یقینا وقتی که علاقه‌مند به بازدید از این مطلب شده‌اید علتش می‌تواند آشنایی با بهترین برند میز بیلیارد ایرانی باشد، اینکه آیا آن مدلی که جایش در فضای ویلا یا خانه‌ی من است را پیدا می‌کنیم یا نه؟ و یا اینکه چه طرح و مدل‌های بروزی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. در حوزه تولید […]

یقینا وقتی که علاقه‌مند به بازدید از این مطلب شده‌اید علتش می‌تواند آشنایی با بهترین برند میز بیلیارد ایرانی باشد، اینکه آیا آن مدلی که جایش در فضای ویلا یا خانه‌ی من است را پیدا می‌کنیم یا نه؟ و یا اینکه چه طرح و مدل‌های بروزی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

در حوزه تولید میز بیلیارد ایرانی، چندین مدل میز معروف و با کیفیت وجود دارد که بهترین مدل آن‌ها بسته به سلیقه و نیاز شخص متفاوت است. در ادامه مقاله توضیحاتی درباره‌ی:

بهترین برند میز بیلیارد کلاسیک ایرانی

برندهای معروف میز بیلیارد چینی در ایران

  • بهترین برند میز بیلیارد ایرانی
  • زیباترین طرح‌های جدید میز بیلیارد کلاسیک و سلطنتی

 

قیمت بهترین برند میز بیلیارد ایرانی به شما داده میشود که شما بتوانید بسته به بودجه و سلیقه خود از انواع مدل های بیلیارد خریداری نمایید.

بهترین برند میز ایت بال کلاسیک ایرانی

بیلیارد کلاسیک به میز ایت گفته می‌شود که طراحی آن‌ها تحت تأثیر سبک‌های قدیمی و تاریخی قرار گرفته است، این نوع میزها معمولاً با استفاده از جنس‌های  همچون چوب، چرم، ماهوت و پارچه است که با جزئیات ظریف کیفیت خاصی را به کار بخشیده است.

 

مدل میز بیلیارد کلاسیک معمولاً شامل خطوط انحنا دار رنگ‌های اکثرا تیره و جذاب و ظاهری بلندپایه و شکیل هستند. این نوع میزها اغلب با موقعیت‌هایی همچون محیط‌هایی با تزئینات کلاسیک، سالن‌های پذیرایی، اتاق‌های پذیرایی سنتی سازگاری دارد. برند بیلیارد کلاسیک دارای تنوع بسیاری می‌باشد که در ادامه به چندین طرح جذاب و پرفروش اشاره می‌کنیم.

 

برندهای معروف بیلیارد خارجی در ایران

از دیگر برند‌های جذاب که جایی برای خودش در دیزاین خانه‌های ایرانی باز کرده است، برند میزشندرو ویراکا می‌باشد. این نوع از مدل بر اساس طراحی و ساختاری که دارند به انواع مختلفی تقسیم شده است. بیلیارد خارجی بیشتر در دسته بیلیارد مسابقاتی طرفداران بیشتری دارد.

 

بیلیارد شار جمع کن از جمله میزهایی می‌باشد که در باشگاهای ایرانی مورد توجه قرار می‌گیرد، چین که به عنوان بهترین صادر کننده محصولات ورزشی معروف می‌باشد، در زمینه تولید بیلیارد نیز به موفقیت‌های بسیاری رسیده است.

با توجه به شرایط کشور چندسالی است که میز خارجی وارد نمیشود و دوستداران این میز باید از میز های دست دوم بهره ببرند.

 

همان طور که اشاره شد میزهای کلاسیک می‌تواند انتخاب خوبی برای خانه‌های با متراژ مناسب باشد، از مهم ترین قسمت‌هایی که در میز مورد توجه قرار می‌گیرد، قسمت باند می‌باشد، متریال به کار رفته در باند میز بیلیارد باید به گونه‌ای باشد که بازیکن را به خود جذب کند.

از رایج ترین متریال که باید استفاده شود این است که باند حتما باید از چوب باشد و لاستیک باند خارجی استفاده گردد که شار سرعت برگشت بالایی داشته باشد..

 

ابعاد میز بیلیارد استاندارد خانگی،باشگاهی

میز بیلیارد شامل سایزهای 6 فوت،7فوت،8فوت،9 فوت می باشد.که معمولا سایز 6 و 7 فوت برای بازی کودکان یا دکوری استفاده میشود و میز 8 و 9 فوت مناسب بازی و سرگرمی منازل می باشد.

میز بیلیارد استاندارد برای باشگاه میز با سایز 9 فوت می باشد که به میز بیلیارد حرفه ای نیز معروف است.

انواع میز بیلیارد ایرانی

میز بیلیارد در 2 مدل تولید میشود که بهترین برند میز بیلیارد ایرانی هردو مدل انها را تولید میکند که با نام های کلاسیک و مدرن در بازار عرضه میشود.

در خرید میز بیلیارد باید به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

وقتی که به همراه خانواده خود وارد یک نمایشگاه بیلیارد می‌شوید، همیشه به دنبال طرح و ساختاری هستیم که جزو بهترین مدل بیلیارد باشد به موارد زیر توجه بفرمایید:

1.طراحی میز

2.کیفیت ساخت

3.رنگ و پارچه میز

4.ابعاد میز بیلیارد مناسب با فضای شما

5.قیمت میز بیلیارد نسبت به کیفیت

6.ضمانت و خدمات پس از فروش محصول

نکته : میز بیلیارد حتما باید داری استاندارد در طول و عرض و ارتفاع مشخص باشد و اجناس روی میز با کیفیت مناسب و مخصوص بازی باشد.

این را می‌دانیم که متریال مورد استفاده در میز بیلیارد از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد زیرا که علت قیمت گذاری میز بیشتر بر اساس متریال به کار رفته می‌باشد.

قیمت کارخانه بیلیارد حامدی بهترین برند بیلیارد ایرانی

امروزه قیمت در بازار بیلیارد افزایش چشمگیری داشته است، که علتش را می‌توان به دلیل تنوع زیاد محصولات بیلیارد،‌ افزایش واسطه گران در بازار بیلیارد و همچنین عدم آشنایی مشتریان با متریال مورد استفاده در میز می‌باشد.

وقتی که برای خرید میز تصمیم می‌گیریم، اولین مکانی که به یاد می‌آوریم بازار می‌باشد، با توجه به اینکه خرید دربازار از قیمت بالایی برخوردار است،بنابراین باید از تولیدکننده خرید نمایید که هم قیمت مناسبی و هم کیفیت متناسب با قیمت داشته باشد..

با بررسی های انجام شده خرید میز بیلیارد از بیلیارد حامدی به شما توصیه میگردد،که بهترین برند میز بیلیارد ایرانی حامدی در سال 1402 می باشد.

فروشگاه   Hamedibilliards

با عرضه بهترین مدل میز ایت بال ایرانی و انواع مشابه میز خارجی در دسته کلاسیک و مدرن جزو معتبرترین تولیدی‌های ایت و اسنوکر می‌باشد. در مقاله فوق، تعدادی از محصولات شرکت بیلیارد حامدی معرفی شده است.

برای مشاهده و مقایسه انواع مدل‌های دیگر می‌توانید به صفحه فروشگاه بیلیارد حامدی مراجعه بفرمایید. از نقاط قوت شرکت می‌توان به احترام به مشتریان، قیمت کاملا رقابتی و مناسب، قابلیت خرید اقساطی، بازدید نزدیک از مرحله طراحی و تولید و پشتیبانی تمام وقت می‌باشد.

  ادرس سایت.https://hamedibilliards.com