بازاریابی دیجیتال – گروه تبلیغاتی مثلث     بازاریابی دیجیتال که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند، به تمام تلاش های بازاریابی که در اینترنت انجام می شود اشاره دارد. کسب‌وکارها از کانال‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر وب‌سایت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و یا بدست آوردن […]

بازاریابی دیجیتال گروه تبلیغاتی مثلث

 

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

 

بازاریابی دیجیتال که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند، به تمام تلاش های بازاریابی که در اینترنت انجام می شود اشاره دارد. کسب‌وکارها از کانال‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر وب‌سایت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و یا بدست آوردن مشتری استفاده می‌کنند.

بازاریابی دیجیتال همچنین شامل ارتباط از طریق پیام های متنی یا کمپین های 360(چند رسانه ای) می شود. محتوای دیجیتال و بازاریابی آنقدر رایج است که مصرف کنندگان از آن به عنوان راهی برای یادگیری در مورد برندها اعتماد می کنند. از آنجایی که بازاریابی دیجیتال گزینه‌ها و استراتژی‌های زیادی با آن ارتباط دارد، می‌توانیم خلاقیت به خرج دهیم و تاکتیک‌های بازاریابی متنوعی را با بودجه‌ای خاص تجربه کنیم.

 

 

بازاریابی دیجیتال با استفاده از تاکتیک‌ها و کانال‌های دیجیتال متعدد برای ارتباط با مشتریان در جایی که بیشتر وقت خود را سپری می‌کنند تعریف می‌شود بهترین بازاریابان دیجیتال تصویر واضحی از نحوه حمایت هر کمپین بازاریابی دیجیتال از اهداف کلی خود دارند و بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود، بازاریابان می توانند از طریق کانال های رایگان و پولی که در اختیار دارند از کمپین بزرگ تری استفاده کنند. برای دستیابی به پتانسیل واقعی بازاریابی دیجیتال، بازاریابان باید در دنیای گسترده و پیچیده امروزی بین کانالی کاوش کنند تا استراتژی هایی را کشف کنند که از طریق بازاریابی تعاملی تأثیر می گذارد.

با اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال آنالیز کردن تمام کانال های بازاریابی، بازاریابان می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را در مورد رفتارهای مخاطب هدف جمع‌آوری کنند و در عین حال راهی به روی روش‌های جدید تعامل با مشتری باز کنند. همینطور برای بیزینس ها و صنعت ها می توانند از تکنیک های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال برای برندسازی استفاده کرد.

 

 

بیزینس پلن

 

با اکثر ایده های تجاری عالی، بهترین راه برای اجرای آنها داشتن یک برنامه است . بیزینس پلن طرح کلی نوشته شده ای است که شما به دیگران، مانند سرمایه گذارانی که می خواهید آنها را در سرمایه گذاری خود جذب کنید، ارائه می دهید. این پیشنهاد شما برای سرمایه گذاران است و با آنها در میان می گذارید که اهداف استارت آپ شما چیست و چگونه انتظار دارید سودآور باشید.

همچنین به عنوان نقشه راه بیزینس شما عمل می کند، کسب و کار شما را در مسیر درست نگه می دارد و از رشد و تکامل عملیات شما برای دستیابی به اهداف مشخص شده در برنامه اطمینان می دهد. همانطور که شرایط تغییر می کند، یک طرح تجاری می تواند به عنوان یک سند زنده عمل کند اما همیشه باید اهداف اصلی کسب و کار شما را شامل شود.

چرا به یک بیزینس پلن نیاز دارم؟

شروع یک کسب و کار جدید با سردرد همراه است. آمادگی برای آن سردردها می تواند تأثیر آنها را بر تجارت شما تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از گام‌های مهم در آماده‌سازی برای چالش‌هایی که استارت‌آپ شما ممکن است با آن مواجه شود، نوشتن یک طرح کسب‌وکار قوی است.

نوشتن یک طرح کسب و کار به شما کمک می کند تا با وضوح بیشتری درک کنید که برای رسیدن به اهداف خود چه کاری باید انجام دهید. طرح کسب و کار تمام شده همچنین به عنوان یادآوری این اهداف برای شما عمل می کند. این ابزار ارزشمندی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید و به شما کمک می‌کند متمرکز و در مسیر خود بمانید.

 

برند سازی

قدرت دادن به محصول یا خدمات با برندسازی – گروه تبلیغاتی مثلث

 

رشد کسب و کار شما تا حد زیادی به یک استراتژی برند سازی موفق بستگی دارد. مطالعات نشان می‌دهد که برندسازی ثابت می‌تواند درآمد کسب‌وکار را افزایش دهد و ثابت کند که یک برند قوی می‌تواند مستقیماً بر سود شما تأثیر بگذارد. اما قبل از اینکه بتوانید یک استراتژی برندسازی قوی ایجاد کنید، باید بدانید که برندینگ چیست، چرا مهم است و چگونه از آن برای ارتقای بیزینس خود به سطح بعدی استفاده کنید.

اگر به تعریف سنتی نگاه کنیم، برند یک ایده، نام، نماد یا هر ویژگی دیگری است که محصول یا خدمات را مشخص می کند و آن را از رقبا متمایز می کند. برندسازی فرآیندی است که به یک محصول یا خدمات قدرت می دهد. اما برندسازی فقط یک لوگو یا یک پالت رنگ نیست.

خیلی بیشتر از این است با فرض اینکه برند شما فقط تا آنجا پیش می رود که چند دارایی بصری فقط رشد و تأثیر کسب و کار شما را محدود می کند. تعاریف زیادی از برندسازی وجود داردیکی از آن ها این است “برندینگ یک احساس واقعی در مورد یک محصول، خدمات یا شرکت است.”

 

برندینگ به این بستگی دارد که یک کسب و کار چه احساسی در شما ایجاد می کند. این در مورد نحوه درک شما از آن، به خاطر سپردن آن و در نهایت خرید از آن و تبدیل شدن به یک مشتری وفادار است. آن را برگردانید و آن را در بیزینس یا محصول خود اعمال کنید. این برندسازی است.