بهمن قهرمانزاده رئیس شورای اسلامی شهر گرمی از انتخابات پیش رو انصراف داد به گزارش اخبار شهر گرمی بهمن قهرمان زاده ، رئیس شورای اسلامی شهر گرمی با صدور بیانیه ای از نامزدی خود در ششمین دوره انتخابات شورای شهر گرمی انصراف داد. متن اعلامیه این عضو شورای شهرداری به شرح زیر است: « والذین […]

بهمن قهرمانزاده رئیس شورای اسلامی شهر گرمی از انتخابات پیش رو انصراف داد

به گزارش اخبار شهر گرمی بهمن قهرمان زاده ، رئیس شورای اسلامی شهر گرمی با صدور بیانیه ای از نامزدی خود در ششمین دوره انتخابات شورای شهر گرمی انصراف داد.
متن اعلامیه این عضو شورای شهرداری به شرح زیر است:

« والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون » مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانتها و پیمانهایشان وفادارند.

با عرض سلام و ادای احترام خدمت آحاد مردم شریف و سرافراز شهرم _گرمی مغان_ و عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت عید باستانی نوروز و سپاس بیکران از عزیزانی که در دوره پنجم انتخابات شورای شهر، بنده را لایق خدمتگزاری خود دانسته و زحمات فراوانی را متقبل شده اند.

افرادی که از مدت ها قبل پاکی و صمیمیت ، میهمان نوازی و بندگی ، دلاوری و شهامت ، شفقت و برادری آنها شناخته شده است.
روزی که به قصد خدمت به مردم شهرم و اعتماد به توانایی ها و امیدهایم به لطف خدای مهربان و با حمایت از لطف و عظمت او به تالار شهر رفتم ، به عنوان عضوی منتخب در پنجم سه ماهه ، اگرچه من با خودم و با خدای خود جوان بودم ، اما قول دادم که هیچ قدم دیگری جز راه خوب و علاقه مردم بر نخواهم برداشت ، و کار خود را با عشق و علاقه آغاز کردم و سعی کردم مسائل و مشکلات را به اشتراک بگذارم با همشهریانم در طول این چهار سال با صداقت و شفافیت و همیشه در دسترس و استفاده از تمام تلاش من برای محافظت از خزانه داری. اگرچه مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا ، توانایی در خدمت رسانی بهتر به شهروندان ما را محدود کرده است ، اما آنچه که من بیشتر به آن افتخار می کنم همدردی ، همزیستی و همدلی است که فارغ از همه مشکلات و دور از ریا و ادعا است. من در شرایط سخت و دشوار با مردم و بخشهای ضعیف جامعه بوده ام.

اکنون که زمان پاسخگویی در پیشگاه خداوند متعال با مردم شریف گرمی مغان فرا رسیده است ، بسیار خوشحالم که اعلام می کنم ، با نگاه به گذشته ، در طول این چهار سال در کارنامه خود ، هرگز دنبال شخصی و گروهی ، سیاسی منافع. درگیری ها ، نادیده گرفتن حقوق مردم و من توهین نکرده ام و به مقامات توهین و تخریب نکرده ام ، اما برای محافظت از گنجینه و منافع مردم گامی در جهت قانون و عدالت برداشته ام.

اکنون ، در آستانه ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی شهر و تنها با من و با خدای خود ، پس از ابراز سپاس از مرزهای زبان برای مراقبت خوب از مردم عزیز ، نامزدی خود را در مورد بعدی پس گرفتم انتخابات شورای شهر. دوستان و همشهریانی که ابراز عشق به حضور فروتنانه در عرصه انتخابات کردند و با کمال لطف امکان خدمات بیشتر به من را دیدند و دلسوزانه بر حضور من اصرار ورزیدند ، من عمیقا و عمیقاً از امکان تحقق درخواست شما برای من عذرخواهی می کنم. ممکن و من تا پایان زندگی و تا آخرین لحظه مسئولیت برای پیشبرد اهداف و پروژه های شهر سخت کار خواهم کرد.

در پایان برای مردم شریف و پاک ، نهاد عزیز و گرم ، آرزوی سربلندی و توفیق خداوند و آرزوی توفیق روزافزون برای همه مسئولان و مردم منطقه و نظام اسلامی برای پیشرفت و عدالت و کامل دارم تحقق اهداف و آرمانهای امام راحل (من رهبر را می خواهم.