متلاشی شدن باند سرقت‌های سریالی در اهر به گزارش سایت هاریکا از اخبار آذربایجان شرقی ،سرهنگ قدرت آقاپور فرمانده انتظامی اهر گفت :در پی وقوع سرقت‌های سریالی سرقت پلاک خودرو، ۴ فقره سرقت از مغاره و ۲ فقره تجهیزات داخل خودو در یک شب در اهر و ایجاد ناامنی برای مردم موضوع به صورت ویژه […]

متلاشی شدن باند سرقت‌های سریالی در اهر

به گزارش سایت هاریکا از اخبار آذربایجان شرقی ،سرهنگ قدرت آقاپور فرمانده انتظامی اهر گفت :در پی وقوع سرقت‌های سریالی سرقت پلاک خودرو، ۴ فقره سرقت از مغاره و ۲ فقره تجهیزات داخل خودو در یک شب در اهر و ایجاد ناامنی برای مردم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

مأموران انتظامی اهر باند سارقان غیربومی را شناسایی و سردسته اصلی این باند را که سارق حرفه‌ای بود با تلاش شبانه‌روزی دستگیر و خودروی وی را نیز توقیف کردند.

این سارقان با دستور مقام قضایی روانه زندان اهر شدند و اقدامات تکمیلی برای دستگیری همدست یا همدستان آنها از سوی پلیس در جریان است.

سرهنگ آقاپور از دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از آگاهی از افزایش سرقت تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان، سارق حرفه‌ای در تور کارآگاهان پلیس افتاد و دستگیر شد.