به گزارش هاریکا ایده : هاستینگ وب فرآیند ذخیره سازی فایل ها بر روی سرور است. این فایل ها وب سایت شما را تشکیل می دهند. میزبانی وب یا وب هاستینگ (Web Hosting) به مفهوم مکانی برای حفظ و نگهداری و ایجاد دسترسی به اطلاعات وب‌سایت ها در بستر اینترنت گفته می شود. این مکان […]

به گزارش هاریکا ایده : هاستینگ وب فرآیند ذخیره سازی فایل ها بر روی سرور است. این فایل ها وب سایت شما را تشکیل می دهند. میزبانی وب یا وب هاستینگ (Web Hosting) به مفهوم مکانی برای حفظ و نگهداری و ایجاد دسترسی به اطلاعات وب‌سایت ها در بستر اینترنت گفته می شود. این مکان که معمولا بر روی سرورهای متصل به اینترنت پرسرعت هستند، در مکان های فیزیکی به نام دیتاسنتر قرار دارند تا بتوانند درخواست های کاربرانی که تمایل دارند به وب سایت های موجود بر روی سرورهای دیتاسنتر دسترسی داشته باشند، پاسخ مناسبی ارائه کنند. به منظور ارتباط مناسب و دائمی، معمولا در دیتاسنترها از تجهیزاتی اصلی و بک آپی استفاده می شود تا تضمین کننده دسترسی های کاربران به سرورها باشند. شما باید بهترین شرکت های فروش هاستینگ ایران را پیدا کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند.

بهترین شرکت فروش هاستینگ ایران در 1403

بهترین شرکت فروش هاستینگ ایران در 1403

ویژگی های مهم بهترین شرکت های فروش هاستینگ

قبل از معرفی بهترین شرکت های فروش هاستینگ در ایران، ابتدا به ویژگی های مهمی که یک شرکت باید داشته باشد تا نیاز های کاربران را با هاستینگ به بهترین شکل ممکن برآورده کند، می پردازیم. قبل از اینکه یک شرکت هاستینگ را انتخاب کنید، این ویژگی های میزبانی را در نظر بگیرید:

خدمات ایمیل برای شرکت فروش هاستینگ

شما باید یک ارائه دهنده میزبانی را انتخاب کنید که خدمات ایمیل را ارائه می دهد. وقتی یک حساب ایمیل yourdomain.com داشته باشید، نام تجاری شما حرفه ای تر به نظر می رسد.سرویس ایمیل باید شامل دسترسی SMTP و POP3 علاوه بر رابط وب میل باشد تا امکان دسترسی به حساب های ایمیل با استفاده از دستگاه های تلفن همراه را فراهم کند.

بهترین شرکت فروش هاستینگ

فضای دیسک میزبانی وب

فضای دیسک فضای ذخیره سازی مجاز توسط ارائه دهنده حساب میزبانی وب اشتراکی است. این عاملی است که نیاز به بررسی دارد که آیا برای میزبان وب هزینه می‌کنید یا به دنبال یک میزبان رایگان هستید.این فضای دیسک برای ذخیره تمامی فایل های مربوط به وب سایت اعم از صدا، متن، تصاویر و غیره استفاده می شود. بنابراین برای انتخاب بهترین شرکت فروش هاستینگ ایران این مورد را در نظر داشته باشید.

پهنای باند شرکت میزبانی وب

پهنای باند مقدار ترافیکی است که در هر نقطه از زمان مجاز به دسترسی و دانلود فایل ها از سایت است. دسترسی یعنی زمانی که یک بازدیدکننده نام دامنه وب سایت را در مرورگر خود تایپ می کند.دانلود زمانی است که بازدیدکننده چیزی از سایت دریافت می کند، مانند گوش دادن به یک کلیپ صوتی، دانلود یک فایل، یا مشاهده یک عکس. اگر سایت شما دارای تعداد زیادی تصویر، صدا، ویدئو، گرافیک و چندین حساب ایمیل باشد، به فضای ذخیره سازی بالاتر، پهنای باند نامحدود و منابع سرور قوی نیاز دارید.

Uptime هاستینگ

این یکی از عواملی است که اکثر صاحبان وب سایت های کسب و کار جدید در نظر نمی گیرند.Uptime زمانی است که وب سایت شما در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد. این مدت به صورت درصد محاسبه می شود. Uptime باید تا حد امکان نزدیک به 100٪ باشد.

قیمت فروش هاستینگ

بهترین شرکت فروش هاستینگ که انتخاب می کنید باید هم هزینه و هم کیفیت مناسبی داشته باشد. شما باید در مقابل هرینه ای که می پردازید کیفیت مناسبی از هاستینگ را دریافت کنید.

پروتکل انتقال فایل

پروتکل FTP یا انتقال فایل به شما امکان می دهد فایل ها را بین رایانه و سرور میزبان وب سایت خود آپلود و دانلود کنید. شرکت هاستینگ انتخابی شما باید اجازه دسترسی FTP را بدهد تا بتوانید فایل هایی مانند تصاویر، ویدیوها و کدهای سفارشی را به صورت دستی آپلود کنید. بنابراین برای انتخاب بهترین شرکت های فروش هاستینگ این مورد را در نظر داشته باشید.

بهترین شرکت فروش هاستینگ ایران

تجزیه و تحلیل ترافیک

اکثر هاست های وب شامل نرم افزار گزارش ترافیک هستند.این بدان معنی است که شما نیازی به کار با Google Analytics یا سایر نرم افزارهای تحلیل ترافیک ندارید.نرم افزار گزارش ترافیک اساساً تعداد بازدیدکنندگان صفحات وب را در یک بازه زمانی معین ردیابی می کند.

می توانید بین گزارش های ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهانه یکی را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا صفحات پربازدید و فعال ترین روزها یا هفته ها را پیگیری کنید.

پشتیبانی شرکت هاستینگ

هنگام ایجاد وب‌سایت‌های وردپرس یا کار بر روی وب‌سایت‌هایی که قبلاً ساخته شده‌اند، مشکلات زیادی وجود دارد. داشتن پشتیبانی از یهترین شرکت فروش هاستینگ و ارائه دهنده میزبانی وب می تواند فرآیند اشکال زدایی را بسیار روان تر کند و ساعت ها در وقت شما صرفه جویی کند.

امنیت هاستینگ

بیش از 43 درصد از کل مشاغل کوچک قربانی حملات سایبری می شوند. بهترین شرکت فروش هاستینگ و یک شرکت میزبان وب خوب ویژگی های امنیتی را برای کمک به ایمن نگه داشتن شما و بازدیدکنندگان ارائه می دهد.مهم نیست که هدف وب سایت شما چیست داشتن امنیت خوب یک ضرورت است. با این حال، اگر وب سایت شما داده های مالی یا شخصی را جمع آوری می کند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین برای انتخاب بهترین شرکت فروش هاستینگ امنیت بالا را در نظر داشته باشید.

میزبانی وب یا هاستینگ

میزبانی وب یا هاستینگ

بهترین شرکت فروش هاستینگ در ایران

تلاش نت، اولین شرکت برتر هاست در ایران

تلاش نت به عنوان یکی از با قدمت‌ترین مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و میزبانی وب (هاستینگ و سرور مجازی) با در نظر گرفتن نیاز هر یک از مشتریان و پایبندی به سه اصل کلیدی: کیفیت، توسعه و مشتری مداری، موفق شده تا جزء مورد اعتمادترین و بهترین شرکت فروش هاستینگ و میزبانی وب و دیتاسنتر قرار بگیرد. سرمایه گذاری این شرکت بر روی سخت افزار، نرم افزار و زیر ساخت های شبکه موجب می شود تا کاربران تنها به توسعه خدمات آنلاین و الکترونیکی خود بپردازند و نگرانی دیگری نداشته باشند. هر سرویسی زیر ساخت های مخصوص به خود دارد که شرکت تلاش نت در زمینه فروش هاست هم سرویس قوی و هم ضعیف را ارائه می کند که بنا بر نیاز می توانید انتخاب نمایید. همچنین یکی از ویژگی های بسیار مهم پشتیبانی همه جانبه این شرکت و ضمانت هاستینگ می باشد.

گروه تحقیق و توسعه تلاش نت با سال ها تجربه در زمینه انواع خدمات آی تی و هاستینگ، جهت حمایت و توسعه دامنه ir به عنوان دامنه ملی برای آن دسته از صاحبین سایت‌ها که هاست خود را به صورت سالانه خرید می‌کنند، دامنه آی آر هدیه می‌دهد. علاوه بر آن تلاش نت برای کاهش هزینه‌های تمام شده برای کاربران کدهای تخفیف ارائه کرده و این امکان را برای کاربران فراهم ساخته که اگر هاست سالانه لینوکس و دامنه بین المللی را به صورت همزمان خرید کردند، از کد تخفیف هر دامنه هنگام سفارش استفاده کنند. این در حالی است که دامنه ملی بر روی اکثر پلن‌ها رایگان است.

بهترین شرکت فروش هاستینگ ایران در 1403

بهترین شرکت فروش هاستینگ ایران در 1403

شرکت ایران سرور، فروش هاست

یکی دیگر از شرکت های قدیمی که در زمینه خرید و فروش هاست فعالیت زیادی داشته و می توان گفت که جز اولین ها در ایران است شرکت ایران سرور می باشد. این شرکت در حال حاضر در شهر مشهد بوده و مدت ۱۷ سال در این زمینه فعالیت دارد.

پارس آنلاین، شرکت فروش هاستینگ ایران

گروه تجاری پارس آنلاین یک ارائه دهنده اینترنت با مالکیت خصوصی و مدیریت شده با شبکه های بین المللی و داخلی است. زمینه های تخصصی اصلی آن شامل خدمات مرکز داده، سرورهای اختصاصی، اشتراک گذاری فضا و سرویس اینترنت است. این شرکت جزو بهترین شرکت فروش هاستینگ می باشد.

مشتریان می توانند منابع آنلاین مانند IP، CPU، و ذخیره سازی (حافظه دسترسی تصادفی) را انتخاب و خریداری کنند و از انواع ویژگی های ابری که شامل فایروال، متعادل کننده بار و روتر برای محاسبات ابری یا طراحی VPC هستند، استفاده کنند. همچنین می توانید یک سرور ابری و همچنین سیستم عامل را از سرور خصوصی مجازی پیش فرض انتخاب کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید.

میهن وب هاست ، فروش هاستینگ ایران

میزبانی وب میهن سه نوع میزبانی مدیریت شده را ارائه می دهد که شامل مشتری میزبان آلمانی، مدیر مدیریت (مدیر) و سی پنل میزبان (مدیریت ایران) می شود. پلتفرم تحت مدیریت لینوکس ظرفیت بازسازی، پشتیبان گیری، بازنشانی و اصلاح دامنه های اصلی را دارد. برای افزایش سرعت از فناوری به روز شده (کنترل cPanel) و SSD استفاده می کند. این برنامه قادر است نسخه PHP را به 5.2، 5.3، 5.4، 5.5، 5.6 و 7.0 تغییر دهد. بسته دوم امکان نصب نرم افزار کرک شده به علاوه سازگاری با نهادهای پرداخت را فراهم می کند.

پارس دیتا یکی از بهترین شرکت فروش هاستینگ ایران

شرکت پارس دیتا ارائه دهنده دامنه و میزبانی وب می باشد. گفته می شود این شرکت توسعه نرم افزار بزرگترین ارائه دهنده خدمات مرکز داده و سیستم مدیریت محتوا در ایران است. VPS و سرور اختصاصی؛ و ثبت نام در راستای نرم افزار پرتال جهانی از ویزگی های اصلی آن به شمار می رود.

نرم افزار پارس پورتال برای طراحی سایت ایده آل برای پورتال های ساده و پیشرفته (برای ماژول های بیشتر) است که توسط فناوری های امروزی مانند Net 4.5 و همچنین SQL پشتیبانی می شود و با ویندوز سرور مطابقت دارد.

شرکت نت افزار، فروش هاست در ایران

یکی دیگر از بهترین شرکت فروش هاستینگ  که اگر می خواهید که هاست های با قیمت مناسب را خریداری کنید می توانید به سراغ شرکت نت افراز بروید. این شرکت فعالیت خود را در شهر اصفهان ارائه کرده و زا آنجا به مشتریان خود خدمات ارائه می نماید.

 

برای شروع یک کسب و کار اینترنتی و راه‌اندازی و طراحی سایت برای فعالیت و کسب درآمد از اینترنت اولین قدم انتخاب دامنه مناسب و خرید بهترین هاست از بهترین شرکت‌ های هاستینگ در ایران است، برای همین در این مطلب چند نمونه از شرکت هاستینگ برتر ایران را برای خرید یک هاست عالی مورد بررسی قرار دادیم که شما بتوانید به‌راحتی و با مقایسه بین این شرکت‌ها، شرکت هاستی که برای شما بهتر است را انتخاب کرده و یک هاست خوب و مطمئن برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود تهیه کنید.