به روز رسانی جدید تلگرام به روز رسانی جدید تلگرام در ۱۴۰۱ , تلگرام از قابلیت‌های جدیدی همچون «Protected Content» برای جلوگیری از ذخیره،‌ بازنشر و اسکرین شات گرفتن محتوا در گروه‌ها و کانال‌ها، امکان حذف تاریخچه براساس تاریخ و روش‌هایی برای مدیریت دستگاه‌های متصل به روز شد. تلگرام جدید ۱۴۰۱ برای دانلود تلگرام جدید […]

به روز رسانی جدید تلگرام

به روز رسانی جدید تلگرام در 1401 , تلگرام از قابلیت‌های جدیدی همچون «Protected Content» برای جلوگیری از ذخیره،‌ بازنشر و اسکرین شات گرفتن محتوا در گروه‌ها و کانال‌ها، امکان حذف تاریخچه براساس تاریخ و روش‌هایی برای مدیریت دستگاه‌های متصل به روز شد.

تلگرام جدید 1401

برای دانلود تلگرام جدید 1401 به پایین صفحه مراجعه کنید , در آپدیت جدید تلگرام 1401 بروی پیشرفت های همچون سرعت و استیکرهای جدید و امکانات جدیدی همچون تم جدید بروی برنامه تلگرام اضافه شده هست.

محتوای محافظت شده در گروه‌ها و کانال‌ها

با فعال کردن قابلیت Protected Content (محتوای محافظت شده در گروه‌ها و کانال‌ها) اطلاعات کانال‌ها و گروه‌ها به صورت محافظت شده منتشر می‌شود:

  • امکان اشتراک گذاری پیام‌های گروه و کانال دیگر وجود ندارد.
  • کاربران نمی‌توانند از چت‌ها اسکرین شات بگیرند.
  • امکان ذخیره پست‌های برای کاربران وجود نخواهد  داشت.

برای فعال کردن این قابلیت به صفحه اطلاعات گروه یا کانال مراجعه کرده و بعد از انتخاب نوع گروه یا کانال، گزینه Protected Content را فعال کنید.

حذف پیام‌ها بر اساس تاریخ

جذاب ترین بخش آپدیت به حذف پیام‌ها بر اساس تاریخ می رسد. کاربران تلگرام به راحتی می توانند تاریخچه چت را بر اساس تاریخ مورد نظر حذف کنند. برای این کار به قسمت تقویم بروید و تاریخ یا تاریخ های مورد نظر خود را انتخاب کنید، تاریخچه چت آن روز یا محدوده تاریخی خاصی را حذف کنید.

پاسخ به درخواست‌های عضویت

پاسخ به درخواست‌های عضویت

در بروز رسانی جدید تلگرام قابلیت پاسخ به درخواست‌های عضویت اضافه شده است . زمانی که درخواست پیوستن به گروه یا کانالی ارسال می‌شود،‌ در قسمت بالای چت نام گروه مربوطه قابل رویت است. همچنین در این بروز رسانی مدیران می‌توانند با کاربرانی که درخواست اضافه شدن به گروهی دارند،‌ ارتباط بگیرند.

مدیریت دستگاه‌های متصل

در آپدیت جدید، از بهترین و کاربردی ترین بخش می توان به مدیریت دستگاه‌های متصل اشاره کرد. کاربران می‌توانند همزمان از تلگرام در تمامی دستگاه‌های خود استفاده کنند و منوی دستگاه به آن‌ها کمک می‌کند تا دستگاه‌های متصل را راحت‌تر مدیریت کنند. یک دکمه جدید برای اتصال سریع به نسخه دسکتاپ و تنظیم دستگاه ها برای خروج خودکار ارائه شده است.

با ضربه زدن روی نام هر دستگاه، کاربران همچنین می توانند تماس ها و چت های خصوصی را در نسخه همگام سازی شده مخفی کنند.

ارسال پیام ناشناس در گروه‌های عمومی

در بخش جدید آپدیت تلگرام شاهد ارسال پیام ناشناس در گروه‌های عمومی خواهیم بود. به کمک این قابلیت کاربران می توانند نظرات خود را در گروه های عمومی با نام عکس یکی از کانال های خود به جای حساب شخصی با دیگران به اشتراک بگذارند. برای انجام این کار، روی عکس نمایه در کنار نوار پیام ضربه بزنید و یکی از کانال های خود را انتخاب کنید. پیام‌هایی که بعداً ارسال می‌کنید با نام و عکس کانال به جای حساب شخصی شما ظاهر می‌شوند. هنگام ارسال یک پست، نام کانال نیز در بالای پیام ظاهر می شود.

روش‌ جدیدی برای ورود از طریق تماس

روش‌ جدیدی برای ورود از طریق تماس

در آپدیت جدید، روش‌ جدیدی برای ورود از طریق تماس افزوده شده به صورتی که برخی از دستگاه‌ها به جای دریافت کد از طریق پیامک، گزینه دیگری در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از طریق دریافت تماس از تلگرام و سپس وارد کردن کد تایید چند رقمی بتوانند وارد حساب کاربری شوند.

تم‌های جدید برای نسخه اندروید

در آپدیت ماه سپتامبر 8 تم های جدید برای نسخه اندروید معرفی شده است که کاربران می توانند برای چت های خود از آنها استفاده کنند. این تم های جدید در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید در دسترس است و کاربران iOS قبلاً این به روز رسانی را دریافت کرده اند.

تنظیمات چت کاملاً بازطراحی شده‌اند و هر تم دارای حالت‌های روز و شب، پس‌زمینه‌های متحرک رنگارنگ و حباب‌های پیام گرادیان است.

آپدیت جدید تلگرام

در آپدیت جدید تلگرام در این آپدیت کاربران می‌توانند صدای‌های مورد نظر خود و حتی voice ها را به عنوان صدای نوتیفیکیشن کاربران انتخاب کنند.
🔹در حال حاضر صداها باید نهایتا ۵ ثانیه و زیر ۳۰۰ کیلوبایت حجم داشته باشند.