باکس گل رسمی، هدیه ای لاکچری برای مناسبت های خاص گل یکی از زیباترین هدیه هایی است که می توانید در مناسبت های خاص به کسانی که دوست دارید، بدهید. انتخاب نوع گل و باکس گل ارتباط مستقیمی با مناسبت و رابطه شما با کسی که می خواهید برای او کادو بگیرید، دارد. برای مثال […]

باکس گل رسمی، هدیه ای لاکچری برای مناسبت های خاص

گل یکی از زیباترین هدیه هایی است که می توانید در مناسبت های خاص به کسانی که دوست دارید، بدهید. انتخاب نوع گل و باکس گل ارتباط مستقیمی با مناسبت و رابطه شما با کسی که می خواهید برای او کادو بگیرید، دارد. برای مثال باکس گلی که برای نامزد خود می خرید با باکس گلی که برای رئیس خود می خرید، متفاوت خواهد بود. باکس گل رسمی از جمله هدیه هایی است که می توانید در مراسم هایی مانند روز دانشجو، روز پزشک، روز ترفیع های شغلی و غیره به کسانی که برایتان عزیز هستند، بدهید.

یکی از انواع باکس گل های رسمی، باکس های موزیکال است. در ایامی که کمتر می توانیم به عزیزمان سر بزنیم، ارسال یک هدیه خوب میتواند. بهترین گزینه باشد. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با باکس گل موزیکال به donya-e-eqtesad.com  مراجعه کنید. در این مطلب در مورد نوع گل‌های درون باکس گل موزیکال، نحوه تولید، انواع باکس گل موزیکال رز جاودان، راهنمای خرید و … نکات ارزشمندی بیان شده است.

در باکس گل رسمی معمولا از چه گل هایی استفاده می شود؟

این روزها یکی از ایده های خلاقانه و آسان برای تهیه هدیه و زیبا سفارش باکس گل (Order a flower box) است که می تواند احساس شعف بی نظیری را در طرف مقابل تان به وجود آورد. جعبه گل بهترین هدیه از سال‌های قدیم تاکنون بوده است. اگر به کتاب معروف فلاور باکس که توسط یکی از نویسنده های مطرح گل آرایی یعنی Chantal Aida Gordon نوشته شده است نگاهی بیاندازید، خواهید دانست که هدیه دادن باکس گل از ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و از زمان هخامنشیان در ایران رواج دارد.

کافی است نگاهی به تعدادی از عکس باکس گل رسمی بزنید تا متوجه شوید در این باکس ها معمولا گل هایی خاص و متفاوت استفاده می شود. از جمله گل هایی که در باکس های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به گل آلسترومریا، گل آنتوریوم، چیپسی فولیا، لیسیانتوس و غیره استفاده می شود. البته در صورتی که شما یک گل خاص را برای قرار دادن در باکس گل رسمی در نظر دارید نیز می توانید به گل فروش گفته تا آن را در باکس شما جای دهد.

هر کدام از گل های قرار داده شده در جعبه گل های رسمی نمادهایی خاص هستند.

برای مثال گل آلسترومریا نماد خوشبختی، ثروت و سلامتی است و شما می توانید آن را در مناسبت های رسمی به دیگران هدیه کنید.

همچنین گل آنتوریوم جز گل های لوکس و لاکچری به شمار رفته و اگر شما به دنبال یک هدیه متفاوت و شیک هستید، می توانید آن را انتخاب کنید. این گل نیز نماد عشق پاک و دوست داشتن است.

جعبه گل های رسمی چه ویژگی هایی دارد؟

در بخش بالا با گل هایی که در باکس های رسمی قرار می گیرند، آشنا شدیم. در این بخش می خواهیم بدانیم که جعبه گل های رسمی معمولا به چه شکل بوده و چه ویژگی هایی دارند. مهم ترین مساله در انتخاب جعبه گل های رسمی، زیبایی و شکیل بودن آن است. شما گل های گران قیمت و لوکسی را برای باکس گل رسمی خود انتخاب می کنید، طبیعی است که جعبه آن نیز باید متناسب با گل ها شیک و زیبا باشد.

  • جنس جعبه گل های رسمی معمولا از جنس چوب، فلز، پلکسی، شیشه، مقوا، چرم و غیره است که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را داشته و البته هزینه هر کدام متفاوت. برای مثال طبیعی است که یک جعبه از جنس چوب و یا چرم در مقایسه با یک جعبه مقوایی گران قیمت تر هستند. اگر شما قصد دارید به رئیس یا همکار خود باکس گل رسمی هدیه دهید، بهتر است از باکس های پلکسی یا چوبی استفاده کنید. اگر باکس گل را برای روز دانشجو و مناسب های دیگر که کم تر رسمی هستند، می خواهید، می توانید جعبه گل های رسمی از جنس شیشه و یا مقوا انتخاب کنید.
  • جعبه گل های رسمی همچنین در شکل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود هستند. مدل باکس گل رسمی می تواند به شکل دایره، مربعی و یا بیضی باشد. انتخاب این مساله نیز با توجه به نوع گل ها و سلیقه شما انجام خواهد شد.
  • اگر عکس باکس گل رسمی را نگاه کنید، متوجه خواهید شد که جعبه گل های رسمی با توجه به گل هایی که داخل آن قرار می گیرد، معمولا بزرگ نیستند. بنابراین برای انتخاب سایز جعبه باکس گل نیز دقت کنید.
  • نکته مهم دیگر در انتخاب جعبه گل های رسمی آن که اگر جنس انتخابی شما ضد آب نیست، حتما بین باکس و اسفنج یک ورقه آلومینیومی و یا زرورق قرار دهید تا آب اسفنج باعث خراب شدن باکس نشود.

چرا باکس گل؟

ممکن است این سوال برای شما نیز پیش بیاید که چرا بین دسته گل و باکس گل، باکس گل را انتخاب کنیم؟

  • اول آن که مدل باکس گل رسمی بسیار متنوع بوده و شما می توانید از میان طرح ها و رنگ های مختلف، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • دوم آن که جابجایی گل ها با باکس گل بسیار ساده تر است. گل ها کم تر در جابجایی خراب شده و آسیبی نمی بیینند.
  • سوم آن که بسیاری از مدل های باکس های گل همراه با کپسول های آب به شما داده می شوند، از این رو ماندگاری گل ها در مقایسه با دسته گل بیشتر است.
  • مورد آخر آن که اگر شما یک انتخاب شیک در مدل باکس گل رسمی داشته باشید، این انتخاب شما بسیار شیک تر و مدرن تر از یک دسته گل است و هدیه شما بیشتر به چشم خواهد آمد.

در خرید باکس گل رسمی به چه مواردی توجه کنیم؟

در بخش نهایی از این مقاله می خواهیم بدانیم برای خرید باکس گل رسمی به چه مواردی توجه کنیم؟

مدل باکس گل رسمی: اگر خرید شما غیر حضوری است، حتما قبل از انتخاب تعدادی عکس باکس گل رسمی دیده، مدل های آن را مقایسه کرده تا بتوانید زیباترین مدل باکس گل رسمی را انتخاب کنید.

قیمت باکس گل رسمی: قیمت باکس گل رسمی با توجه به عوامل مختلفی مانند تعداد و نوع گل ها، جنس باکس و دیزاین آن متفاوت است. سعی کنید قبل از انتخاب باکس، با فروشنده راجع به هزینه ها صحبت کرده، اگر محدودیت بودجه دارید، از هزینه های اضافی صرف نظر کرده تا بهترین انتخاب را مناسب با بودجه خود داشته باشید.

نوع گل: همان طور که در بالا نیز اشاره شد از گل های مختلفی در جعبه گل های رسمی استفاده می شود که هر کدام نماد خاصی هستند. اگر اطلاعی از این نمادها ندارید، بهتر است قبل از انتخاب با فروشنده مشورت کنید.

نوشته تبریک روی کارت: برای نوشتن پیام تبریک، کاغذهای مختلف به شکل ها و جنس های گوناگونی وجود دارد که با توجه به مدل باکس گل رسمی آن ها را انتخاب خواهید کرد. متن نوشته روی کارت می تواند تایپ شده و یا دستی با خط خوش باشد.

تازگی و طراوت گل ها: مهم ترین مساله ای که در خرید باکس گل رسمی و گل های دیگر باید به آن توجه کنید، تازگی و طراوت گل ها است. هیچ گاه قیمت را فدای طراوت گل ها نکنید و گل هایی انتخاب کنید که شاد و سرزنده هستند.

به دنبال باکس گل خاص و متفاوت می گردید؟ نشانی را درست آمده اید.