تعمیر ریپ زدن خودرو در بهترین تعمیرگاه خودرو   رانندگی در یک خودرو سالم باید نرم و روان باشد ، اما اگر در حین رانندگی متوجه تکان های ناگهانی و ریپ زدن خودرویتان شدید ، مشکلی جدی وجود دارد . در بیشتر موارد ، هنگامی که خودرویتان ریپ می زند ، به این معنی است […]

تعمیر ریپ زدن خودرو در بهترین تعمیرگاه خودرو

 

رانندگی در یک خودرو سالم باید نرم و روان باشد ، اما اگر در حین رانندگی متوجه تکان های ناگهانی و ریپ زدن خودرویتان شدید ، مشکلی جدی وجود دارد .

در بیشتر موارد ، هنگامی که خودرویتان ریپ می زند ، به این معنی است که خودرو شما در شرف تمام شدن بنزین است و ریپ زدن خودرو به شما می گوید که ماشین به بنزین نیاز دارد .

اما اگر این اتفاق زمانی بیفتد که شما به اندازه کافی بنزین دارید چه؟  اغلب ، وقتی اتومبیل  ریپ می زند و بنزین کافی دارید، نشانه آن است که مشکل عمیق‌تر و جدی تر در خودرو دارید که نیاز به توجه فوری دارد. این علامت اغلب به یک مشکل در سیستم اگزوز، سوخت یا قطعات کثیف یا فرسوده اشاره دارد.

 

در خودروهای احتراق داخلی، احتراق ناقص می تواند باعث ریپ زدن ماشین شود ،  در حالی که ممکن است ریپ زدن ماشین مشکل جدی به نظر نرسد، اغلب در صورت نادیده گرفته شدن به تعمیر گران قیمت منجر می شود. علت و منبع ریپ زدن خودرو  باید فورا توسط یک مکانیک حرفه ای تشخیص داده شده و رفع گردد .

بهترین تعمیرگاه برای رفع ریپ زدن اتومبیل شما ، تعمیرگاه وستینال می باشد ؛ با اطمینان خودرویتان را به متخصصین مجرب تعمیرگاه وستینال بسپارید تا مشکل ریپ زدن ماشینتان را به طور کامل برطرف نمایند.

 

چرا ماشین ریپ می زند ؟

 

شایع ترین علت ریپ زدن ماشین ،  مشکل در سیستم سوخت رسانی است. این سیستم  شامل ؛ پمپ ، فیلتر و انژکتورها بوده و  این قطعات با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که سوخت به درستی  از مخزن به انژکتور جریان می یابد و به طور یکنواخت به موتور پمپ می شود.

از آنجایی که همه این اجزا با هم کار می کنند، اگر کثیفی یا زباله روی هر قسمتی قرار گرفته و آن را مسدود کند ، ممکن است منجر به عملکرد ضعیف یا از کار افتادن موتور  شود. تمیز کردن سیستم موتور یک بار در سال از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کند.

کمک خواستن از  یک مکانیک واجد شرایط برای تشخیص و تمیز کردن و تعمیر سیستم سوخت شما به حل این مشکل کمک می کند. بهترین انتخاب برای شما تعمیرگاه مکانیکی وستینال می باشد که کلیه خدمات تمیز کردن سوخت و تمیز کردن موتور را با بالاترین کیفیت و بدون آسیب به اتومبیل شما ارائه می دهد ، برای ارتباط با مجموعه وستینال می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید :

09128682286

 

 

1)   خرابی کاتالیست از عوامل ریپ زدن خودرو

مبدل کاتالیزوری یا کاتالیست  مسئول تبدیل مونوکسید کربن سمی به دی اکسید کربن بسیار ایمن‌تر قبل از انتشار آن از طریق لوله اگزوز است.  خرابی مبدل کاتالیزوری یکی  از دلایل ریپ زدن ماشین است ، از نشانه خراب شدن آن بیش از حد گرم شدن و بویی شبیه به تخم مرغ فاسد می باشد.

 

2)   منیفولد اگزوز

 

اگر منیفولد نشتی داشته باشد و بیش از حد گرم شود ؛  ممکن است خودرو شما شروع  به ریپ زدن می کند ،  همچنین ممکن است صدای خش خش یا ضربه زدن را بشنوید. این صدا زمانی که موتور شما سرد است  واضح تر به گوش می رسد .

 

3)   انژکتورهای سوخت

 

انژکتورهای سوخت با سوختن بنزین موتور مسدود می شوند. کربن محصول جانبی طبیعی موتورهای بنزینی است و روی انژکتورهای سوخت رسوب می کند. گرفتگی انژکتورهای سوخت باعث می شود خودرو شما ریپ بزند ،  زیرا نمی توانند بنزین کافی را به سیلندرها یا منیفولد ورودی موتور بپاشند.

4)   سنسور اکسیژن (O2)

 

سنسور اکسیژن یکی  از قطعاتی است که به تعیین میزان سوخت به موتور کمک می کند. اگر مقدار سوخت کم باشد، موتور خودرو شما  دچار ریپ زدن می شود .

 

 

5)    خرابی شمع ، از دلایل ریپ زدن خودرو

 

شمع ها بخش مهمی از سیستم احتراق موتور شما هستند. آنها مخلوط هوا و سوخت  را در محفظه احتراق مشتعل می کنند تا موتور روشن شود و آن را روشن نگه دارند. شمع‌های کثیف، کهنه، فرسوده یا نابجا می‌توانند باعث شوند موتور شما دچار اشتباه و مشکل  شده و خودرو شما ریپ بزند .

 

 

تعمیر ریپ زدن خودرو درد تعمیرگاه وستینال

 

اگر خودرو شما در حال ریپ زدن است ، بهترین کاری که می توانید برای آن انجام دهید ، مراجعه به تعمیرگاه وستینال می باشد .

متخصصین مجموعه وستینال به کارشناسی دقیق خودرو شما می پردازند و پس از یافتن علت ، اقدام به رفع آن می نمایند . ریپ زدن خودرو ممکن از در زمان ها و حالت های مختلفی همچون : در حال حرکت ، سرعت های بالا ، هنگام صبح  ، در حالت درجا ، در حالت دنده2  ، ریپ زدن در زمان شتاب گیری و در سربالایی رخ بدهد ، بسته به شرایط راه حل آن نیز متفاوت است .

با تعمیرگاه وستینال تماس بگیرید . ما می توانیم مشکل را پیدا کنیم و آن را  به بهترین صورت و برای همیشه برطرف کنیم.