نمایش طراحی گلکسی S21 FE به گزارش اخبار فناوری سامسونگ هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نکرده است، اما منابع معتبر می گویند که گلکسی اس ۲۱ FE حدود یک ماه دیگر معرفی خواهد شد. حالا یک خرده فروش بریتانیایی بار دیگر ظاهر این گوشی هوشمند را از طریق سه قاب محافظ به نمایش گذاشته […]

نمایش طراحی گلکسی S21 FE

به گزارش اخبار فناوری سامسونگ هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نکرده است، اما منابع معتبر می گویند که گلکسی اس 21 FE حدود یک ماه دیگر معرفی خواهد شد. حالا یک خرده فروش بریتانیایی بار دیگر ظاهر این گوشی هوشمند را از طریق سه قاب محافظ به نمایش گذاشته است. با ما همراه باشید تا با به نمایش گذاشتن طراحی گلکسی S21 FE از طریق کیس‌های آن آشنا شویم.

 

طراحی Galaxy S21

خرده‌فروش بریتانیایی باکس رندرهایی از گلکسی اس 21 FE را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

 گلکسی S21 FE

نمایش طراحی گلکسی S21 FE که این گوشی را در سه قاب نمایش می‌دهد: کاور شفاف، کاور سیلیکونی و کاور شفاف ایستاده. در این رندرها، جلوی دستگاه دارای نمایشگری با کمترین حاشیه و دوربین سلفی توخالی است. در قاب پشتی دوربین سه گانه با آرایش عمودی لنزها قرار دارد که در سمت راست آن یک فلاش LED قرار گرفته است. این رندرها با تصاویری که قبلاً از Galaxy S21 FE دیده بودیم مطابقت دارد.

گوشی موبایل سامسونگ احتمالا در چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش و سبز عرضه خواهد شد. قلب تپنده این گوشی بسته به بازار مقصد، اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 خواهد بود. S21 FE یک پنل 6.41 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز را نمایش می دهد و در قاب پشتی یک دوربین سه گانه با لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز زوم تله فوتو 8 مگاپیکسلی قرار دارد. . از 3 برابر پشتیبانی می کند.

طراح گلکسی S21 FE

شایعه شده است که گلکسی اس 21 FE با حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. نسخه قدرتمندتر این دستگاه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. سامسونگ یک باتری 4370 میلی آمپر ساعتی را در S21 FE برای شارژ قرار داده است که از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند. با این حال ظاهرا قرار نیست آداپتور شارژر در جعبه این گوشی هوشمند قرار بگیرد.