کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی باکیفیت و دارای تاییدیه، زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی […]

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی باکیفیت و دارای تاییدیه، زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.

 

 

لیفت با نخ

 

یکی از موثرترین روش های  جوان سازی غیر جراحی  و کم تهاجمی برای رفع افتادگی پوست لیفت با نخ است. در این روش نخ ها با تکنیک مخصوص توسط پزشک متخصص زیر پوست قرار داده می شوند و با این کار پوست لیفت و جوان سازی  می شود. بعد از اتمام کار فرد متوجه تغییراتی می شود اما نتیجه نهایی بعد از گذشت چند ماه مشخص می شود زیرا بعد از قرار گرفتن نخ زیر پوست کلاژن سازی پوست آغاز می شود به همین دلیل بعد از چند ماه لیفت پوست و تغییرات نهایی مشخص خواهد شد. لیفت با نخ برای نواحی مانند گردن، قسمت میانی صورت، خط فک، ابروها و گونه ها قابل انجام است. مزایای استفاده از نخ شامل: لیفت پوست، بهبود چین و چروک، درمان جای اسکار و … می باشد. در نظر داشته باشید برای انجام لیفت با نخ حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید زیرا کیفیت نخ های مورد استفاده بسیار حائذ اهمیت است.

 

 

 

 

 

هایفوتراپی

 

هایفوتراپی از روش های نوین  و بدون تهاجم در جوان سازی است  که بدون درد و خونریزی و دوران نقاهت انجام می شود و این یکی از مزایای بزرگ این روش محسوب می شود. با استفاده از امواج اولتراسوند به درم پوست (لایه میانی پوست
) نفوذ کرده و سبب کلاژن سازی بیشتر می شود. هایفوتراپی را در نواحی مانند : صورت، غبغب، گردن و سینه کاربرد دارد و از مزایای آن می توان به بهبود الاستین پوست، بهبود خطوط گردن، رفع افتادگی ابروها، از بین بردن خطوط آرواره ها، لیفت غبغب و از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اشاره کرد. از دیگر مزیت های منحصر به فرد هایفوتراپی ماندگاری بالای آن است، تعداد جلسات هایفوتراپی با تشخیص پزشک 1 الی 2 مرتبه در سال می باشد.

 

 

مزوتراپی پوست

 

گاهی اوقات پوست در اثر عوامل مختلف مانند: افزایش سن، بیماری، ژنتیک، کاهش وزن شدید، آلودگی محیطی، نور آفتاب و … دچار مشکلات و آسیب های پوستی می شود. مزوتراپی پوست روش جوان سازی فرانسوی است که با تزریق مواد مزوتراپی که شامل: آنتی اکسیدان ها، هورمون ها، آنزیم ها، ویتامین ها و عصاره های گیاهی است  و با تکنیک مخصوص توسط پزشک متخصص به پوست تزریق می شود. مزوتراپی بیشتر به منظور بهبود درم پوست (لایه میانی پوست) انجام می شود و برای درمان مشکلات زیر کاربردی است:

 

درمان سلولیت، روشن شدن حلقه ی سیاه دور چشم، جای اسکار، کاهش چربی در نواحی مختلف بدن، درمان ترک های پوستی، درمان لک های پوستی، بسته شدن منافذ پوست و بهبود بافت پوست

 

 

 

مزوتراپی پوست علاوه بر جوان سازی پوست صورت برای جوان سازی دست، گردن، دکلته و تقویت فولیکول مو انجام می شود، همچنین برای کاهش چربی جزئی در مناطقی مانند غبغب و شکم نیز انجام می شود.