اجرای طرح بلیت نیم بها برای اکران فیلم های سینمایی در ماه رمضان به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اجرای طرح بلیت نیم بها برای اکران فیلم های سینمایی در ماه رمضان  سید امیر مصباح در گفتگو با خبرنگار هاریکا با اشاره به به اینکه از ۲۵ اسفند ماه اکران‌های نوروزی سینماها […]

اجرای طرح بلیت نیم بها برای اکران فیلم های سینمایی در ماه رمضان

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری اجرای طرح بلیت نیم بها برای اکران فیلم های سینمایی در ماه رمضان  سید امیر مصباح در گفتگو با خبرنگار هاریکا با اشاره به به اینکه از ۲۵ اسفند ماه اکران‌های نوروزی سینماها در تهران با هفت فیلم «قدغن»، «مرده بازنده»، «موقعیت مهدی»، «شادروان»، «روز صفر»، «گل به خودی» و «سگ بند» آغاز شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سینما ۲۲ بهمن رشت تنها سینمای فعال در این شهر است تصمیم گرفته شد با همکاری دفاتر پخش تعداد ۴ فیلم در اکران نوروزی این سینما قرار گیرد.
وی به اکران فیلم‌های «موقعیت مهدی»، «شادروان» در روزهای ابتدایی اکران‌های نوروزی در این سینما اشاره کرد و افزود: بعد از چند روز فیلم «سگ بند» نیز به چرخه نمایش سینما ۲۲ بهمن رشت اضافه شد.
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه در اواسط تعطیلات نوروزی فیلم «روز صفر» و «مرد بازنده» نیز به این فیلم‌ها اضافه شد، گفت: فیلم «سگ بند» با بیشترین فروش بلیت با استقبال بسیار خوب تماشاگران گیلانی قرار گرفته و فیلم‌های «شادروان» و «موقعیت مهدی» در رده‌ها بعدی قرار دارند.
وی همچنین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان از ۱۴ فروردین ماه، تأکید کرد: برای تداوم نمایش فیلم‌ها با خروج فیلم «قدغن» از چرخه اکران به دلیل اکران آنلاین با ۵ فیلم اکران‌ها ادامه یافته است.
مصباح به اجرای طرح بلیت نیم بها فیلم‌های سینمایی به مناسبت ماه مبارک رمضان که در سراسر کشور اشاره و اضافه کرد: طبق روان گذشته تنها در روز سه شنبه بلیت نیم بها تماشاگران ارائه می‌شد که با تصمیم شورای صنفی نمایش به مناسبت ماه مبارک رمضان این طرح همه روزه تا قبل از ساعت ۱۹ اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه طرح بلیت نیم بها در سینما ۲۲ بهمن رشت و سایر شهرستان‌ها اجرایی می‌شود، گفت: بر این اساس چند سانس ابتدایی اکران فیلم‌ها تا قبل از ساعت ۱۹ با بلیت نیم بها به نمایش گذاشته می‌شود و دو فیلم «شادروان» و «موقعیت مهدی» که بعد از افطار اکران می‌شوند به صورت تمام بها است.
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: فیلم «گل به خودی» که مربوط به اکران‌های نوروزی و در رده سنی کودکان و نوجوانان بوده با توجه به بازگشایی مدارس طی روزهای آینده به چرخه نمایش رمضان اضافه می‌شود.
وی افزود: این فیلم‌ها تا عید سعید فطر جدول اکران سینما ۲۲ بهمن رشت را تشکیل می‌دهند و بعد از عید فیلم‌های جدید به این جدول اضافه می‌شوند.
مصباح با اشاره به اینکه فعالیت سینماها با ۷۰ درصد ظرفیت‌ها انجام می‌شود، گفت: اکران همزمان جشنواره فیلم فجر در استان گیلان با استقبال خوب تماشاگران و علاقه مندان به هنر هفتم ما را به اکران‌های نوروزی و آشتی دوباره با سالن‌های سینما امیدوار کرده بود که آمارها هاریکا تأییدی بر این پیش بینی‌ها است. امیدوارم براتون خبر   اجرای طرح بلیت نیم بها برای اکران فیلم های سینمایی در ماه رمضان براتون مفید بوده باشه

 
2022-04-06 11:19:56