تا چه اندازه نرم افزار میتواند در بهره وری و سود آوری کسب و کار موثر باشد ؟ اگر به دنبال استخدام فردی جهت مشاوره مدیریت هستید؛ از طرفی می‌خواهید بهره‌وری کسب‌و‌کار خود را بیشتر کنید؛ باید با مزایای استفاده از نرم افزار در سیستم کاری، بیشتر آشنا شوید. بدانید که ضرورت استفاده از نرم […]

تا چه اندازه نرم افزار میتواند در بهره وری و سود آوری کسب و کار موثر باشد ؟

اگر به دنبال استخدام فردی جهت مشاوره مدیریت هستید؛ از طرفی می‌خواهید بهره‌وری کسب‌و‌کار خود را بیشتر کنید؛ باید با مزایای استفاده از نرم افزار در سیستم کاری، بیشتر آشنا شوید. بدانید که ضرورت استفاده از نرم افزارهای پیش رفته ابری چیست؛ چرا این نرم‌افزارها می‌توانند کسب‌وکار شما را رونق ببخشند؛ اگر از آنها استفاده نکنید؛ چه خطراتی در کمین سودآوری شماست؟ چطور استفاده از نرم افزار می‌تواند؛ خطاهای محاسباتی شما را بیشتر کند و امنیت سیستم مالی شما را بالا ببرد؛ در صورتی‌که قصد تهیه چنین سیستمی برای بخش مالی و مدیریتی خود دارید و می‌خواهید با ارتقای سیستم حسابداری خود، سودآوری کسب‌و‌کار خود را افزایش دهید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

 

لزوم کاربرد نرم‌افزار در افزایش بهره‌وری سازمان

برای این‌که بتوانید در دنیای فوران اطلاعات امروز و زمانه‌ای که همه مدیران وقت کمی دارند؛ بهترین مدیریت را روی بخش‌های مختلف کسب‌و‌کار خود داشته باشید؛ حتما لازم است که برای هر بخش از سازمان، نرم‌افزاری مناسب را تهیه کنید. شما نمی‌توانید صبر کنید که ده‌ها سال بگذرد؛ سازمان بزرگ شود؛ سپس در هر بخش، تعداد زیادی نیروی باتجربه استخدام کنید. یادتان باشد رسیدن به این هدف، یک ایده‌آل بزرگ است اما در روند ربودن گوی سبقت از رقبا، باید تمام تلاش خود را کنید که زمان هر عملیات را کمتر کنید؛ زمان بخرید و با سرعت، مراحل پیش‌رفت را طی کنید. بنابراین باید در هر بخش کسب‌و‌کار، مهم‌ترین نرم افزارهای مناسب و به روز را بشناسید؛ آنها را تهیه کنید و روند سودآوری خود را بالا ببرید.

نرم‌ افزارهای سازمانی را از کجا بخریم؟

در میان شرکت‌های برنامه‌ نویسی، تعداد زیادی از گروه‌ها روی نرم افزارهای سازمانی، کار می‌کنند؛ با این‌ حال بهتر است؛ شما شرکتی را برای خرید محصولات نرم افزاری سازمانی انتخاب کنید که محصولات بسیار گسترده‌ای داشته باشد؛ برای کوچک‌ترین خدمات هم راه‌کارهای نرم افزاری ارائه دهد؛ همچنین کارشناسان پشتیبانی آن، بتوانند در روند کاربری، بهترین توضیحات و مشاوره را به شما بدهند. در این میان نرم افزارهای همکاران سیستم، بیشتری کاربرد را دارند و در هزاران شرکت کشور ما استفاده می‌شوند.

مزایای خرید از همکاران سیستم

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید نرم افزارهای سازمانی از همکاران سیستم، تناسب قیمت نرم افزار حسابداری همکاران سیستم در برابر امکانات و سیستم‌های داخلی هر نرم‌افزار است؛ از طرفی در همکاران سیستم، ده‌ها نرم افزار مدیریتی و حسابداری موجود است که بسته به نوع کسب‌و‌کار می‌توانید، خریداری کنید. قدمت کار و تجربه برنامه نویسان این شرکت، در کشور ما مشابه ندارد.

نرم افزارهای همکاران سیستم

اگر می‌خواهید درباره برخی از پرفروش‌ترین نرم افزارهای سازمانی همکاران سیستم، اطلاعات داشته باشید؛ حتما باید این فهرست را نگاهی بیاندازید:

سیستم‌های مالی و حسابداری

سیستم‌های فروش

سیستم‌های پخش

سیستم‌های خرده‌فروشی

سیستم‌های مدیریت کارخانه

سیستم‌های سرمایه انسانی

سیستم‌های انبار و تدارکات

سیستم‌های حسابداری مدیریت

سیستم مدیریت فرایندهای کسب‌وکار (فرایار)

سیستم‌های ابری برای کسب‌‌وکارهای متوسط

سیستم‌های مالی ابری

سیستم‌های فروش ابری

سیستم‌های پخش ابری

سیستم‌های خرده‌فروشی ابری

سیستم‌های انبار و تدارکات ابری

سیستم‌های سرمایه انسانی ابری

سیستم بهای تمام شده ابری

سیستم هوش تجاری ابری

راهکار یکپارچه شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و بخش عمومی

نرم‌افزار حسابداری شرکت‌های کوچک

نرم‌افزار فروشگاهی

زیرساخت رایانش ابری

زیرساخت ابرآمد

فضای ابری ابرآمد

سایر محصولات

سامانه‌ فرسان (ویژه‌ی فروشگاه‌ها و شرکت‌های پخش)

اتوماسیون اداری

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

هوش تجاری

حسابداری تلفیقی

نرم افزار سهام فصل

دستگاه حضور و غیاب و مدیریت تردد پایوفای

 

برای انتخاب نرم‌ افزارهای سازمانی به تنهایی نمی‌توانید تصمیم بگیرید؛ بهتر است در انتخاب هر کدام از این نرم افزارها، ابتدا با مشاوران همکاران سیستم صحبت کنید؛ بعد انتخاب خود را انجام دهید. در مراحل ابتدایی، با بودجه کم بتوانید؛ بهترین هدف‌ها را عملی کنید.

مزایای استفاده از نرم افزارهای سازمانی در سودآوری کسب‌و‌کار

جمع‌بندی

از آنجاکه استفاده از نرم افزارهای راهکاران سیستم، کاربردی گسترده در میان مدیران و شرکت‌های حسابداری دارد؛ بد نیست اگر شما هم می‌خواهید کسب‌و‌کاری سودآور داشته باشید؛ در وبسایت دانا راهبرد ثبت نام کنید؛ مشاوره حرفه‌ای در زمینه استفاده و روند خرید این نرم افزارهایی که در بالا معرفی کردیم؛ به طور کامل راهنمایی‌ ارائه می‌دهند؛ به شما می‌گویند که کدام نرم افزارها برای شما مناسب است و کدام‌ها را باید در مراحل بعدی کسب‌و‌کار خود بخرید.