ویژگی جدید اینستاگرام قابلیت کسب درآمد از طریق استوری و لایو اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند مستقیماً با ارائه برخی محتوای اختصاصی در استوری ها یا لایو خود درآمد کسب کنند. برخی از کاربران ایالات متحده اکنون می توانند از این ویژگی استفاده کنند و در هفته های آینده […]

ویژگی جدید اینستاگرام قابلیت کسب درآمد از طریق استوری و لایو

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند مستقیماً با ارائه برخی محتوای اختصاصی در استوری ها یا لایو خود درآمد کسب کنند. برخی از کاربران ایالات متحده اکنون می توانند از این ویژگی استفاده کنند و در هفته های آینده برای کاربران بیشتری در دسترس خواهد بود.

ویژگی جدید اینستاگرام قابلیت کسب درآمد از طریق استوری و لایو و حال اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت کسب درآمد از طریق استوری و لایو است.

ویژگی جدید اینستاگرام قابلیت کسب درآمد از طریق استوری و لایو

قابلیت جدید اینستاگرام برای کسب درآمد

با وجود این ویژگی، کاربران می توانند برای دسترسی به محتوای اختصاصی تولیدکنندگانی که دنبال می کنند، ماهانه هزینه ای پرداخت کنند. این دسته از محتوای تولیدکنندگان که به صورت استوری یا زنده ارائه می شود، برای شناسایی سایر کاربران به رنگ بنفش نمایش داده می شود. سازندگان همچنین می توانند قیمت اشتراک خود را از 0.99 دلار به 99.99 دلار در طول ماه تغییر دهند.

قابلیت جدید اینستاگرام برای کسب درآمد از این پلتفرم برای توسعه دهندگان معرفی کرده است و اشلی یوکی، یکی از ناظران محصولات این شبکه اجتماعی، توضیح می دهد که آنها «حداقل تا سال 2023» سهم یا کمیسیونی از درآمد توسعه دهندگان دریافت نخواهند کرد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا که مالک اینستاگرام است، در پست فیسبوک خود نوشت:

من هیجان زده هستم که به ساخت ابزارهایی برای توسعه دهندگان ادامه دهم تا با انجام کارهای خلاقانه درآمد کسب کنند، و به زودی این ابزارها را در اختیار توسعه دهندگان بیشتری قرار خواهم داد.

آدام موزری، مدیر عامل اینستاگرام نیز در ویدئویی توضیح می دهد که این ویژگی «یکی از بهترین راه ها» برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد مورد انتظارشان است. برخی از توسعه دهندگان قبلاً از ویژگی هایی مانند «دوستان نزدیک» برای کسب درآمد خارج از پلتفرم استفاده کرده اند و اکنون می توانند مستقیماً کسب درآمد کنند.

اینستاگرام و البته فیس‌بوک تنها شرکت‌هایی نیستند که مدل‌های مشترک خود را برای کسب درآمد برای تولیدکنندگان برای رقابت با پلتفرم‌هایی مانند تیک تاک ارائه می‌کنند. توییتر همچنین در سال 2021 از ویژگی Super Follows رونمایی کرد که ویژگی های بیشتری را در اختیار برخی از کاربران قرار می دهد.