برای من مسئولیت مضاعفی است. من همیشه از سالیان دور در این خانه بودم؛ یا به عنوان عضو شورا و یا به عنوان مشاور. طبیعتاً همیشه علاقه و تعصب خاصی روی خانه هنرمندان داشته و دارم. در حال حاضر هم در این مسئولیت موقت با اشتیاق فعالیت‌هایش را پیگیری می‌کنم به هر صورت این مقطعی است که باید انتخاب نهایی صورت بگیرد، امیدوارم یک مدیر خوب در خانه هنرمندان ایران مستقر شود، و ما هم به عنوان اعضای شورای عالی مددکار او خواهیم بود.
وی با بیان اینکه دوره آقای رجبی‌معمار دوره خوب و پرباری بود، مطرح کرد: امیدواریم این فعالیت‌ها سرعت بگیرد و گسترش پیدا کند، دوره آتی حتماً دوره بهتری خواهد بود.
سرپرست خانه هنرمندان ایران درباره برگزاری نمایشگاه عکس «لحظه» که از ۱۳ خرداد در گالری تابستان این مجموعه دایر شده است، بیان کرد: ما پیشنهادهای مختلفی برای اجرای یک رویداد هنری همزمان با سالگرد رحلت امام داشتیم که تصمیم گرفتیم نمایشگاه عکس «لحظه» را برگزار کنیم. این نمایشگاه شامل عکس‌های علی کاوه از پیشکسوتان حوزه عکاسی است که عکس‌های خاص و تاریخی ویژه زیادی دارد. البته باید عنوان کنم که کار سختی بود تا در این فرصت کم چنین نمایشگاهی را برگزار کنیم اما با یک کار شبانه‌روزی سخت سرانجام آن را به نتیجه رساندیم.
وی با بیان اینکه عکس‌های این نمایشگاه عکس‌های ویژه‌ای هستند، عنوان کرد: علی کاوه در مقاطع مختلف عکس‌های مختلفی از امام خمینی (ره) گرفته که مشهورترین آن همان عکسی است که روی اسکانس ۱۰ هزار ریالی نقش بسته است. خوشبختانه این نمایشگاه برپا شد و امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.
نوربخش بیان کرد: علی کاوه نگاه خاصی بر مقاطع مختلف زندگی امام خمینی (ره) داشته است؛ به نحوی که احوالات مختلف ایشان را در این عکس‌ها می‌بینیم. در واقع مقاطع تاریخی مختلف به همراه نگاه هنرمندانه او در این عکس‌ها هویدا است. امیدوارم براتون خبر   توضیحات سرپرست «خانه هنرمندان ایران» درباره انتخاب مدیرعامل جدید براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-04 14:11:30