«ایما» روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آئین و رسوم کهن اقوام به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «ایما» روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آئین و رسوم کهن اقوام  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «ایما» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه‌کنندگی مشترک […]

«ایما» روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آئین و رسوم کهن اقوام

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری «ایما» روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آئین و رسوم کهن اقوام  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «ایما» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه‌کنندگی مشترک فریما خلیلی و بهادر زمانی و نویسندگی بابک پورعابدینی، با اتمام کار بازیگران و پایان تصویربرداری، روی میز تدوین قرار گرفت.
بهادر زمانی پیش از این به عنوان بازیگر در سینمای ایران معرفی شده و بیشتر او را با بازی در نقش حضرت عباس (ع) فیلم «رستاخیز» احمدرضا درویش می‌شناسند. او دانش‌آموخته کارگردانی سینما زیر نظر استادانی چون کامبوزیا پرتوی و محمد علی سجادی است که به تازگی اولین فیلم بلند خود با عنوان «برکه خاموش» را ساخته است.
فیلم کوتاه «ایما» تازه‌ترین اثر اوست که با پرداختن به آئین و رسوم کهن اقوام، تلاش دارد تا مضمونی انسانی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.
ماندانا مختاری و سبحان صفامنش بازیگران این اثر هستند
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به راشد حسینی سرمایه‌گذار، مهدی افشار مدیر تصویربرداری، علی نجفی تدوین، حامد صمدزاده مدیرصدابرداری، ندا محسنی طراحی و ترکیب صدا، کوثر حیدری اصلاح رنگ و نور، کوشنا شاهرخی طراح صحنه و لباس، مصطفا عباسی مدیر تولید، علیرضا افراز برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، افشین غیاثی بازیگردان، نیلوفر مرسل‌وند گریم، سهیلا میرزاخانی منشی صحنه، حسین صادقی دستیار اول تصویربردار، علیرضا واحدی، مهدی نجفی، رضا رجبی گروه تصویربرداری، محمدسجاد آقاجانی مدیر صحنه و حامد قریب مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.
فیلم کوتاه «ایما» یکی از تولیدات کمپانی بین‌المللی Raw بوده که مدتی است فعالیت خود را در عرصه تولید فیلم، تئاتر و پخش بین‌الملل این آثار آغاز کرده است. فیلم‌های کوتاه «درخت سفید»، «اشانتیون»، «دال‌لی»، «فیلم بد»، «محسن براتی» و تئاتر «چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن» از جمله آثاری هستند که تاکنون در این کمپانی هنری تولید شده‌اند. امیدوارم براتون خبر   «ایما» روی میز تدوین رفت/ روایتی از همزیستی آئین و رسوم کهن اقوام براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-24 08:56:52