توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های تخصصی علوم شناختی به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های تخصصی علوم شناختی  به گزارش خبرگزاری هاریکا، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امسال ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ تعامل […]

توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های تخصصی علوم شناختی

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های تخصصی علوم شناختی  به گزارش خبرگزاری هاریکا، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امسال ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی را افزایش می‌دهد.
تحقق مأموریت‌های این ستاد بر اساس هدف‌گذاری در قالب نقشه راه پیگیری می‌شود و در گام جدید تلاش می‌شود با ابزارهایی که در توسعه و گسترش این دانش حاصل شده است، بازار کسب و کار برای ارائه خدمات به جامعه و تولید محصولات شناختی توسعه و گسترش یابد.
این ستاد در حوزه تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص نیز آمادگی دارد تا از ورود دانشجویان و اساتید سایر رشته‌ها به حوزه علوم و فناوری‌های شناختی استقبال کرده و آموزش‌های تخصصی را به آنها ارائه کند.
گفتنی است، در این راستا بازدیدهای دوره‌ای دبیر و معاونین ستاد از فعالیت‌های حوزه‌های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور را در دستور کار قرار داده است. در برنامه جدید ستاد توسعه علوم شناختی و فناوری‌های شناختی معاونت علمی؛ توانمندسازی بازار کسب و کار در حوزه علوم شناختی و حمایت‌های مالی و سرمایه‌گذاری در بخش اکوسیستم شناختی مورد توجه و پیگیری جدی است و تلاش‌ها برای گسترش زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در سطح کشور ادامه می‌یابد. امیدوارم براتون خبر   توسعه بازار کسب‌وکار و زیرساخت‌های تخصصی علوم شناختی براتون مفید بوده باشه

 
2023-06-01 01:05:14