روایت زندگی بانوی کرامت به سینماها می‌آید/ انتشار پوستر به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری روایت زندگی بانوی کرامت به سینماها می‌آید/ انتشار پوستر  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، فیلم‌ سینمایی «اخت‌ الرضا» به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی از چهارشنبه ۱۹ هاریکا ماه در سینماهای سراسر کشور […]

روایت زندگی بانوی کرامت به سینماها می‌آید/ انتشار پوستر

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله هنری روایت زندگی بانوی کرامت به سینماها می‌آید/ انتشار پوستر  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، فیلم‌ سینمایی «اخت‌ الرضا» به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی از چهارشنبه ۱۹ هاریکا ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.
این اثر سینمایی که سفر بانوی کرامت حضرت معصومه (س) از مدینه به قم را روایت می‌کند، توسط سازمان سینمایی سوره تولید شده است.
مراسم رونمایی از این فیلم همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم امروز ۱۸ هاریکا ماه در تالار فرهنگ و هنر این شهر برگزار می‌شود.
فیلم سینمایی «اخت الرضا» با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مجموعه شبکه‌های کربلا (عتبه حسینی) ساخته شده است.
سیدمجتبی طباطبایی و جعفر ادیب تهیه کنندگان اجرایی این اثر هستند. «اخت الرضا» توسط پخش بهمن سبز در گروه آزاد اکران می‌شود. امیدوارم براتون خبر   روایت زندگی بانوی کرامت به سینماها می‌آید/ انتشار پوستر براتون مفید بوده باشه

 
2023-10-10 12:57:49