بهترین هتل رشت از نظر مسافران کدام است؟ جاذبه‌های دیدنی و تاریخی متنوع شهر رشت یکی از عوامل مهم پر‌گردشگر بودن این شهر شمالی است. از طرفی غذاهای محلی لذیذ و مهمان‌نوازی مردم، سبب جذب توریست به مرکز استان گیلان شده است. لازم به ذکر است که شهر رشت بسیار سرسبز و زیبا بوده و […]

بهترین هتل رشت از نظر مسافران کدام است؟

جاذبه‌های دیدنی و تاریخی متنوع شهر رشت یکی از عوامل مهم پر‌گردشگر بودن این شهر شمالی است. از طرفی غذاهای محلی لذیذ و مهمان‌نوازی مردم، سبب جذب توریست به مرکز استان گیلان شده است. لازم به ذکر است که شهر رشت بسیار سرسبز و زیبا بوده و به بهشت ایران شهرت دارد. این بهشت زیبا دارای روستاهای بسیار سرسبز، رودهای روان و درختان سر به فلک کشیده زیادی است. از جاذبه‌های دیدنی رشت می‌توان به پارک جنگلی سراوان، موزه میراث روستایی گیلان، روستای ماسوله، قلعه رودخان، شهر ماسال و فوشه اشاره کرد. باتوجه به پرطرفدار بودن این شهر در میان گردشگران بسیاری از افراد درباره بهترین هتل رشت کنجکاو هستند.

برای اقامت در رشت نیازی نیست نگران باشید چراکه گزینه‌های بسیاری پیش‌رو دارید. هتل های رشت بهترین امکانات اقامتی را داشته و تجهیزاتشان برای گذراندن تعطیلات بسیار عالی است. در شهر رشت مهمانسراهای بسیاری را خواهید دید؛ اما هیچ‌کدام به پای هتل های زیبای رشت نمی‌رسند و امکانات آن‌ها نیز مانند هتل های رشت به‌روز و مدرن نیست. باید بدانید هتل های این شهر اتاق‌های مجهز و راحتی داشته و بسیار تمیز و شیک هستند. قبل از سفر به رشت باید حتما هتل های محبوب رشت از نظر مسافران را بشناسید.

هتل کادوس رشت

یکی از هتل های لوکس رشت هتل کادوس نام دارد. هتلی ۵ ستاره در بهترین نقطه شهر رشت که در سال ۱۳۶۲ فعالیتش را آغاز نموده و آخرین بازسازی آن مربوط به سال ۱۳۹۱ است. هتل کادوس رشت در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده و به جاذبه‌هایی مانند بازار روز، موزه رشت، خانه موزه میرزا کوچک خان، پارک جنگلی سراوان، میدان شهرداری و عمارت کلاه فرنگی اشراف دارد. ساختمان بزرگ و مجلل این هتل، پنج طبقه بوده و در کل ۹۶ واحد اقامتی دارد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های دو خوابه چهار تخته و آپارتمان‌های دو خوابه پنج تخته است. از امکانات داخلی هر کدام از این اتاق‌ها می‌توان به کانال‌های ماهواره‌ای، تلویزیون ال‌سی‌دی، یخچال، مینی بار، آب رایگان، صندوق امانات، مبلمان، چیلر، چای ساز، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، سونا در برخی از سوئیت‌ها اشاره نمود.

ناگفته نماند هتل کادوس دارای رستوران‌های متنوعی است که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را سرو می‌کنند. ازجمله این رستوران‌ها می‌توان رستوران سنتی، رستوران فرنگی، سفره خانه سنتی، کافه روباز و کافی شاپ را نام برد. لابی مجلل هتل کادوس نیز مکانی آرام برای گوش دادن به موسیقی زنده است. ناگفته نماند هتل کادوس رشت دارای چندین سالن کنفرانس و همایش بوده که برای انواع جشن‌ها و ضیافت‌ها نیز مناسب است. امکانات تفریحی هتل کادوس نیز شامل استخر روباز، زمین تنیس، باغی بسیار باصفا، فضا برای نشستن و پیاده‌روی است. امکانات عمومی هتل کادوس شامل روم سرویس، لاندری، پارکینگ روباز، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، اینترنت رایگان، کافی نت و خدمات برای معلولین است.

هتل شبستان رشت

در چهارراه گلسار نبش خیابان بنت الهدی، هتل شبستان رشت را خواهید دید. این هتل زیبا جزو معروف‌ترین هتل های این شهر بوده که بهترین امکانات و خدمات را دارد. باید بدانید هتل شبستان یک هتل ۴ ستاره بوده که در اواخر سال ۱۳۹۱ افتتاح گردیده است. این هتل در مساحتی نزدیک به ۱۵۰۰ مترمربع ساخته شده و ۶ طبقه دارد. در کل هتل شبستان رشت ۱۹ واحد اقامتی را شامل می‌شود که امکانات مطلوبی همچون تلویزیون، تلفن، یخچال، آنتن مرکزی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، تهویه مطبوع و جکوزی در برخی از واحدهای اقامتی دارد.

از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به رستوران در طبقه ششم، پارکینگ، صندوق امانات، سالن پذیرایی، سالن اجتماعات، پاورسوئیچ، کافی نت، آسانسور و سیستم اعلام حریق اشاره نمود. از قلم نیفتد که هتل شبستان رشت دسترسی ساده‌ای به بازار روز و مرکز شهر رشت دارد. همچنین این هتل به جاذبه‌های معروفی همچون موزه رشت، بقعه دانای علی و خانه میرزا کوچک خان جنگلی اشراف دارد. در رستوران هتل شبستان می‌توانید انواع غذاهای محلی و ایرانی را سفارش دهید و از چشم‌اندازی که به شهر رشت دارد نهایت لذت را ببرید. کافی شاپ این هتل نیز مکانی دنج و صمیمی است که برای شما انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی و دسرهای لذیذ را آماده می‌کند تا در کنار عزیزانتان اوقات خوشی را سپری کنید.

هتل اردیبهشت رشت

اگر بودجه اقامت در هتل های پنج ستاره رشت را ندارید، می‌توانید هتل اردیبهشت را رزرو کنید. این هتل دو ستاره بوده و در قلب شهر رشت واقع شده است. دقت کنید هتل اردیبهشت جزو با سابقه‌ترین هتل های رشت است که در سال ۱۳۴۷ بنا گردیده و ساختمان آن متعلق به دوره پهلوی است. آخرین نوسازی و بهسازی هتل اردیبهشت رشت در سال ۱۳۹۵ انجام گرفته و در حال حاضر یک ساختمان دو طبقه است. در این ساختمان ۳۱ واحد اقامتی به چشم می‌خورد که بسیار راحت هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق چهار تخته کانکتد و اتاق سه تخته اشاره نمود.

با اقامت در هتل اردیبهشت رشت دسترسی بسیار ساده‌ای به مرکز خرید گلسار خواهید داشت و این هتل به جاذبه‌های معروف شهر مانند میرزا کوچک خان جنگلی و عمارت کلاه ‌فرنگی اشراف دارد. از طرفی با گذراندن یک ساعت مسافت می‌توانید خودتان را به پارک جنگلی، منطقه آزاد بندر انزلی و باغ پرندگان آستارا برسانید. امکانات عمومی هتل اردیبهشت رشت می‌تواند اقامتی مطلوب برای شما مهیا سازد که نظیر آن‌ها دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ با ظرفیت ۱۵ خودرو، پرینتر، فکس و اینترنت است. از قلم نیفتد هتل اردیبهشت دارای یک رستوران جذاب بوده که انواع غذاهای خوشمزه محلی در آن طبخ می‌شود.

هتل پامچال رشت

در بلوار امام خمینی رشت هتل پامچال را خواهید دید که تا خانه میرزا کوچک خان جنگلی ۱۰ دقیقه و تا ساختمان کتابخانه شهرداری رشت ۱۴ دقیقه با خودرو فاصله دارد. هتل پامچال، هتلی سه ستاره بوده که در سال ۱۳۴۳ بنا گردیده است و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند در راستای خدمات رسانی به میهمانان این شهر به خوبی عرض اندام کند. معماری هتل پامچال حتماً شما را جذب خود می‌کنند؛ چراکه به سبک معماری نئوکلاسیک اروپا به‌خصوص معماری سنت پترزبورگ روسیه ساخته شده است.

این هتل جذاب ۲۹ واحد اقامتی دارد که در دو طبقه قرار گرفته‌اند. اتاق‌های هتل پامچال همگی دارای تلویزیون ال ای دی، کمد لباس، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام هستند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستورانی زیبا با انواع غذاهای ایرانی و دریایی اشاره نمود. همچنین این هتل دارای تاکسی سرویس، اتاق چمدان، نمازخانه، آسانسور، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع و خدمات خانه داری است. ناگفته نماند که دسترسی هتل پامچال رشت به اماکن تاریخی این شهر مانند موزه میراث روستایی گیلان، بازار سنتی و میدان تاریخی شهرداری بسیار راحت است.

جمع‌بندی

برای اینکه بتوانید با بهترین هتل رشت از نظر مسافران آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید. در این وب سایت نظرات مسافران در مورد هر کدام از هتل ها نوشته شده است و فقط کافی است هتل موردنظرتان را در این وبسایت جستجو کنید.

 

 

متا: آشنایی با بهترین هتل رشت از نظر مسافران به شما کمک خواهد کرد تا هتل مورد نظرتان را به راحتی انتخاب کرده و سفر لذت‌بخشی را تجربه کنید.