آموزش نصب کیف پول تراست ولت و آشنایی با دنیای متاورس نگهداری ارزهای دیجیتال، از اصلی‌ترین گام‌های ابتدایی شروع فعالیت در این بازار است. برای نگهداری ارزهای دیجیتال می‌توان از انواع کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین کیف پول صرافی‌های معتبر استفاده کرد. یکی از معتبرترین کیف پول‌های نرم افزاری، کیف پول […]

آموزش نصب کیف پول تراست ولت و آشنایی با دنیای متاورس

نگهداری ارزهای دیجیتال، از اصلی‌ترین گام‌های ابتدایی شروع فعالیت در این بازار است.

برای نگهداری ارزهای دیجیتال می‌توان از انواع کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین کیف پول صرافی‌های معتبر استفاده کرد.

یکی از معتبرترین کیف پول‌های نرم افزاری، کیف پول تراست ولت است.

همچنین کیف پول تراست ولت یکی از بهترین نرم‌افزارهای موبایلی کیف پول ارز دیجیتال است که تمرکز بر سادگی و سهولت استفاده، برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا با ایمنی بالا و با خیال راحت، ارزهای دیجیتالی خود را مدیریت، ذخیر و مبادله کنید.

این نرم افزار با ارائه یک کلید دسترسی امن و نترل کامل بر روی کلیدهای خصوصی دارایی‌های شما را در مقابل دسترسی‌های غیرمجاز نیز محافظت می‌کند.

کیف پول تراست ولت را می‌توان بر روی گوشی موبایل با سیستم عامل‌های IOS و اندروید نصب و استفاده کرد.

صرافی بایننس نیز در سال ۲۰۱۸ تراست وت را تحت مالکیت خود درآورده است تا سرویس‌های بهتری را ارائه دهد.

کیف پول Trust Wallet   یک کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که برای ایجاد آن نیازی به وارد کردن ایمیل و همچنین شناسه کاربری ندارید.

این کیف پول نیز گزینه مناسبی برای تازه کارها و کاربرانی است که علاقه‌ای به استفاده از برنامه‌هایی با ظاهر و رابط کاربری پیچیده ندارند.

آیا کیف پول تراست ولت امن است؟

این کیف پول شامل چند ویژگی امنیتی به منظور محافظت از سرمایه رمز ارزی کاربران است.

تلاش توسعه‌دهنگان آن برای حفظ خصوصی کاربران ولت تراست و عدم دریافت و ذخیره اطلاعات آن‌ها ستودنی است. گفتنی است زمان انتخاب یک کیف پول ارزدیجیتال، امنیت مهمترین معیار است.

غیر حضانتیاین ولت محبوب غیرحضانتی است،  به این معنی که کلیدهای خصوصی مربوط به رمز ارزهای شما هرگز در سرورهای آنلاین ذخیره نشده و بعد از رمزنگاری، داخل حافظه گوشی هوشمند نگهداری می‌شوند.

متن باز به لطف open source بودن این کیف پول می‌توانید کد منبع آن را بررسی و از نبود مشکل و چالش در برنامه اطمینان پیدا کنید. اما گفتنی است هکرها و تبهکاران سایبری نیز به این کدها دسترسی دارند و ممکن است در صورت پیدا کردن یک رخنه امنیتی در آن به جای گزارش دادن، سوء استفاده کنند.

امکان پشتیبان‌گیریحین ساخت اکانت داخل اپلیکیشن تراست ولت ۱۲ عبارت بازیابی به شما ارائه می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل مثل سرقت یا گم شدن گوشی، حذف شدن برنامه و غیره می‌توانید به سادگی با وارد کردن این ۱۲ کلمه ارزهای دیجیتال خود را در یک دستگاه دیگر بازیابی کنید.

آموزش نصب کیف پول تراست ولت

ابتدا برنامه Trust Wallet را از یک منبع معتبر دانلود کنید.

شما می‌توانید از طریق وبسایت رسمی Trust Wallet  نرم افزار آن را مطابق با اینکه سیستم عامل شما Android است یا IOS، دانلود کنید.

توجه داشته باشید که برنامه را از منبع معتبر و ارائه‌دهندگان اصلی برنامه App Store  و Play Store  دانلود کنید.

پس از دانلود برنامه Trust Wallet و باز کردن آن، روی گزینه “create a new wallet”  کلیک کنید. گزینه “I already have a wallet” نیز برای کاربرانی که از قبل وارد برنامه Trust Wallet شده‌اند و حساب کاربری دارند، موجود است. این کاربران در صورتی که بخواهند وارد حساب قدیمی خود شوند، می­‌توانند از این گزینه استفاده کنند.

مرحله بعد، پس از کلیک بر روی create a new wallet، تراست ولت از شما می‌خواهد سیاست‌های حریم خصوصی و اصطلاحات این سرویس را مطالعه کنید. در صورت تمایل به ادامه، این مورد را بپذیرید و روی گزینه Continue کلیک کنید.

در آخر نیاز است که ۱۲ کلمه نشان داده شده در تصویر را یادداشت کنید. همچنین در صورت نیاز به بازیابی کیف پول، این ۱۲ کلمه را باید در امنیت کامل نگهداری دارید.

آشنایی با دنیای متاورس

متاورس تازه‌ترین واژه و مفهومی است که توجه صنعت فناوری جهان و همچنین فعالان این حوزه را به خود جلب کرده است.

متاورس از دو واژه متا به معنی فراتر و یونیورس به معنی جهان تشکیل شده است. بطور کلی معنی واژه متاورس، فرا جهان است.

اما درحقیقت سوالی که مطرح می‌شود این است که این فضای نو و نامحدود چه دنیایی را برای ما ترسیم خواهد کرد.

به عنوان مثال شما تصور کنید که اینترنت زنده شده است و یا به صورت سه بعدی نیز ارائه شده است.

بنابراین یک محیط مجازی شکل می‌گیرد که می‌توانید به جای تماشای آن بر روی صفحه نمایش؛ وارد آن شوید و به ورت نامحدود در آن به فعالیت بپردازید.

در این دنیای تازه نفس بخش‌های مجازی گوناگونی وجود دارد. افراد مختلف می‌توانند با استفاده از هدست‌های واقغیت مجازی، عینک‌های واقعیت مجازی برنامه‌های هوشمند و یا سایر ابزارهای دیگر به این دنیا نیز ورود کنند.

شما در دنیای متاورس می‌توانید درس بخوانید، بازی کنید و به کسب درآمد بپردازید.

همچنین دنیای متاورس جنبه‌های دیگر زندگی مانند خرید آنلاین، قرار‌های کاری را هم در برمی‌گیرد.

برای اولین‌بار واژه متاورس توسط نیل استیونسن در کتاب Snow Crash یا همان سقوط برف مطرح شد. در این رمان متاورس به یک دنیای مجازی سه بعدی و متشکل از آواتار مردمان واقعی اطلاق می‌شود.

اهمیت متاورس در چیست؟

باید به این موضوع اشاره داشت که حتی اگر دنیای متاورس نتواند به اهداف و آینده‌ای که در سر دارد دست یابد؛ توانایی این را دارد که نحوه تعامل و ارتباط ما با افراد و همچنین دنیای اطراف را دستخوش تغییراتی بسیار قرار دهد.

درواقع یک تجربه مجازی جمعی می‌تواند فرصت‌های جدید بسیاری را در اختیار گیمرها، هنرمندان، تولیدکنندگان محتوا و در نتیجه تمامی افراد قرار دهد.

دنیای متاورس می‌تواند به یک صنعت تریلیون دلاری تبدیل شود. می‌تواند محلی برای سرگرمی، تجارت و حتی قرارهای کاری شما باشد. این تکنولوژی به عنوان توسعه‌ای از اینترنت تعریف نمی‌شود بلکه جایگزنی برای آن به شمار می‌رود که با استفاده از فناوری بلاک چین و برنامه‌های غیرمتمرکز نیز ساخته و طراحی می‌شود.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.