بررسی تمهیدات لازم برای تأمین نیروی انسانی پروژه‌های حوزه سلامت به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، امیر ساکی، از پروژه‌های آماده افتتاح بیمارستان‌های حضرت ولیعصر (عج) و زنان و زایمان آشتیانی در اراک بازدید کرد. در این بازدید که مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت نیز حضور داشت، موارد […]

بررسی تمهیدات لازم برای تأمین نیروی انسانی پروژه‌های حوزه سلامت

به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، امیر ساکی، از پروژه‌های آماده افتتاح بیمارستان‌های حضرت ولیعصر (عج) و زنان و زایمان آشتیانی در اراک بازدید کرد.
در این بازدید که مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت نیز حضور داشت، موارد پیرامون تأمین نیروی انسانی این پروژه‌ها بررسی و تمهیدات لازم انجام شد.
ساکی با اشاره به اینکه پروژه‌های حوزه سلامت کشور در دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته اند و بخش قابل توجهی از آنها قابل افتتاح و بهره برداری هستند، خاطرنشان کرد: پروژه‌های حوزه سلامت طبق برنامه ریزی های از قبل انجام شده، تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح دارند برای خدمت رسانی به مردم تجهیز و تأمین نیرو شوند، تصریح کرد: مدیران نظام سلامت در مسیر خدمت خستگی نمی‌شناسند. امیدوارم خبر  بررسی تمهیدات لازم برای تأمین نیروی انسانی پروژه‌های حوزه سلامت براتون مفید بوده باشه