آموزش خرید و فروش پی اس ووچر ووچرها انواع مختلفی دارند. قابلیت پرداخت آنلاین و بین المللی ووچرها این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با استفاده از آنها بدون محدودیت و مشکل خرید خود را از هر سایتی در هر کجای جهان انجام دهند. بنابراین لازم است بدانیم چگونه می توانیم ووچر […]

آموزش خرید و فروش پی اس ووچر

ووچرها انواع مختلفی دارند. قابلیت پرداخت آنلاین و بین المللی ووچرها این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با استفاده از آنها بدون محدودیت و مشکل خرید خود را از هر سایتی در هر کجای جهان انجام دهند. بنابراین لازم است بدانیم چگونه می توانیم ووچر تهیه کنیم.

قبل از هر چیز به صورت مختصر در مورد پی اس ووچر توضیح می دهیم.

آغاز به کار پی اس ووچر از سال 2014 بود. پس از آن به سرعت مورد پذیرش کاربران قرار گرفته و طرفداران زیادی به دست آورد.

از طریق سیستم کیف پول الکترونیکی که پی اس ووچر در اختیار کاربران خود قرار داده است می توان در صرافی ها کارت پی اس ووچر را شارژ مجدد نمود. علاوه بر این امکان تبدیل پول موجود در کارت الکترونیکی با بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال فراهم آمده است.

مهم ترین نکته در رابطه با پی اس ووچر عدم نیاز به افتتاح حساب اجباری است. شما می توانید بدون دارا بودن حساب ووچر کد پی اس ووچر خریداری کنید.

مزایای پی اس ووچر

استفاده از پی اس ووچر برای کاربران مزیت هایی را به همراه دارد. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

  • امنیت بالا
  • سرعت بالا
  • عدم نیاز به داشتن حساب ووچر

علاوه بر این با توجه به اینکه استفاده از پی اس ووچر محدودیتی برای کاربران ایرانی ندارد، انجام پرداخت های بین المللی را برای ایرانیان بسیار آسان و بی دردسر کرده است.

آموزش خرید و فروش ps voucher

روش های مختلفی برای خرید و فروش پی اس ووچر وجود دارند. در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم.

  • افتتاح حساب در سایت پریمیوم ووچر
  • خرید پی اس ووچر از صرافی ها بدون نیاز به افتتاح حساب
  • خرید پی اس ووچر از وب سایت پریمیوم بدون افتتاح حساب
  • خرید و فروش پی اس ووچر از سایت فوچرز

نکته مهم: در صورتی که از سایت پریمیوم ووچر اقدام به خرید کد پی اس ووچر نمایید نیازی به پرداخت کارمزد نخواهید داشت.

مراحل خرید کد پی اس ووچر به این صورت است که پس از ورود به سایت در بخش ثبت سفارش درخواست خرید کد پی اس ووچر خود را ثبت می کنید.

در مرحله بعدی مبلغ مورد نظر برای خرید کد را پرداخت کرده و کد موردنظر را سریعا دریافت می کنید.

در صورتی که از قبل در سایت پریمیوم ووچر حساب کاربری داشته باشید نیازی به احراز هویت مجدد نخواهید داشت.

روش دیگر خرید از طریق صرافی هاست. برای انجام این کار کافیست به صرافی مورد نظر مراجعه کرده و به صورت آنلاین کد پی اس ووچر خود را ثبت سفارش نمایید.

پس از پرداخت هزینه آن سریعا آن کد را دریافت خواهید کرد.

شما می توانید برای فروش کد پی اس ووچر نیز بدون نیاز به احراز هویت اقدام نمایید.

در واقع می توان گفت بزرگ ترین مزیت خرید و فروش پی اس ووچر ناشناس ماندن مالک آن است.

برای این کار کافیست به وب سایت پریمیوم مراجعه کرده و درخواست خود را برای فروش ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست خود و فروش کد پی اس ووچر مبلغ آن را به هر ارزی که می خواهید دریافت نمایید.

نحوه ایجاد حساب کاربری در سایت فوچرز

به منظور خرید و فروش پی اس ووچر نیازی به ایجاد حساب کاربری در پریمیوم ووچر نخواهید داشت. افتتاح حساب کاربری زمانی کاربرد دارد که کاربر قصد نگه داشتن حساب ووچر و موجودی خود را در سایت پریمیوم داشته باشد. با ایجاد حساب کاربری و انتقال موجودی خود به والت این سایت در واقع امنیت حساب خود را تامین می کند. برای این کار نیز نیازی به ایجاد حساب در سایت اصلی پریمیوم ووچر نیست. کافیست در سایت فوچرز حساب کاربری ایجاد کرده و موجودی حساب خود را به کیف پول پریمیوم ووچر انتقال داد.

خرید ارز با کد پی اس ووچر

صرافی ها یا سایت پریمیوم ووچر نه تنها امکان خرید و فروش کد پی اس ووچر را برای شما فراهم می کند بلکه می توانید از طریق آنها ارز خریداری کنید.

با خرید ارز موردنظرتان مبلغ آن از حساب ووچری شما کسر می شود. بلافاصله پس از اقدام به خرید ارز دیجیتال مورد نظر برای شما ارسال می گردد. در واقع سفارشات به صورت خودکار صورت می گیرد. به محض تایید تراکنش ها ارز خریداری شده مورد نظر به کیف پول شخص ارسال می گردد.

در صورتی که کد پی اس ووچر را از وب سایت ووچر خریداری کنید و یا در این وب سایت بفروشید میزان کارمزد کمی پرداخت خواهید کرد.

مهم ترین مزیت های خرید پی اس ووچر سرعت و امنیت بالا و استفاده آسان از آن است. برای خرید و فروش پی اس ووچر همانطور که گفتیم می توانید از طریق صرافی های معتبری نظیر پرفکتفا اقدام کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را ثبت کرده و کد پی اس ووچر را دریافت نمایید.