آیفون ۱۴ به جای ناچ از دوربین سلفی درون حفره نمایشگر استفاده می‌کند اپل احتمالا سال آینده بریدگی بالای صفحه نمایش آیفون ۱۴ را برمی دارد و به جای آن از یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی استفاده می کند. علاوه بر این، گفته شده است که باید منتظر یک آیفون SE جدید با پشتیبانی […]

آیفون 14 به جای ناچ از دوربین سلفی درون حفره نمایشگر استفاده می‌کند

اپل احتمالا سال آینده بریدگی بالای صفحه نمایش آیفون 14 را برمی دارد و به جای آن از یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی استفاده می کند. علاوه بر این، گفته شده است که باید منتظر یک آیفون SE جدید با پشتیبانی از ارتباطات 5G باشیم. استفاده آیفون 14 از دوربین سلفی درون حفره نمایشگر است.

آیفون 14 به جای ناچ از دوربین سلفی درون حفره نمایشگر استفاده می‌کند.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در گزارشی جدید پیش بینی های خود را برای سال 2022 اعلام کرده است. او می گوید اپل سال آینده طراحی برخی از مدل های آیفون 14 را به شدت تغییر خواهد داد. طرفداران اپل بالاخره به درخواست همیشگی خود برای حذف ناچ می رسند و می توانند منتظر سوراخ کوچکی برای دوربین سلفی باشند.

با این حال، استفاده از سوراخ به این معنی است که اپل نمی تواند تمام آرایه های دوربین True Depth را مستقیماً در بالای صفحه نمایش جلوی صورت کاربر قرار دهد. بنابراین باید منتظر سیستم جدیدی برای استفاده از Face ID در آیفون 14 باشیم. این سیستم می تواند زیر صفحه نمایش قرار گیرد و وظایف خود را به صورت نامرئی انجام دهد.

آیفون 14 می‌تواند رزولوشن دوربین بالاتری داشته باشد

آیفون 14 می‌تواند رزولوشن دوربین بالاتری داشته باشد

ایده استفاده از سوراخ بالای صفحه نمایش قبلاً در گزارش دسامبر The Elec و یادداشت مارس سال گذشته مینگ-چی کو دیده شده بود. گورمن در ادامه احتمال حذف برآمدگی ماژول دوربین عقب آیفون را پیش بینی می کند. علاوه بر این گفته می شود که وضوح دوربین می تواند از 12 مگاپیکسل به 48 مگاپیکسل افزایش یابد.

آیفون 14 می‌تواند رزولوشن دوربین بالاتری داشته باشد. آیفون 14 احتمالا دارای مدلی با بدنه تیتانیومی خواهد بود و حتی این احتمال وجود دارد که بدون درگاه و بدون درگاه سیم کارت وارد بازار شود.

گورمن همچنین اشاره مختصری به آیفون SE بعدی کرد و گفت که اپل می خواهد پشتیبانی 5G را به دستگاه بیاورد. طبق گزارش قبلی، این گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD و پنل LCD خواهد بود که جدیدترین محصول اپل با این پنل اولد است. همچنین گفته می شود دکمه هوم و حسگر اثر انگشت نیز در این دستگاه تعبیه شده است.