مراسم بعدی اپل ۱۷ اسفند برگزار می‌شود پس از شایعات فراوان، سرانجام اپل دعوت نامه ای برای اعلام رویداد بعدی خود به نام “Peek Performance” در ۱۷ مارس (۸ مارس) ساعت ۲۱:۳۰ تهران ارسال کرد. مدت زیادی است که منابع مختلف به برگزاری مراسم اپل در این تاریخ اشاره کرده اند و حالا کوپرتینویی ها […]

مراسم بعدی اپل 17 اسفند برگزار می‌شود

پس از شایعات فراوان، سرانجام اپل دعوت نامه ای برای اعلام رویداد بعدی خود به نام “Peek Performance” در 17 مارس (8 مارس) ساعت 21:30 تهران ارسال کرد.

مدت زیادی است که منابع مختلف به برگزاری مراسم اپل در این تاریخ اشاره کرده اند و حالا کوپرتینویی ها با دعوت نامه این شایعات را تایید کرده اند. مراسم بعدی اپل 17 اسفند برگزار می‌شود از آخرین دستاوردهای خود برگزار خواهد کرد. بد نیست بدانید دیروز خیلی ها منتظر اعلام این دعوت بودند.

محصولات احتمالی رویداد اپل

محصولات احتمالی رویداد اپل

بنابر گزارش هاریکا خبر احتمال معرفی آیفون SE 3 در مراسم بسیار زیاد است .اگرچه اپل در دعوت نامه خود به دستگاه های حاضر در این رویداد اشاره ای نکرده و تنها آن را از اپل پارک و امکان پیگیری آنلاین رویداد از طریق وب سایت رسمی استریم کرده است، اما تا به امروز شایعات زیادی در مورد محصولات احتمالی رویداد اپل وجود دارد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، باید با آیفون SE 3، آیپد ایر جدید و همچنین حداقل یک مک جدید با تراشه سیلیکون اپل، مک بوک پرو 13 اینچی یا مک مینی جدید در این رویداد حضور داشته باشیم. البته ممکن است کوپرتینویی ها دو مک را کشف کنند.

نسل سوم iPhone SE یا iPhone SE 2022 احتمالاً طراحی مشابه نسل قبل خواهد داشت. گوشی جمع و جور با صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD با فریم های زیاد در اطراف و البته دکمه هوم با تاچ آی دی زیر پنل.

اما همه چیز قابل مشاهده نیست و احتمالا شاهد بهبود قابل توجهی در عملکرد این گوشی هوشمند خواهیم بود. شایعات حاکی از استفاده از تراشه A15 به همراه مودم 5G برای تبدیل آیفون SE جدید به ارزان‌ترین گوشی اپل 5G است. حتی حدس زده می شود که قیمت پایه این دستگاه 300 دلار باشد که می تواند سازندگان گوشی های اندرویدی را به شدت به چالش بکشد.

یکی دیگر از محصولات مورد انتظار در این رویداد آیپد ایر جدید است که احتمالاً طراحی مشابه نسل فعلی خود خواهد داشت و تنها شاهد پیشرفت های سخت افزاری مانند تراشه سریعتر و مودم 5G بهتر خواهیم بود.

در نهایت، احتمالا یک مک مینی با M1 Pro یا M1 Max یا یک مک بوک پرو 13 اینچی با تراشه M2 معرفی خواهد شد. طبق شایعات، مک بوک پرو جدید از نظر طراحی تفاوتی با نسل فعلی ندارد و تنها با تراشه جدیدی عرضه خواهد شد که به کاربران قدرت بیشتری می دهد.