احوال‌پرسی از ابوالفضل پورعرب/ مادرم از بیمه‌ شدنم خوشحال شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری احوال‌پرسی از ابوالفضل پورعرب/ مادرم از بیمه‌ شدنم خوشحال شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در دیدار با ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما ضمن […]

احوال‌پرسی از ابوالفضل پورعرب/ مادرم از بیمه‌ شدنم خوشحال شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری احوال‌پرسی از ابوالفضل پورعرب/ مادرم از بیمه‌ شدنم خوشحال شد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در دیدار با ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما ضمن ابراز خرسندی از بهبودی و رفع کسالت این هنرمند محبوب کشور، برای وی از خداوند سلامتی و طول عمر باعزت مسئلت کرد.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح وظایف و دستاوردهای صندوق اعتباری هنر به ویژه در یکسال گذشته در دولت مردمی، تکریم، حمایت، رفع مشکلات و دغدغه‌های اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت را همراه با حفظ شأن و جایگاه هنرمندان را از وظایف و رسالت خطیر آن صندوق عنوان کرد.
پوراحمدی با تجلیل و قدردانی از آثار تولیدی و فعالیت‌های ارزشمند هنری این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: استاد پورعرب از جمله چهره‌های هنری است که سال‌های متمادی با نقش آفرینی‌های ارزشمندش لحظات به یادماندنی برای مردم ایران رقم زد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر احساس مسئولیت عمیقی نسبت به جامعه فرهنگ و هنر کشور در جایگاه یک نهاد حمایت کننده دارد و تلاش می‌کند تا حداقل امنیت خاطر را در میان فعالان این حوزه ایجاد نماید.
در این دیدار ابوالفضل پورعرب نیز ضمن ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته از سوی این صندوق برای هنرمندان کشور، بابت حضور و عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از او در بیمارستان و برخورداری وی از خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر قدردانی کرد.
این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از صندوق اعتباری هنر به عنوان محل و مرکزی خودجوش و تلاشگر در جهت حمایت و پشتیبانی از هنرمندان یاد کرد و گفت: صندوق اعتباری هنر مرکزی است که پول در نمی‌آورد و کاسبی نمی‌کند اما با اهتمام ویژه و دریافت کمک‌های مالی از سوی دولت ماحصل درآمدها را خرج و صرف هنرمندان می‌کند.
پورعرب تأکید کرد: بدون تردید به اعتقاد من صندوق اعتباری هنر به جایگاهی رسیده که امروز مورد اعتماد بخش عظیمی از هنرمندان کشور قرار گرفته است.
این بازیگر مطرح کرد: زمانی که آقای پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برای عیادت و دلجویی در آذر سال جاری به بیمارستان محل بستری‌ام آمد، بلافاصله دستورات لازم برای برقراری بیمه بنده را داد. پس از آشنایی من با صندوق اعتباری هنر از نزدیک شاهد بودم که دوستان چگونه به‌صورت مستمر جویای حال من شدند این مهم برایم بسیار ارزشمند بود.
وی توضیح داد: بیشتر از خودم مادرم برای بیمه شدنم خوشحال شد و برای مسببان این امر دعای خیر کرد.
فیلم‌های سینمایی «عروس»، «نرگس»، «مردی شبیه باران»، «دست‌های آلوده» و «غریبانه» از جمله آثاری است که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته است. امیدوارم براتون خبر   احوال‌پرسی از ابوالفضل پورعرب/ مادرم از بیمه‌ شدنم خوشحال شد براتون مفید بوده باشه

 
2023-02-24 08:57:38