اولین دوره رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی برگزار می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  اولین دوره رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی برگزار می‌شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا، این رقابت دانشجویی قرار است طرح‌های نواورانه دانشجویان را در سطح ملی و در چهار محور کسب و کار اجتماعی، خدمات اجتماعی، محصول نوآورانه و پیشنهاد سیاستی […]

اولین دوره رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  اولین دوره رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی برگزار می‌شود  به گزارش خبرگزاری هاریکا، این رقابت دانشجویی قرار است طرح‌های نواورانه دانشجویان را در سطح ملی و در چهار محور کسب و کار اجتماعی، خدمات اجتماعی، محصول نوآورانه و پیشنهاد سیاستی مورد ارزیابی قرار دهد.
این رقابت رویداد جانبی جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) است که با هدف شناسایی و ارزیابی طرح های دانشجویان با رویکرد حل نواورانه معضلات اجتماعی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
لازم به ذکر است که دانشجویان تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند تا طرح‌های نواورانه خود را از طریق آدرس https://stu.janaprize.ir/ به دبیرخانه رقابت ارسال کنند.
گفتنی است که به برگزیدگان رقابت دانشجویی در هر محور علاوه بر جوایز نقدی، حمایت هایی همچون مشاوره و منتورینگ تخصصی، معرفی به سازمان های مرتبط، شبکه سازی و تسهیلات کم بهره ارائه می‌شود. امیدوارم براتون خبر   اولین دوره رقابت دانشجویی نوآوری اجتماعی برگزار می‌شود براتون مفید بوده باشه

 
2023-12-30 17:55:20