با عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت آشنا شوید. در دنیای مدرن، برای بالابردن امنیت و همچنین زیبایی محیط، از تجهیزات به­روز و درجه یک در منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود. درب­های ضد سرقت را نیز می‌توان از این تجهیزات خاص دانست که برندهای زیادی مشغول تولید آن هستند. شاید در آینده‌ای نه […]

با عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت آشنا شوید.

در دنیای مدرن، برای بالابردن امنیت و همچنین زیبایی محیط، از تجهیزات به­روز و درجه یک در منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود. درب­های ضد سرقت را نیز می‌توان از این تجهیزات خاص دانست که برندهای زیادی مشغول تولید آن هستند. شاید در آینده‌ای نه چندان دور، این محصول را در بسیاری از مکان‌ها مشاهده کنید. اگر شما نیز قصد خرید این نوع درب‌ها را دارید بهتر است در مورد عوامل موثر بر قیمت آن‌ها تحقیق نمایید تا خرید موفقی داشته باشید. در این مطلب عوامل مهمی که بر قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار هستند را با هم مرور می‌کنیم.

فاکتورهای مهم در خرید درب ضد سرقت

برخی از افراد گمان می‌کنند که در زمینه تولید درب ضد سرقت، چندان تنوعی در بازار وجود ندارد و با محدوده انتخاب محدودی می‌توانند محصول باکیفیتی را تهیه کنند. باید به این نکته اشاره کنیم که این روزها در بازار تنوع این محصول بسیار زیاد است و ممکن است شما با سهل‌انگاری محصول ایده‌آلی برای خود انتخاب نکنید.

به همین دلیل لازم دانستیم تا عناصر تاثیرگذار، هنگام خرید این درب‌ها را برای شما در ادامه بیاوریم تا با دامنه اطلاعات وسیع به سراغ تهیه آنها بروید.

متریال

مهم‌ترین عامل در قیمت درب ضد سرقت را می‌توان متریال به کار رفته در آن دانست. کاملا بدیهی است که این فاکتور در کیفیت، زیبایی ظاهر و قیمت بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی در کشور 3 دسته درب چینی، ایرانی و ترکیه‌ای وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

اگر گشتی در فروشگاه‌های آنلاین زده باشید می‌دانید که جنس روکش هر کدام از درب­ها با یکدیگر تفاوت دارند. جنس روکش و رویه از عوامل موثر در قیمت درب ضد سرقت است. طبیعتا روکش‌های چوب طبیعی همچون راش، بلوط و گردو از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

چارچوب

هنگام خرید درب ضد سرقت قطعا شما با انواع چارچوب مواجه می‌شوید که برخی از آنها توجه شما را به خودشان جلب خواهند کرد. چارچوب و ساختار فلزی از مهمترین عوامل در تعیین امنیت و بالطبع قیمت درب ضد سرقت هستند.

چارچوب‌های ساده یا اکونومی که در بازار به کف 14 مشهور هستند، از ورق با ضخامت یک بهره می‌برند و ارزان‌ترین مورد هستند. بعد از این دسته، چارچوب‌های کف 16 می‌باشند که از امنیت متوسط و معقولی برخوردار بوده و در میانه‌ی رنج قیمتی قرار دارند. بهترین چارچوب‌های موجود در بازار، چارچوب‌های فول کف 18 می‌باشند که دارای ویژگی‌هایی همچون ورق سرتاسری، پروفیل‌کشی (قوطی‌کشی) کامل، ضد دیلم و محافظ قفل بوده و با ورق 25/1 یا 5/1 میلی‌متر ساخته می‌شوند. این چارچوب‌ها گران‌ترین انواع موجود در بازار هستند.

ابعاد و وزن

از فاکتورهای دیگری که بر قیمت درب­های ضد سرقت موثر است، می‌توان ابعاد و وزن را نام برد. کاملا واضح است که هر چقدر ابعاد درب بیشتر باشد، متریال بیشتری در آن به کار برده می‌شود و هزینه‌ بیشتری در برخواهد داشت. ضمن اینکه ساخت درب خارج از ابعاد استاندارد وقت و هزینه‌ی بیشتری را به شرکت سازنده تحمیل می‌کند. درب ضد سرقت در دو سایز استاندارد 110 در 210 و  105 در 210 سانتی‌متر ساخته می‌شود.

همچنین وزن هم به طور کلی یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت نهایی است. طبیعتا هر چه وزن درب بیشتر باشد، ورق فلزی به کار رفته در لنگه و چارچوب درب ضخیم‌تر است. همچنین این افزایش وزن می‌تواند ناشی از ضخیم‌تر بودن ورق سرتاسری داخلی یا رویه چوبی درب باشد. همچنین گاهی در هنگام نجاری درب از اجزای برجسته بر روی رویه استفاده می‌شود تا درب زیباتری ساخته شود. طبیعتا این اجزای برجسته، وزن درب را نسبت به درب‌های معمولی افزایش می‌دهند و بر روی قیمت درب نیز تاثیرگذار هستند.

قفل و یراق آلات

از نام درب ضد سرقت مشخص است که از قفل‌های ویژه‌ای در آنها استفاده می‌شود. به این ترتیب خریدار باید ویژگی‌های انواع قفل‌ها را نیز بداند تا بهترین مدل را انتخاب کند. آیا شما در مورد قفل درب ضد سرقت اطلاعاتی در اختیار دارید یا به طور شانسی خرید خواهید کرد؟

از جمله این محصولات می‌توان به قفل کاله، تیپ ترک و … اشاره کرد که البته تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارد. توصیه می‌کنیم در انتخاب این محصول وسواس به خرج دهید و اگر قرار باشد محصولی با کیفیت داشته باشید، هزینه بیشتری نیز تقبل کنید. چرا که قفل، مهم‌ترین بخش درب است و باید امنیت خانه را برای شما فراهم کند.

اغلب از یراق­آلات به عنوان تزئینات نیز استفاده می‌شود. توصیه می‌کنیم به سراغ یراق چینی نروید، زیرا کیفیت مطلوبی ندارند. توجه داشته باشید که با پیدا کردن یک مرجع معتبر، می‌توانید بهترین محصول را با بهترین ابزار تهیه کنید. این یراق­آلات می­تواند بر قیمت درب ضد سرقت موثر باشد.

جمع بندی

این روزها در اکثر منازل برای این‌که دکوراسیون خانه شیک و منحصر به فرد باشد از درب ضد سرقت استفاده می‌شود. افراد زیادی بدون توجه به ویژگی‌های درب، مشغول به استعلام قیمت آن در اینترنت می‌شوند. ما در این مطلب برخی از فاکتورهای موثر بر قیمت درب­های ضد سرقت را آوردیم تا دید شما در مورد تفاوت قیمت‌ها وسیع‌تر باشد.

از جمله این عوامل می‌تواند به جنس مواد اولیه، متریال روکش، چارچوب، ابعاد و وزن، قفل و … اشاره کرد. شناخت یک مرجع معتبر می‌تواند کار خرید شما را آسان کند. یکی از برترین مراجع فروش درب ضد سرقت فروشگاه آگنیس است که سابقه طولانی در این زمینه دارد. از مزایای خرید از این مجموعه می‌توان به تنوع محصول بالا، قیمت مناسب و اصالت کالا اشاره کرد. برای اطلاع از انواع قیمت درب ضد سرقت به سایت آگنیس مراجعه نمایید.