تجمع در پارک‌ها و فضای سبز آذربایجان شرقی ممنوع به گزارش سایت خبر هاریکا از اخبار آذربایجان شرقی, با تصویب ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، تجمع در پارک‌ها و فضای سبز ممنوع شد. در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری تبریز برگزار شد، […]

تجمع در پارک‌ها و فضای سبز آذربایجان شرقی ممنوع

به گزارش سایت خبر هاریکا از اخبار آذربایجان شرقی, با تصویب ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، تجمع در پارک‌ها و فضای سبز ممنوع شد.
در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری تبریز برگزار شد، تصمیمات جدیدی برای اعمال محدودیت‌های کرونایی اتخاذ شد.
ترغیب شهروندان به خریدهای اینترنتی، اجرای پروتکل‌های سفر هوشمند و سفر سلامت، ممنوعیت اسکان در مراکز دولتی از جمله تصمیمات اتخاذ شده است.
در این جلسه هم‌چنین مقرر شد که کمیته حمل و نقل نسبت به رعایت پروتکل‌ها در مبادی ورودی اقدام کند و اسکان در مراکز دولتی توسط کلیه ارگان‌ها ممنوع شود.
شهردار تبریز نیز اعلام کرده است که شهرداری تبریز هیچ برنامه‌ای برای پذیرش گردشگر در ایام نوروز ندارد. شهر تبریز از آمادگی لازم برای مسافر پذیری برخوردار نیست و از هموطنان عزیز درخواست می‌شود که برنامه‌ای برای سفر به تبریز نداشته باشند.

ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی نیز با صدور اطلاعیه‌ای، از هموطنان خواسته است تا به علت شکننده بودن وضعیت و نگرانی از آغاز موج چهارم کرونا، در ایام نوروز به این استان سفر نکنند.