بهترین نوشیدنی ها به وقت افطار/ پرهیز از نوشیدنی‌ سرد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله سلامت  بهترین نوشیدنی ها به وقت افطار/ پرهیز از نوشیدنی‌ سرد  به گزارش خبرنگار هاریکا، طب ایرانی برای روزه داران، توصیه‌هایی دارد که باعث می‌شود سلامت آنها بیش از پیش مراقبت شود. نوشیدن آب سرد و یا […]

بهترین نوشیدنی ها به وقت افطار/ پرهیز از نوشیدنی‌ سرد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله سلامت  بهترین نوشیدنی ها به وقت افطار/ پرهیز از نوشیدنی‌ سرد  به گزارش خبرنگار هاریکا، طب ایرانی برای روزه داران، توصیه‌هایی دارد که باعث می‌شود سلامت آنها بیش از پیش مراقبت شود.
نوشیدن آب سرد و یا هر نوشیدنی سرد دیگر هنگام افطار اقدامی آسیب‌رسان به معده است و می‌بایست افطار با یک نوشیدنی گرم و کمی شیرین و سبک، ساده و زودهضم آغاز شود.
بهترین گزینه، مصرف خرما، عسل، انجیر یا کشمش به همراه یک نوشیدنی گرم است، چرا که علاوه بر افزایش سریع قند خون و رفع ضعف قوا، سبب تضعیف عملکرد معده نشده و مانع پرخوری می‌شود.
مصرف متعادل سبزیجات و میوه‌جات تازه و مواد لعاب‌دار مانند نوشیدن شربت خاکشیر، به‌عنوان راهکار دیگری برای رفع عطش در طول روزه‌داری است. امیدوارم براتون خبر   بهترین نوشیدنی ها به وقت افطار/ پرهیز از نوشیدنی‌ سرد براتون مفید بوده باشه

 
2023-03-31 14:34:47