تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۱ تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۱، بر اساس نوع وبسایت طراحی شده و امکاناتی که برای طراحی وب سایت و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می شود محاسبه می شود. وب سایت های ساخته شده با استفاده از هر یک از زبان های برنامه نویسی سمت وب با توجه به امکاناتی […]

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۱

تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۱، بر اساس نوع وبسایت طراحی شده و امکاناتی که برای طراحی وب سایت و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می شود محاسبه می شود.

وب سایت های ساخته شده با استفاده از هر یک از زبان های برنامه نویسی سمت وب با توجه به امکاناتی که برای آنها در نظر گرفته شده است دارای رنج قیمتی مشخص، و وبسایت های ساخته شده با سیستم های مدیریت محتوا نیز دارای رنج مشخص قیمت می باشد.

شما میتوانید جهت استعلام قیمت تعرفه طراحی وب سایت در سال ۱۴۰۱ با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و تعرفه قیمت طراحی و ساخت وبسایت در سال ۱۴۰۱ را به همراه پکیج پشتیبانی و مدیریت وب سایت را از همکاران ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ            Atgo  بهترین شرکت طراحی سایت در تهران دریافت نمایید.

 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن

هزینه طراحی و ساخت انواع وب سایت و اپلیکیشن ها می توانند با توجه به امکانات تعبیه شده برای وبسایت و اپلیکیشن مورد محاسبه قرار گیرد در این زمینه شرکت Atgo به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی وب سایت و اپلیکیشن در ایران سه نوع پکیج برنزی، نقره ای، و طلایی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که هرکدام میتوانند با توجه به نیاز خود به وب سایت و هزینه در نظر گرفته شده هر یک از این پکیج ها را انتخاب نمایند و سفارش دهند.

امکانات پکیج برنزی برای طراحی وب سایت :

  • طراحی فول ریسپانسیو صفحات
  • پشتیبانی سه ماهه رایگان
  • ساخت اسلایدر ساده
  • اتصال به سرویس گوگل مپ
  • تهیه نسخه پشتیبان و بهینه‌سازی ماهیانه از Data Base
  • تهیه بکاپ و نسخه پشتیبان از سرور

هزینه در نظر گرفته شده برای پکیج برنزی تعرفه وب سایت تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ با این امکانات مبلغ سه میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

امکانات پکیج نقره ای برای طراحی وب سایت :

امکانات در نظر گرفته شده برای پکیج نقره ای طراحی وب سایت به شرح زیر می باشد :

 

  • این پکیج تمامی خدمات پکیج برنزی را شامل می شود.
  • اتصال سایت به گوگل سرچ کنسول
  • نصب پلاگین حرفه‌ای برای مدیریت سئو
  • ارائه پکیج آموزش مدیریت وب سایت
  • ساخت اسلایدر حرفه ای
  • ایجاد بخش اخبار و مقالات در سایت

هزینه در نظر گرفته شده برای پکیج نقره ای طبق تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ با این امکانات ۵ میلیون تومان می باشد.

 

امکانات پکیج طلایی برای طراحی وب سایت به شرح زیر است :

  • پکیج طلایی تمامی خدمات پکیج برنزی و نقره را شامل می شود به همراه موارد زیر :
  • اتصال سایت به گوگل آنالیتیکس
  • سامانه چت آنلاین با بازدیدکنندگان وب سایت
  • ساخت پلاگین اختصاصی ثبت نام کاربران در وب سایت
  • بهره گیری از مگامنو
  • تعریف کوپن تخفیف برای محصولات

هزینه در نظر گرفته شده برای پکیج طلایی طبق تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت شخصی با قیمت ارزان + 6 ماه پشتیبانی رایگان

قیمت طراحی سایت با وردپرس

امروزه یکی از محبوبترین آپشن هایی که میتوان برای طراحی وب سایت در نظر گرفت، طراحی و ساخت صفحات وب با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد.

چرا که کار کردن با این سیستم مدیریت محتوا بسیار ساده و کاربر پسند است و هر نوع کاربری نیز می تواند به راحتی با آن کار کند و همچنین این سیستم مدیریت محتوا هم می تواند به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی یا دیگر زبان ها در اختیار شما قرار گیرد.

ضمن اینکه یکی از ویژگی های بسیار مهم و منحصر به فرد وردپرس این است که منابع آن به صورت آزاد در دسترس شما می باشد و شما با افزایش دانش خود در زمینه برنامه نویسی تحت وب می توانید به صورت اختصاصی این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند را مدیریت و شخصی سازی کنید.

قیمت در نظر گرفته شده برای طراحی وب سایت با وردپرس می تواند برای شما بسیار ارزان و مقرون به صرفه تمام شود.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس

برای محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس طبق تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ شما می توانید با مراجعه به لینک زیر به روز ترین قیمت های طراحی و ساخت انواع وب سایت را استعلام نمایید.

توجه : برای استعلام و محاسبه آنلاین هزینه طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای شما می توانید به صفحه طراحی سایت ارزان در وب سایت‌ Atgo مراجعه نمایید در این صفحه امکان تعبیه شده است که شما می توانید به صورت آنلاین هزینه ساخت وب سایت خود را استعلام نمایید.

قیمت طراحی سایت با لاراول

یکی دیگر از آپشن‌های بسیار پرطرفداره طراحی وب سایت، ساخت و پیاده سازی وب سایت با استفاده از فریم ورک لاراول یکی از فریم ورک های محبوب و پرطرفدار از زبان php محسوب می شود می باشد.

در صورتی که وب سایت شما با فریم ورک لاراول به صورت بهینه سازی شده و حرفهای ساخته شود، سرعت بارگذاری صفحات شما به حد قابل توجهی کاهش می‌یابد و این مورد می‌تواند به بهینه سازی سرعت وب سایت شما بسیار کمک کند.

جهت آشنایی با وب سایت هایی که با فریم ورک پرطرفدار لاراول طراحی و پیاده سازی شده اند شما می توانید همین الان یک مرورگر باز کنید و آدرس دامنه tele-teachers.com را در نوار آدرس مرورگر خود وارد نمایید و وب سایت آموزشگاه آنلاین تله تیچرز که توسط متخصصین شرکت atgo که به کمک فریمورک لاراول طراحی و پیاده سازی شده است را مشاهده نمایید.

قطعا سرعت بارگذاری صفحات این وب سایت شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

در صورتی که شما هم علاقه مند هستید که خدمات و محصولات وبسایت خود را به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار دهید قطعاً بهترین گزینه برای شما استفاده از یک وب سایت فروشگاهی اختصاصی مانند وب سایت های آمازون و یا دی جی کالا هستند.

برای استعلام قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ و ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

 

قیمت وب سایت در ایران

شرکت های طراحی وب سایت در ایران هرکدام قیمت های مختلفی را برای ساخت انواع وب سایت های شخصی، فروشگاهی، شرکتی، خدماتی، خبری، پزشکی، املاک، هتلی و غیره در نظر گرفته اند.

البته همانطور که در بخش های قبلی گفته شد استعلام قیمت هر یک از این وبسایت ها با توجه به امکاناتی که به آن ها اضافه می شود در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال یک وب سایت فروشگاه آنلاین و وب سایتی که هزاران محصول در آن تعریف شده است و امکاناتی مانند چت آنلاین با مشتریان، امکان ثبت نام کاربران در وب سایت، ایجاد پنل های اختصاصی برای کاربران جهت خرید محصولات خود، اتصال به درگاه های پرداخت معتبر داخلی و بین المللی جهت خرید آنلاین محصولات، و امکاناتی نظیر این می تواند در تعیین قیمت ساخت یک وب سایت تاثیر گذار باشد.

اما وب سایت های شخصی و یا وب سایت های خدماتی که در آنها تعداد محدودی خدمات به کاربران ارائه داده می‌شود می‌تواند قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه ترین را برای مشتری به دنبال داشته باشد.

در کل بهترین راه حل برای اینکه شما بتوانید قیمت وب سایت مورد نظر خود را از یک شرکت معتبر استعلام نمایید این است که همین حالا شما با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا یک جلسه مشاوره به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری برای شما در نظر گرفته شود تا در این جلسه به صورت کامل نیازها و خواسته های شما برای ساخت وبسایت مورد بررسی و آنالیز دقیق قرار گیرد و قیمت نهایی ساخت پروژه به شما اعلام شود.

 

تعرفه طراحی سایت در سال 1401 به همراه ارائه پکیج مدیریت سایت به مشتری :

همکاران ما در شرکت Atgo علاوه بر طراحی و پیاده سازی وب سایت شما پکیج آموزش مدیریت وب سایت را نیز به شما ارائه می دهند، تا شما بتوانید خودتان مدیریت کامل وب سایت را بر عهده بگیرید، و دیگر مجبور نباشید که هر ماه یک هزینه مضاعف بابت مدیریت و پشتیبانی وب سایت به شرکت های طراحی سایت پرداخت نمایید.

در این پکیج آموزشی به شما آموزش داده می شود که تمامی صفحات سایت را خودتان ویرایش نموده، عکس ها، فیلم ها، و تمامی فایل های درج شده در صفحات مختلف سایت را بتوانید ویرایش و آپدیت کنید.

نحواه درج محتوای بهینه سازی شده برای موتور های جستجوی گوگل را یاد بگیرید، نحوه دسترسی دادن و تعیین کردن سطح دسترسی برای کاربران مختلف در سایت را یاد بگیرید.

بتوانید سیستم مدیریت محتوا، و تمامی پلاگین ها و برنامه های درج شده در وب سایت را بروزرسانی نمایید.

مدیریت هاست و دامنه، بانک اطلاعاتی، و نحوه تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت را یاد بگیرید، و در نهایت بتوانید امنیت وب سایت خود را ارتقا دهید.

در کل با این پک آموزشی شما خودتان تبدیل به یک وبمستر می شوید که بعه راحتی می توانید مدیریت سایت خود را بر عهده بگیرید.

همچنین شما اگر علاقه مند هستید که حرفه طراحی سایت را به عنوان یک متخصص در این حوزه صفر تا صد یاد بگیرید، می توانید با گذراندن آموزش ها و مهارت هایی در حوزه طراحی وب سایت، شروع به آموزش دیدن کنید و خودتان تبدیل به یک طراح وب سایت حرفه ای شوید.

 

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، شما می توانید با مراجعه به وب سایت atgo.ir سایر خدمات بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران را مشاهده نمایید.

و در این وب سایت از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده، با تیم پشتیبان atgo  ارتباط برقرار نمایید.