با پردرآمدترین کارهای فریلنسری آشنا شوید مشاغل فریلنسری و امکان دورکاری، تحفه‌ای است که پیشرفت تکنولوژی برای افراد عصر حاضر به ارمغان آورده است. این مشاغل ویژگی‌های مثبت بسیاری دارند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ساعت کاری انعطاف‌پذیر، آزادی در انتخاب محیط کاری، امکان داشتن شغلی دیگر و… اشاره کرد. طی سال‌های اخیر افراد، […]

با پردرآمدترین کارهای فریلنسری آشنا شوید

مشاغل فریلنسری و امکان دورکاری، تحفه‌ای است که پیشرفت تکنولوژی برای افراد عصر حاضر به ارمغان آورده است. این مشاغل ویژگی‌های مثبت بسیاری دارند.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ساعت کاری انعطاف‌پذیر، آزادی در انتخاب محیط کاری، امکان داشتن شغلی دیگر و… اشاره کرد.

طی سال‌های اخیر افراد، آگاهی بیشتری نسبت به مزایای فریسلنسری پیدا کرده‌اند و تمایل بیشتری به دورکاری نشان می‌دهند. از این رو، بر آن شدیم تا در این مطلب پرطرفدارترین کارهای فریلنسری را معرفی کنیم. اگر شما هم به فکر کسب درآمد در خانه یا داشتن شغل دوم هستید، با ما همراه باشید.

ترجمه

مترجمی، یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین کارهای فریلنسری است. چراکه راه ورود به بازار ترجمه، تقریبا برای تمام افراد تحصیل‌کرده سهل و آسان است. موسسات زیادی برای ارائه خدمات خود به استخدام مترجم نیاز دارند. همچنین قشر وسیعی از جامعه برای مطالعه، تحقیق و پژوهش به ترجمه مقالات علمی نیاز دارند.

علاوه بر این، افرادی که به عنوان مترجم استخدام می‌شوند، به غیر از درآمد چیزهای دیگری نیز به دست می‌آورند. به عنوان مثال:

  • مهارت زبان انگلیسی این افراد بیش از سایرین تقویت می‌شود.
  • حین ترجمه با موضوعات و زمینه‌های مختلفی آشنا می‌شوند.
  • از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار هستند.

با این تفاسیر، اگر به دنبال یک کار فریلنسری مناسب هستید، حتما آگهی‌های استخدام مترجم را دنبال کنید.

کارهای گرافیکی

سازمان‌های زیادی علاوه بر استخدام مترجم، به استخدام گرافیست نیز نیاز دارند. پس اگر با کارهای گرافیکی آشنایی دارید، به جمع فریلنسرها بپیوندید. ویرایش ویدیو، ویرایش عکس و کارهایی از این قبیل، در حیطه وظایف گرافیست قرار می‌گیرد.

برای ورود به بازار کاری گرافیک، کافیست با چند نرم‌افزار پرکاربرد آشنا شوید. در واقع هزینه‌ای که برای یادگیری این نرم‌افزارها می‌پردازید، نوعی سرمایه‌گذاری است.

فراموش نکنید که حتی اگر به عنوان مترجم استخدام شدید هم بهتر است گرافیک یاد بگیرید. چراکه با این کار می‌توانید سفارش‌های متنوع‌تری قبول کنید و درآمدتان دوبرابر می‌شود.

تولید محتوا

یکی دیگر از آگهی‌هایی که این روزها خیلی به چشم می‌خورد، استخدام تولیدکننده محتوا است. تولید محتوا یکی دیگر از کارهای فریلنسری است که با گسترش کسب و کارهای مجازی، رونق زیادی پیدا کرده است.

اگر فکر می‌کنید استعداد نویسندگی و ایده‌پردازی دارید، حتما آگهی‌های استخدام تولیدکننده محتوا را دنبال کنید. در نظر داشته باشید که با آشنایی با اصول سئو، می‌توانید محتواهای بهتری تولید کنید و مشتریان زیادی پیدا می‌کنید. برای یادگیری مقدماتی تولید محتوا و اصول سئو، می‌توانید از وبینارهای رایگان دبستان ترجمیک استفاده کنید.

ویراستاری

ویراستاری کتاب، مقاله، پایان نامه و… متقاضیان زیادی بین قشر فرهنگی و دانشگاهی دارد. در واقع ویرایش، گام آخر برای به سرانجام رسیدن یک اثر علمی و فرهنگی است و اهمیت زیادی دارد.

در برخی موارد، انجام کارهای ویراستاری علاوه بر آشنایی با اصول نگارش به دانش علمی نیز نیاز دارد. بنابراین هنگام ارسال رزومه برای موسساتی که آگهی استخدام ویراستار داده‌اند، این مورد را مد نظر قرار دهید.

برنامه‌نویسی

برنامه‌نویسی یکی دیگر از مشاغلی است که در قالب دورکاری می‌گنجد. معمولا برای پروژه‌های برنامه‌نویسی دستمزد خیلی خوبی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین اگر در این زمینه مهارت دارید، درنگ نکنید و از توانایی‌هایتان استفاده کنید.

استخدام مترجم، تولیدکننده محتوا و ویراستار در ترجمیک

حالا شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چه اطمینانی از بابت پرداخت دستمزد فریلنسرها وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر با موسسات معتبر استخدام فریلنسر همکاری کنید، هیچ نگرانی از بابت باقی نخواهد ماند.

ترجمیک، یکی از مراکز فعال در زمینه خدمات زبانی در کشور است و برای ارائه خدمات خود به استخدام مترجم، تولیدکننده محتوا و ویراستار می‌پردازد. از مزایای همکاری با ترجمیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امور مالی شفاف

ترجمیک تمام سفارش‌های ثبت‌شده توسط مشتریان را با ذکر دستمزد، سختی و حجم کار، به همکاران دورکار نشان می‌دهد. این بدان معناست که شما ابتدا در جریان جزئیات مالی سفارش قرار می‌گیرید و سپس در صورت تمایل انجام آن را بر عهده می‌گیرید.

  • امکان پیدا کردن مشتریان ثابت

امکان انتخاب مترجم انتخابی، یکی از قابلیت‌هایی است که ترجمیک برای مشتریان خود در نظر گرفته است. بنابراین اگر کارتان را به‌خوبی انجام دهید و مشتری را راضی کنید، مشتری حین ثبت سفارش‌های بعدی شما را به عنوان مترجم انتخابی خود انتخاب خواهد کرد.

بنابراین اگر به عنوان مترجم استخدام شوید، می‌توانید مشتریان ثابت پیدا کنید و از این طریق درآمدتان را افزایش دهید.

  • بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه دوره‌های دبستان ترجمیک

دبستان ترجمیک، دوره‌های آموزشی آنلاین مختلفی را به هدف ارتقای سطح علمی جامعه برگزار می‌کند. افرادی که به عنوان ویراستار، تولیدکننده محتوا و مترجم استخدام می‌شوند، تخفیف‌های ویژه‌ای برای شرکت در این دوره‌ها دارند.

استخدام مترجم در ترجمیک چگونه است؟

مراحل استخدام مترجم در ترجمیک بسیار ساده است و به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیاز ندارد. برای شروع کافیست به صفحه استخدام مترجم و تولید کننده محتوا مراجعه کنید و رزومه خود را بارگذاری کنید.

حین انجام مراحل استخدام مترجم در ترجمیک، تمام توانایی‌هایتان اعم از ترجمه به زبان‌های مختلف را ذکر کنید. پس از ساخت پنل کاربری، برای شروع کار و قبول سفارش حتما در آزمون‌های آفلاین شرکت کنید. شرکت در این آزمون‌ها تنها ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و نتیجه آن حداکثر پس از ۱ هفته در پنل شما قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

در این مطلب با محبوب‌ترین کارهای فریلنسری و یکی از معتبرترین مراکز استخدام مترجم، ویراستار و تولیدکننده محتوا آشنا شدیم. امید است تا این مطالعه این مقاله مسیر کسب درآمد شما را هموارتر کند.