تفکیک ارزیابی دانشجویان به منظور رعایت عدالت در جشنواره رازی به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  تفکیک ارزیابی دانشجویان به منظور رعایت عدالت در جشنواره رازی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: در این دوره از جشنواره رازی، هدف […]

تفکیک ارزیابی دانشجویان به منظور رعایت عدالت در جشنواره رازی

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  تفکیک ارزیابی دانشجویان به منظور رعایت عدالت در جشنواره رازی  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: در این دوره از جشنواره رازی، هدف تقدیر از پژوهش‌های اثرگذار و مسئله محور است. پژوهشگرانی که منشا تحول در تحقیقات، فناوری و پژوهش کشور شدند و کشور از ثمرات آن بهره‌مند شده است.
معاون وزیر بهداشت، با اشاره به اجرای عادلانه روند داوری بیست و هشتمین جشنواره علوم تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی عنوان کرد: برگزیدگان در بخش پژوهشگر برتر و پژوهشگر دانشجو از یکدیگر تفکیک شدند و در این بخش پژوهشگران دانشجو نیز در دو گروه عمومی و تحصیلات تکمیلی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی افزود: این در حالی است که در سال‌های گذشته در سال‌های گذشته در این جشنواره دانشجویان با پژوهشگران و نخبگان جوان در یک گروه قرار داشتند و در صورت ارائه H-index باید بالای ۱۲ می‌توانستند در رقابت ها شرکت کنند.
پناهی خاطرنشان کرد: در سال جاری برای اولین‌بار دانشجویان را از گروه نخبگان جدا کردیم و شرط H-index را برداشتیم، بنابراین شانس موفقیت دانشجویان در این جشنواره چند برابر شده است و اصرار ما بر این است که دانشجویان حتما شرکت کنند. داوران این گروه نیز با نظر کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی انتخاب شدند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در خصوص مزایای شرکت در جشنواره یادآور شد: دانشجویان وقتی در جشنواره رازی مقام بیاورند، به عنوان نخبه محسوب می‌شوند و می‌توانند از مزایای خاص نخبگان بهره‌مند شوند.
پناهی همینطور به اضافه شدن کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی به این دوره از جشنواره رازی اشاره و تصریح کرد: در سال جاری جشنواره رازی در قالب چهار کمیته تخصصی علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی، کمیته اختراعات و فناوری و کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی برگزار خواهد شد.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد. امیدوارم براتون خبر   تفکیک ارزیابی دانشجویان به منظور رعایت عدالت در جشنواره رازی براتون مفید بوده باشه

 
2023-01-24 07:05:02