چربی شکم علاوه بر ظاهر نازیبا که دارد منجر به کاهش اعتماد به نفس فرد نیز می‌شود. علاوه بر آن خطرات ابتلا به بیماری قلبی، دیابت و مشکلات دیگر سلامتی را نیز افزایش می‌دهد. بنابراین اگر با ورزش و رژیم غذایی لاغر نمی‌شوید می‌توانید از انواع روش‌های غیرجراحی تخلیه چربی شکم و پهلو استفاده کنید.

برداشتن چربی شکم بدون جراحی، یکی از روش‌های جدید امروزه برای از بین بردن چربی اضافه و رسیدن به اندام ایده‌آل انجام می‌شود که روی افزایش اعتماد به نفس شما تاثیر می‌گذارد. در ادامه شما را با انواع روش های تهاجمی و غیرتهاجمی پیکرتراشی شکم و پهلو آشنا می‌کنیم:

تخلیه چربی شکم و پهلو

پیکرتراشی شکم و پهلو

پیکرتراشی شکم و پهلو به منظور از بین بردن و تخلیه چربی ناحیه شکم استفاده شده که شما را به اندام ایده‌آل نزدیک می‌کند. بیشتر افرادی که نمی‌توانند با رژیم غذایی و ورزش به اندام ایده‌آل و شکم صاف دست پیدا کنند می‌توانند از پیکرتراشی شکم و پهلو با روش‌های مختلف استفاده کنند.

روش های تهاجمی پیکرتراشی

یک سری روش های پیکرتراشی با جراحی وجود دارد که در ادامه به توضیح مهم‌ترین روش آن پرداختیم:

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم به حذف چربی اضافه شکم و پهلو کمک می‌کند. در این روش طی عملیات جراحی برش‌های مخصوص روی شکم ایجاد شده و پس از حذف چربی‌ها پوست اضافه بدن با عملیات لیفت برداشته می‌شود. ابدومینوپلاستی علاوه بر برداشتن چربی شکم و پهلو به خوش فرم و سفت شدن شکم شما نیز کمک می‌کند.

اسلیو معده

اسلیو معده یکی از روش‌های جراحی لاغی است که در آن بخش وسیعی از معده برداشته شده و معده به شکل لوله باریک در می‌آید. با این عمل اشتهای فرد کم شده و با خوردن مقدار کمی از غذا احساس سیری می‌کند. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که وزن زیادی داشته و با روش‌هایی مانند رژیم غذایی و ورزش نتوانستند به وزن ایده‌آل خود دست پیدا می‌کنند.

در حقیقت شخصی که می‌تواند جواب سوال «پیکرتراشی بهتره یا اسلیو؟» را به درست‌ترین و موثرترین روش بدهد، بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران است. هیچ کس بهتر از یک پزشک متخصص که از شرایط بدنیِ شخص شما آگاهی داشته باشد نمی‌تواند راهنمایی‌تان کند. اما به طور کلی برای پاسخ به این سوال کافیست به شرایط‌تان توجه کنید! اگر دچار چاقی شدید هستید و نیاز دارید طی مدت زمان مشخص، تا حد زیادی وزن کم کنید، اسلیو برای شما بهتر است. در این روش بخشی از معده برداشته می‌شود و در پی آن اشتهای شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند؛ با کم شدن میزان جذب کالری در بدن، به مرور زمان وزن‌ کم می‌شود.

روش های غیرتهاجمی پیکرتراشی

از روش های مختلف پیکرتراشی شکم و پهلو بدون جراحی می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد:

لیپوساکشن

در این روش چربی‌های اضافه شکم و پهلو ذوب شده و با استفاده از میله کانولا می‌توان چربی‌ها را از بدن خارج کرد. در روش لیپوساکشن چربی‌ها ذوب شده که به همین دلیل قابل تزریق در دیگر نقاط بدن نمی‌باشد.

لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک یکی از روش های غیرجراحی پیکرتراشی بدن است که در این شیوه میله در حال لرزش با حرکات رفت و برگشت چربی‌ها را خارج می‌کند. از چربی‌های خارج شده شکم و پهلو در روش لیپوماتیک برای تزریق در دیگر نقاط صورت می‌توان استفاده کرد. دوره نقاهت این روش کوتاه بوده و نهایت طی 1 هفته می‌توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. دستگاه مورد استفاده در روش لیپوماتیک سیستم ایمنی دارد که در صورت برخورد با بافت غیرچربی متوقف شده که به همین دلیل احتمال بروز آسیب در قسمت‌های مختلف دیگر بدن امکان ندارد.

کرایولیپولیز

در این روش چربی‌های بدن منجمد شده و سپس از بدن خارج می‌شود. به دلیل اینکه دمای منجمد شدن سلول‌های عصبی و دیگر ماهیچه‌ها از سلول‌های چربی کمتر است به دیگر نقاط بدن آسیبی وارد نمی‌شود.

روش اولترازد

اولترازد یکی از روش‌های پیکرتراشی بدون جراحی و بی‌خطر است که به ایجاد تناسب اندام ایده‌آل و شکم صاف کمک می‌کند. این روش نیازی به ایجاد برش و جراحی ندارد که به همین دلیل دوران نقاهت کوتاه‌تری دارد. این روش بیشتر برای افرادی که چربی شکم و پهلو آنها کم می‌باشد مناسب است و برای افرادی که اضافه وزن زیاد داشته و به دنبال ایجاد تغییرات گسترده هستند، مناسب نیست.

بادی جت

روش بادی جت یا واتر جت یکی از روش های از بین بردن چربی اضافه شکم و پهلو است که در این روش با استفاده از ابزار کانولا آب را با فشار زیاد وارد بافت چربی کرده و باعث شل شدن آن می‌شود. سپس چربی‌های شل شده با ابزار مخصوص ساکشن و از بدن خارج می‌‌گردد.

روش رادیو فرکانسی

روش رادیو فرکانسی یکی از روش های تخلیه چربی های شکم و پهلو بدون جراحی است که دوران نقاهت خیلی کوتاهی دارد. در این روش امواج رادیویی گرمایی کنترل شده را به سلول‌های چربی رسانده و منجر به شکسته شدن و تخلیه چربی‌ها می‌شود. تخلیه چربی شکم و پهلو با امواج رادیویی دائمی بوده و در صورت رعایت تغذیه مناسب برگشت‌پذیر نیست. این روش برای افرادی که به دنبال تخلیه چربی شکم و پهلو به صورت موضعی و با بی‌حسی هستند، مناسب است. طول درمان این روش معمولا حدود 4 هفته بوده که هر جلسه حدود 30 الی 45 دقیقه زمان نیاز دارد.

دستگاه کویتیشن

با استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن می‌توان بافت چربی اطراف شکم و پهلو را از بین برد. این دستگاه بر اساس امواج اولتراسونیک است که بافت چربی را تخریب کرده و بافت‌های ماهیچه‌ای و عصبی را بدون آسیب نگه می‌دارد. در این روش چربی تخریب شده توسط سیستم لنفاوی بدن خارج می‌شود که به دلیل کم‌تهاجمی بودن این روش دوران نقاهت خیلی کوتاهی دارد و باید تمام جلسات آن را به طور کامل انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

درمان با نور قرمز

از نور قرمز برای کاهش وزن و حذف چربی شکم و پهلو بدون جراحی استفاده شده که در این روش طول موج نوری منجر به حذف و کوچک کردن چربی ناحیه شکم و پهلو شده که علاوه بر آن پوست شکم را نیز صاف و یکدست می‌کند.

دستگاه Emsculpt Neo

دستگاه ام اسکالپت نئو تحریک عضلانی را با فرکانس رادیویی ترکیب کرده تا چربی اضافه شکم و پهلو را آب کند. علاوه بر حذف چربی نواحی مختلف بدن برای تقویت ماهیچه و لیفت کردن پوست نیز مناسب است که درمان با این دستگاه در 6 جلسه به مدت زمان 30 دقیقه انجام می‌شود.

تخلیه چربی شکم بدون جراحی

چه پزشکانی تخصص لازم برای انجام پیکرتراشی دارند؟

پزشکانی که تخصص جراحی عمومی و یا جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیم را دارند می‌توانند جراحی‌های پیکرتراشی و حذف چربی شکم و پهلو بدون جراحی را نیز انجام دهند.

بهترین دکترهای برداشتن چربی شکم بدون جراحی (پیکرتراشی تهران و مشهد)

در ادامه با توجه به رضایت زیباجویان قبلی، تحصیلات و سوابق کاری موفق هر پزشک، جراحان برداشتن چربی شکم بدون جراحی در تهران و مشهد را به شما معرفی می‌کنیم:

بهترین جراحان پیکرتراشی در تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، دکتر پیمان صدری، دکتر هادی آمالی، دکتر علی اکبر مروتی، دکتر امیر دریانی، دکتر احمدعلی رجب پور از بهترین دکترهای پیکرتراشی تهران هستند.

بهترین دکتر پیکرتراشی در مشهد

دکتر اسماعیل فرزادفرد، دکتر حسن بابایی، دکتر فیروزه دانشوری، دکتر ناصر سنجر موسویريال دکتر علیرضا برجسته، دکتر پریسا ناویافر، دکتر عزت الله رضایی، دکتر یوسف یوسفی از بهترین دکترهای پیکرتراشی در مشهد هستند.

عکس قبل و بعد جراحی شکم

چه پلتفرمی این دکترها را معرفی کرده است؟

پزشک 24، جراحان، دکترتو، پزشکا و جراحتو از سامانه‌های مشاوره و نوبت‌دهی جراحان زیبایی بهترین پزشکان حوزه پیکرتراشی و حذف چربی شکم و پهلو را بر اساس رضایت زیباجویان قبلی و سوابق کاری پزشک به شما معرفی می‌کنند.