اگر شما در نوروز ۱۴۰۲ قصد سفر به کشورهای دیگر را دارید و میخواهید نهایت لذت را از سفر خود ببرید ما به شما تور اروپا را پیشنهاد می کنیم، زیرا این تور با توجه به اینکه قیمت مناسبی دارد، برای تمام افراد نیز مناسب بوده، در نتیجه بیشتر افراد از نظر مالی می توانند […]

اگر شما در نوروز 1402 قصد سفر به کشورهای دیگر را دارید و میخواهید نهایت لذت را از سفر خود ببرید ما به شما تور اروپا را پیشنهاد می کنیم، زیرا این تور با توجه به اینکه قیمت مناسبی دارد، برای تمام افراد نیز مناسب بوده، در نتیجه بیشتر افراد از نظر مالی می توانند این سفر را برای خود انتخاب کنند.

ما، در تور اروپا  نوروز 1402 برای رفاه حال مسافران برنامه های خاصی را در نظر گرفته است که قطعاً رضایت مسافران را به خود جلب خواهد نمود. شما وقتی در این تور شرکت می کنید دیگر نگران ویزا و خیلی از موارد دیگر نمی باشید، زیرا این تور تمام تلاش خود را می‌کند که ویزا را در اسرع وقت برای مسافران آماده کند، در نتیجه هیچ گونه نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.

اگر شما قصد دارید مدت بیشتری در اروپا بمانید می توانید زمان سفر خود را بیشتر کنید که قطعاً هزینه جداگانه ای را در بر خواهد داشت.

شما برای اطلاعات بیشتر در مورد تور اروپا نوروز 1402 می توانید به صورت حضوری به مکان هایی که به ثبت نام این نوع تورها می‌پردازند مراجعه نمایید که قطعا راهنمایی های کامل را به شما ارائه خواهند داد. همچنین شما با استفاده از سایت های مختلف که از جمله معتبر ترین آنها سایت ما می باشد، می توانید سوالات خود را در مورد این تور به صورت کامل بپرسید که مشاوران ما در این سایت به تمام سوال‌های شما پاسخ خواهند داد که یکی از بهترین و آسان ترین روش برای اطلاع یافتن از این تور می باشد.

شرایط اخذ ویزا توریستی برای تور اروپا 1402

ویزای توریستی به افراد این اجازه را می دهد که در مدت معین بدون نیاز به اقدام مجدد برای ویزا به طور مکرر به این کشور رفت آمد نمایند. برای ویزای توریستی اروپا مامور مهاجرت باید تایید نماید که شما الزامات و قوانین مهاجرت را رعایت می نمایید و مطمئن شود که شما در یک دوره محدود قصد رفتن به کشور کانادا را دارید، در نتیجه داشتن شرایط اخذ ویزا توریستی برای تور اروپا یک مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

یکی از شرایط دریافت اخذ ویزای شینگن این است که اثبات کنید خطری برای امنیت کشور ندارید و هرگونه مدارکی که مامور سفارت از شما درخواست نمود را نیز ارائه دهید. همچنین رضایت مامور مهاجرت را جهت ترک کشور بعد از اتمام ویزا جلب نمایید.

از دیگر شرایط این می باشد که ثابت کنید قصد کار و یا اقامت دائم در این کشور را ندارید، مگر اینکه مجوز آن را به همراه داشته باشید.

از جمله شرایط دیگر این می باشد که به قوانین کشور کاملاً احترام بگذارید و همچنین هیچگونه سابقه کیفری نداشته باشید. از جمله شروط دیگر داشتن تمکن مالی مناسب می باشد که نشان دهنده این بوده که شما به راحتی می‌توانید از پس مخارج خود و خانواده برآمده و توانایی ترک و برگشت به میهن خود را خواهید داشت، به همین منظور باید مبلغی در حساب خود داشته باشید تا این امر را به خوبی ثابت نمایید، در نتیجه به افرادی که تمام این شرایط را داشته باشند به راحتی ویزای توریستی اروپا داده می‌شود و همچنین افرادی که یک بار درخواست این ویزا را نیز داده باشند، برای آنها ویزا به خوبی صادر خواهد گردید، در نتیجه دیگر لازم نمی باشد مراحل سخت ویزا را طی نمایند و با خیال آسوده می توانند به راحتی ویزا را دریافت و به سفر خود برسند.

آب و هوای اروپا در تابستان

آب و هوای اروپا در تابستان با توجه به مناطق مختلف آن متفاوت بوده و در نتیجه هر فرد با توجه به تمایلات خود می تواند هر کدام از کشورهای اروپا را برای سفر با توجه به آب و هوا انتخاب کند .برخی از شهرهای اروپا در فصل تابستان بسیار خنک و برخی از آنها بسیار گرم هستند و افرادی که تحمل سرما را ندارند، می توانند مناطقی را انتخاب کنند که گرم باشد، زیرا می توانند به راحتی به تفریحات آبی از جمله آب تنی در سواحل بپردازند.

از بهترین شهرهای اروپا برای سفر در تابستان، سوئد می باشد که یکی از زیباترین شهرهای دنیا بوده و شهری که از نظر امکانات زیبایی‌های طبیعی و جاذبه تاریخی و معماری مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است و علاوه بر آن ایتالیا نیز از جمله مشهورترین شهرها می باشد که سواحل بسیار زیادی دارد که شما می توانید برای تعطیلات از آنها استفاده کنید.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

یکی از بهترین کشور های اروپایی برای سفر ، چک می باشد که شما با سفر به راحتی می‌توانید مهمانخانه و هتل هایی را پیدا کنید که دارای قیمت مناسبی هستند و یکی از مزایای خوب آن غذاهای محلی بوده که با هزینه کمتر می توان برای وعده های غذایی خود آنها را انتخاب نمایید.

مادرید از دیگر شهرهایی است که در سفر با تور اروپا می توانید آن را مقصدی برای سفر انتخاب نمایید این شهر زیبا که پایتخت و بزرگترین شهر اسپانیا بوده که زیرساخت های مدرن آن آسیبی به خیابان های تاریخی آن نزده است. اگر در ماه آگوست به این شهر سفر کنید، با دمای هوای بسیار گرم مواجه هستید و برخی از فروشگاه ها تعطیل می باشند.

فلورانس یکی از هنری ترین شهرهای اروپا و میزبان هنرمندان بسیاری چون لئوناردو داوینچی بوده است. فلورانس شهری زنده با رستوران های فوق العاده بوده و این شهر از کانون های مالی و بازرگانی اروپای سده های میانه و ثروتمندترین شهرهای دوران خود می باشد.

کرافت دومین شهر بزرگ لهستان می باشد و یکی از مهم ترین شهرهای فرهنگی اروپای مرکزی به شمار می آید و این شهر یکی از زیباترین شهرهای اروپا بوده که به آن لقب فلورانس لهستان نیز داده شده است. معماری باشکوه این شهر از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده و شاید بزرگترین علت این می باشد که در اغلب حمله های هوایی این شهر در جنگ جهانی شکست خورده و این شهر یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای اروپا محسوب می شود که جذابیت های بسیار زیادی را دارا می باشد.

معروف ترین سواحل اروپا

نرجا یکی از بهترین سواحل اروپا می باشد که شما می توانید در یکی از زیباترین سواحل اسپانیا که فقط یک ساعت با فرودگاه مالاگا فاصله دارد، استراحت کنید و در امتداد تفرجگاه روی ماسه ها یک روز آفتابی را در این ساحل سپری کنید. در این ناحیه کوهی به نامEi cielo وجود دارد که شما با بالا رفتن از آن می توانید شاهد یک منظره خیره کننده از کل منطقه باشید.

ساحل نوگال از دیگر سواحل اروپا می باشد که این ساحل پناهگاه کوچک از آرامش با فضای خانوادگی بوده و شما می توانید در این ساحل بنا به سلیقه خود از پوشش های مختلف استفاده کنید.

ساحل بناگیل یکی دیگر از سواحل بوده که در منطقه الگاروه در جنوبی ترین نقطه کشور پرتغال قرار دارد و در زیر غار الگار دریای الگار منظره بسیار دیدنی و جذاب واقع شده است. مکانی منزوی و دور از چشم که دهانه در بالای آن پرتوهای خورشید را به داخل هدایت می کند و سبب ایجاد منظره های دلنشین و جذاب با ساحل پر از ماسه های طلایی رنگ می شود.

ساحل توردا در استان کاگلیاری در جنوبی ترین خط ساحل ساردینیا در کشور ایتالیا قرار دارد. نوار ساحلی عالی و نسیم ساحلی با رایحه مدیترانه سبب شده تا این ساحل به یک گوهر گرانبهای ایتالیا تبدیل شود و رنگ آب های این ساحل به طور مداوم از آبی پررنگ به سبز زمردی و بالعکس تغییر می‌یابد.

ساحل لا کونچا در کشور اسپانیا نمایانگر یک صدف با یک مروارید بوده، به گونه ای که این ساحل زیبا در منطقه خودمختار باسک واقع است و نامش را از ظاهر صدف مانند خود بر گرفته و این ساحل پوشیده از شن و ماسه با ظاهری زیبا و شگفت انگیز بوده و برای موج سواری بسیار عالی می باشد

اگر به دنبال یک تور ارزان اروپا هستید حتما این لینک را دنبال نمایید یا با کارشناسان آژانس مسافرتی روشنی گشت در ارتباط باشید

جاذبه های گردشگری اروپا

اروپای سبز که از ۱۰ هزار سال پیش میزبان افراد بوده و زمین های قابل کشت، سبزی را برای آن به ارمغان آورده است، دومین قاره کوچک زمین پس از اقیانوسیه می باشد. اگر شما قصد سفر به اروپا را دارید و می خواهید از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید قطعاً برج ایفل در فرانسه یکی از جاذبه های گردشگری اروپا می باشد که بسیار شناخته شده بوده و نماد فرهنگی فرانسه به شمار می آید و نام این برج از گوستاو ایفل گرفته شده است.

برج ایفل در فضای سبز وسیعی به نام چند چمپ د مارس در پاریس واقع شده است این برج بلند ترین بنای پاریس به شمار می آید.

اگر قرار باشد در مورد مشهورترین جاذبه ایتالیا صحبت کنیم، بدون شک کولوسئوم نخستین نامی است که به ذهن می‌رسد و این بنا که با نام آمفی‌تئاتر فلا بیان شناخته شده، در مرکز روم قرار دارد و در دوره فرمانروایی سه امپراطور در دوره خاندان فلاویا ساخته شده است. کولوسئوم ایتالیا بنای عظیمی می باشد که ظرفیت ۸۰ هزار تماشاگر را دارد و زمانی نیز میزبان رقابت گلادیاتورها بوده، هر چند که در طول سال‌ها برای رخدادهای دیگری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

اگر شانس دیدار از بارسلون در اسپانیا به شما روی آورده است، بازدید از بنای ساگرادا فامیلیا را فراموش نکنید. ساگرادا یک کلیسای نیمه تمام است که مشرف بر ساختمان های بلند بارسلون بوده و ساخت این بنای باشکوه توسط یک طراح اهل کاتالان بوده است.

موزه لوور پاریس یکی از مکان های مورد علاقه و تحسین عاشقانه هنر، تاریخ و فرهنگ و نیز یکی از جاذبه‌های توریستی برتر پاریس می باشد. لوور یک بنای تاریخی در پاریس و بزرگترین موزه هنری جهان بوده که نزدیک به ۳۸ هزار اثر هنری از دوران پیش از تاریخ گرفته تا قرون حاضر در آنجا گرفته است.

این موزه در کاخ لوور و در سمت راست رودخانه سن قرار دارد. ساختمان این موزه در اصل به عنوان دژی نظامی در طول قرن دوازدهم میلادی و تحت نظارت فیلیپ دوم ساخته شده است.

کاخ باکینگهام در انگلستان از دیگر جاذبه های گردشگری اروپا میب اشد که هسته اصلی این کاخ در اصل باکینگهام هاوس نام داشته که در سال ۱۷۰۳ به عنوان خانه برای دوک باگینگهام ساخته شده است.

شاید یکی از دلایل جذابیت این کاخ برای گردشگران نیروهای امنیتی باشند که در بیرون از کاخ به شکل کاملاً رسمی و بدون هیچ حرکتی می ایستند.

انواع تور اروپا تابستان 1402

به طور کلی انواع تور اروپا تابستان به دو صورت تور تکی و یا ترکیبی دسته بندی می شوند که در مورد اول تنها یک کشور برای سفر هدف قرار گرفته شده اما در تور ترکیبی اروپا چند کشور مورد بازدید قرار خواهد گرفت. همچنین تورهای اروپا از نظر کشور مقصد نیز با یکدیگر کاملا متفاوت هستند و هر یک از مقاصد اروپایی، جاذبه‌های متنوع نسبت به یکدیگر دارند، به همین دلیل تورهای مختلفی به هر یک از کشور اروپایی که مورد استقبال مسافران می باشد در متنوع ترین طیف برگزار می‌شوند و می‌توانید متناسب با سلیقه خود نسبت به رزرو یکی از آنها اقدام کنید.

تور لحظه آخری به دلیل داشتن قیمت مناسب از استقبال بالایی برخوردار بوده و شما با خرید این تور می توانید یک تور به صرفه و اقتصادی را برای خود به همراه داشته باشید.

 

هزینه تور اروپا تابستان 1402

بسیاری از افرادی که به اروپا سفر می‌کنند، قیمت تور برای آنها بسیار مهم می باشد، در نتیجه به این افراد توصیه می کنیم که قبل از سفر به مواردی که بر روی قیمت تور اروپا تاثیر می گذارند بسیار دقت نمایند.

عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی هزینه تور اروپا تابستان تاثیرگذار می باشند که از جمله آن می‌توان به مدت زمان ماندن در این کشور اشاره نمود که قطعا هر چقدر شما بخواهید بیشتر در این کشور بمانید، باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید، به همین منظور حتما هنگام تهیه تور به این نکته توجه کنید.

از موارد دیگری که بر روی قیمت این تور تاثیر می گذارد، شرایط آب و هوایی بوده، به همین منظور هر فصل دارای قیمت جداگانه ای می باشد.

سفر افراد به صورت هوایی و زمینی نیز یکی دیگر از عواملی می باشد که بر روی قیمت این تور تاثیرگذار بوده، زیرا سفرهای هوایی دارای قیمت بالاتری می باشند، به همین منظور افرادی که قیمت برای آنها بسیار مهم می باشد بهتر است سفر زمینی را برای خود انتخاب نمایند.

انتخاب نوع هتل و استفاده نمودن از وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی نیز مواردی می باشند که بر روی قیمت تور بسیار موثر خواهند بود.