اجاره خودرو با راننده، یک انتخاب حرفه ای اجاره خودرو با راننده از شرکت معتبری مانند راسا رنت  را می توان به نوعی یک حرکت و انتخاب حرفه ای دانست. اجاره خودرو با راننده این قدرت را به شما می دهد که با کمترین ریسک و در راحت ترین وضعیت ممکن از جابه جایی درون […]

اجاره خودرو با راننده، یک انتخاب حرفه ای

اجاره خودرو با راننده از شرکت معتبری مانند راسا رنت  را می توان به نوعی یک حرکت و انتخاب حرفه ای دانست. اجاره خودرو با راننده این قدرت را به شما می دهد که با کمترین ریسک و در راحت ترین وضعیت ممکن از جابه جایی درون شهری یا برون شهری خود لذت ببرید.

بگذارید کمی ساده تر صحبت کنیم. به طور کلی اجاره خودرو یکی از کسب و کارهایی محسوب می شود که در تمامی کشورهای جهان رونق خاصی دارد. حتی در برخی از کشورها اجاره خودرو تبدیل به یک فرهنگ جدای ناپذیر از جامعه شده است. در این کشورها غالبا هزینه خرید و نگهداری خودرو به اندازه ای بالاست که افراد در آن جامعه ترجیح می دهند که از موقعیت ساده تر و ارزان تری به نام اجاره خودرو بهره مند شوند. بدین ترتیب بدون آن که این افراد هزینه خرید و نگهداری خاصی پرداخت کنند می توانند برای مدت زمان مشخصی از یک خودرو اجاره ای لذت ببرند.

این موضوع تنها به هزینه خرید و نگهداری خودرو مربوط نیست. در بسیاری از مواقع مواردی مانند ترافیک، عدم وجود جای پارک مناسب، احتمال دزدی یا تصادف و …. از جمله عواملی است که باعث شده است بسیاری حتی با وجود در اختیار داشتن خودرو شخصی از امکان حرفه ای مانند اجاره خودرو با راننده بهره ببرند.

از طرف دیگر بسیاری از ما از خودرو شخصی خودمان به جز در زمان مسافرت و خروج از شهر استفاده چندانی نداریم. همه این موارد به خوبی نشان می دهد بهره مندی ما از خودرو به نسبت هزینه هایی که به عنوان خرید یا نگهداری از خودرو انجام می شود چندان تناسب جذابی نیست. از این رو اگر کمی باهوش باشید سریع متوجه می شوید که استفاده از امکان اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده می تواند صرفه اقتصادی بسیار بیشتری نسبت به خرید و نگهداری خودرو شخصی داشته باشد.

چرا اجاره خودرو با راننده؟

اما سوال مهم دیگری که در این بین ایجاد می شود این است که اساسا چرا اجاره خودرو با راننده می تواند گزینه بهتری باشد؟ برای پاسخ به این سوال به چند نکته باید توجه داشته باشیم.

اولا این که در حالت کلی رانندگی یک فعالیت تنش زا محسوب می شود و خود به خود ریسک کاری بالایی دارد. این ریسک کاری زمانی افزایش پیدا می کند که شما سوار بر خودرو لوکس اجاره ای باشید. هر کدام از این خودرو چند صد میلیون قیمت دارند. این فشار مالی بالا باعث می شود که تنش و استرس راننده بیشتر شود و این خود به خود عامل کم دقتی و تصادف می شود.

از طرف دیگر عمده هدف ما و شما از اجاره یک خودرو لوکس و راحت این است که بتوانیم بدون تنش و استرس در شهر یا برو شهر جابه جا شویم.

اینجاست که راننده در کنار اجاره خودرو قرار می گیرد. به بیان ساده تر راسا رنت در صورت درخواست شما راننده ای در اختیار شما قرار می دهد تا این فرد مسئولیت جا به جایی شما را بر عهده داشته باشد. حال شما تنها کافی است به صندلی خود تکیه دهید و از مناظر زیبا لذت ببرید

بنابراین اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم. استفاده از اجاره خودرو با راننده یک انتخاب کاملا حرفه ای است. اولا راننده مسئول اصلی سلامت خودرو محسوب می شود. بدین معنی که هر اتفاقی که برای این خودرو می افتد تنها بین راننده و شرکت در جریان خواهد بود. این عدم تنش در رانندگی و داشتن احساس راحت با خودرو از ویژگی های منحصر به فرد راسا رنت  محسوب می شود. نظر شما در این باره چیست؟ به نظرتان راسا رنت می تواند گزینه مناسبی باشد؟

 

www.rasarent.com