برترین برندهای شیرآلات در جهان کدامند؟ شاید تا به حال به خانه ای بدون شیرآلات فکر نکرده اید اما تصور چنین خانه ای غیرممکن است؛ زیرا ما در طول روز بارها و بارها با شیرآلات در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام سروکار داریم. این موضوع نشان می‌دهد که وجود شیرآلات در خانه ها یا ادارات […]

برترین برندهای شیرآلات در جهان کدامند؟

شاید تا به حال به خانه ای بدون شیرآلات فکر نکرده اید اما تصور چنین خانه ای غیرممکن است؛ زیرا ما در طول روز بارها و بارها با شیرآلات در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام سروکار داریم. این موضوع نشان می‌دهد که وجود شیرآلات در خانه ها یا ادارات تا چه اندازه اهمیت دارد. با توجه به کاربرد بسیار شیرآلات در زندگی ما، در خرید آنها باید نهایت دقت را به کار گرفت. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای شیرآلات در جهان آشنا کنیم تا با خیال راحت بتوانید شیرآلات موردنیاز خود را تهیه نمایید.

دلیل محبوبیت برترین برندهای شیرآلات در جهان چیست؟

در گذشته بیشترین تمرکز در فرایند طراحی و ساخت تجهیزات بهداشتی ساختمانی بر روی کارایی مناسب و عمر مفید شیرآلات بود، اما با گذر سالها و تحولات چشمگیر در سطح سلیقه و انتظارات مصرف کننده، زیبایی در کنار عملکرد، معنای کاملتری به برندهای محبوب بخشیده است.

با ورود مدرنیزم به بازار رقابت، بسیاری از برندهای نام آشنای جهانی در تلاش هستند نه تنها کیفیت و کارایی محصول تولید شده را از آنچه در گذشته بوده است، بهتر کنند بلکه برای ارتقای جذابیت ظاهری و همخوانی شیرهای ساختمانی با فضا، از طراحان قابل و باتجربه‌ای برای تزریق فناوری‌های نوآورانه به بدنه محصول کمک می‌گیرند.

ویژگی‌های برجسته شیرآلات بهداشتی در بازار رقابت جهانی

با به خاطر سپردن این فهرست از ویژگی‌های چشمگیر برترین برندهای شیرآلات در جهان، می‌توان به خوبی دلیل پرآوازه بودن این برندهای بین المللی را درک کرد:

  • عملکرد مناسب شیر
  • روکش (آبکاری) باکیفیت و عمر مفید بالا
  • جلوه ظاهری
  • مصرف بهینه آب

معرفی برترین برندهای شیرآلات در جهان

تمامی برندهای برگزیده در سطح جهانی رقابت در صنعت تجهیزات بهداشتی ساختمانی بدون تردید با رعایت فهرست بالاست که در رده برترین برندهای شیرآلات در جهان قرار گرفته‌اند. فهرستی از برترین‌ها در این صنعت به شرح زیر است:

برند کی دبلیو سی KWC

پیشینه‌ای 140 ساله که از فعالیت در کارخانه‌ای کوچک در یکی از شهرهای سوئیس شکل گرفت، باعث شد تا شیرآلات KWC در صدر جدول برترین برندهای شیرآلات جهان بنشیند و همواره اولین پیشنهاد اهالی فن به طرفداران شیرآلات لوکس و پرکاربرد باشد.

جالب اینجاست که فعالیت اولیه KWC ساخت جعبه‌های موسیقی بود که آدلف کارر آن را انجام می‌داد. با مرگ او، والتر لوگینبول ادامه کار را به دست گرفت اما در نهایت با توقف ساخت جعبه موسیقی، خط تولید برند کی دبلیو سی آغاز شد.

سه کشور آمریکا، آلمان و ایتالیا از صاحبان خط تولید این برند هستند. سال 2013 میلادی بود که یکی از شرکت‌های نام آور سوئیسی به نام فرانکه Franke این برند را به نام خود خرید و در حال حاضر، KWC زیر مجموعه‌ای از برند جهانی فرانکه به شمار می‌رود. اما اینکه دلیل نامگذاری این برند به کی دبلیو سی چیست، به لزوم حضور نمادین نام بنیانگذاران سوئیسی Karrer and Weber Co در نام این برند بر می‌گردد.

دامنه فعالیت: این کارخانه در حال حاضر از مهم‌ترین تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی، شیرهای بهداشتی، شیرآلات چشمی، توکار، رنگی، شیرهای بهداشتی ترموستات، الکترونیکی و فلاش تانک توکار است.

نکته بسیار مهم در مورد شیرآلات KWC، وجود نمایندگی رسمی این برند در ایران است. شرکت شیرآلات ساختمانی و صنعتی ایران، با رایزنی های فراوان توانست تکنولوژی تولید شیرآلات KWC را به ایران منتقل کند و محصولات KWC را زیرنظر مستقیم کمپانی اصلی، تولید نماید. این شرکت نماینده رسمی KWC در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود.

برند امریکن استاندارد American standard

پیش از آنکه امریکن استاندارد آفریده شود، به صورت یک شرکت تولیدی تجهیزات بهداشتی استاندارد فعالیت می‌کرد. تاریخ راه اندازی این شرکت به سال 1875 میلادی باز می‌گردد که در سال 1899 برای تشکیل یک شرکت منجسم تر، با تولید کنندگان زیادی ترکیب شد.

شرکت امریکن استاندارد در حوزه فعالیت خود در تولید و راه اندازی بسیاری از محصولات لوله کشی در اوایل قرن بیستم تبدیل به شرکتی سردمدار شد که مجموعه‌ای از وان های داخلی، شیرهای توالت یک تکه و تجهیزات ترکیبی برای جریان همزمان آب گرم و سرد را دربر می‌گرفت.

در سال 1929 میلادی بود که این شرکت به یکی از بزرگترین تولید کنندگان قطعات حمام در جهان تبدیل شد. در همان سال هم شرکت بهداشتی استاندارد با شرکت رادیاتور آمریکا ادغام شد تا شرکت بهداشتی استاندارد و رادیاتور آمریکا را راه اندازی کند.

سال 2008 میلادی سال ظهور یکی از برترین برندهای شیرآلات در جهان بود که با عمر 150 ساله و شعار «زندگی زیبا» به یکی از غول‌های نوآور در طراحی و تولید شیرآلات بهداشتی تبدیل شد.

در سال 2013 شرکت LIXIL برند American Standard را خرید تا با بهره گیری از فناوری و طراحی نوآورانه، به تولید تجهیزات بهداشتی ساختمانی برای مصارف خانگی بپردازد. هم اکنون، امریکن استاندارد با قدمتی بیش از 150 سال از جمله مدعیان شیرآلات لوکس و محصولات آشپزخانه است.

دامنه فعالیت: شیرآلات شلنگ دار، شیرآلات فنری، شیرهای بهداشتی اسپری جانبی، selecflo (فنری با چهار نوع اسپری و پاشش آب) و همچنین شیرآلات تک دسته و دودسته‌ای از جمله محصولات این برند آمریکای شمالی به شمار می‌رود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات برند American Standard به وب سایت زیر مراجعه نمایید.

برند کُهلر Kohler

یک مهاجر آلمانی تبار با الهام از گودالی پر از آب، برای ساخت اولین وان فلزی خود ایده گرفت و این اتفاق در سال 1883 میلادی بخش سرنوشت ساز از زندگی جان مایکل کهلر آمریکایی شد. هم اکنون Kohler یکی از مدعیان صنعت چینی بهداشتی در جهان است که با گذشت 130 سال، همچنان از بزرگترین و مشهورترین کارخانه‌های تولید کننده تجهیزات بهداشتی ساختمانی به شمار می‌رود.

تولید بیش از 26 هزار محصول مرتبط و همچنین تصاحب 13 هزار امتیاز و جایزه بین المللی از جمله افتخارات یکی دیگر از برترین برندهای شیرآلات در جهان است. جان مایکل کهلر با تعهدی زیبا به رعایت مثلث «زیبایی، کارایی، ماندگاری» خط مشی واقعی برند را تعیین کرد و اکنون با گذشت 4 نسل از عمر آن، سادگی نیز بر جذابیت‌های گذشته شیرآلات بهداشتی کهلر افزوده شده است.

بسیاری از مصرف کنندگان شیرآلات خانگی به دلیل انعطاف پذیری کهلر با فضای کلاسیک یا مدرن آشپزخانه و سرویس بهداشتی، این برند را در فهرست انتخاب‌های اصلی خود قرار می‌دهند.

دامنه فعالیت: تولید شیرآلات، طراحی و ساخت تجهیزات آشپزخانه و حمام مخصوصاً وان های آهنی سنتی، انجام سفارش‌های هنری مثل انواع سینک‌های دست ساز روشویی (کاسه‌ای) و توالت از جمله فعالیت‌های اصلی این برند بین المللی با تمرکز بر تجهیزات حمام است.

برای مشاهده محصولات برند Kohler و آشنایی بیشتر با این برند، بهتر است به سایت زیر مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

دو آیتم زیبایی و کارایی در بازار پررقابت امروز باعث شده است، سطح انتظارات و سلیقه مصرف کننده هم به مراتب تغییر کند و به دنبال محصولی باشد که در کنار زیبایی چشم نواز، همخوانی با طراحی فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی، کارایی قابل قبول و عمر مفید هم داشته باشد.

با این اوصاف، محبوبیت امری اتفاقی نیست بلکه برترین‌ها همواره هر حرکت خود را هوشمندانه و رو به جلو بر می‌دارند! سه برند بین المللی کی دبلیو سی KWC، امریکن استاندارد American standard و کهلر Kohler از جمله مدعیان کهنه کار در همین عرصه به شمار می‌روند و از لحاظ کیفیت در سطحی قرار دارند که با دیگر رقبا، فاصله قابل توجهی ایجاد نمودند. به همین دلیل سه برند معرفی شده را می‌توان بهترین برندهای شیرآلات در جهان نامید.