۷۵ درصد مسائل حوزه سلامت مربوط به خارج از وزارت بهداشت نیست به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، بهرام عیناللهی، در اجلاس مدیران روابط عمومی وزارت بهداشت، با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش سلامت در جامعه و ارتقای سواد سلامت مردم، خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی در دانشگاهها […]
به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، بهرام عیناللهی، در اجلاس مدیران روابط عمومی وزارت بهداشت، با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش سلامت در جامعه و ارتقای سواد سلامت مردم، خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی در دانشگاهها و سازمانها اهمیت زیادی دارد و یکی از شاخصهای ارزیابی رئیس دانشگاهها، عملکرد روابط عمومیها است. وی، مخاطب شناسی را از دیگر ویژگیهای مهم روابط عمومی عنوان کرد و با بیان اینکه وزارت بهداشت به تناسب اقدامات و عملکردهایش به جامعه شناسانده نشده است، خطاب به مدیران روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومیها با مسئولیت پذیری بیشتر، شجاعت، بصیرت و دانش کافی، در این مسیر حرکت کنند. وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی یک کار علمی و تخصصی است و مدیران روابط عمومی باید خود را در این زمینه تقویت و به زور کنند، افزود: کلاسهای آموزشی تخصصی در حوزه روابط عمومی باید به صورت مداوم برگزار شود تا کارشناسان روابط عمومی بر حوزه خود تسلط کافی داشته باشند. وی با بیان اینکه اقدامات حوزه سلامت در دولت سیزدهم درخشان و ارزنده بوده است، ادامه داد: راه اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در طول دو سال و اندی، کار کوچکی نبود و مردم باید از این پیشرفتها مطلع شوند. تا پایان دولت نیز ۱۵ هزار تخت دیگر راه اندازی میشود، بنابراین انعکاس اقدامات مثبت منجر به امیدآفرینی در جامعه میشود. وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت مدیریت اطلاعات، گفت: اطلاعات باید به روز به روابط عمومیها برسد، زیرا گاهی اوقات اخبار کذب و شایعه قبل از روابط عمومی در فضای مجازی منتشر شده و موجب تشویش اذهان عمومی میشود. وی با بیان اینکه روابط عمومی بازوی اجرایی سازمان است، خاطرنشان کرد: وحدت آفرینی، امیدآفرینی و انسجام بخشی از توانمندیهای یک روابط عمومی موفق است. اقدامات مثبت هر سازمانی با یک مرتبه بیان کردن به خوبی معرفی نمیشود و نیاز است که عملکردهای مثبت و راهگشا، بارها و بارها تکرار شوند تا مردم آنها را بشنوند. وزیر بهداشت تصریح کرد: افراد شاغل در روابط عمومی باید الگوی سازمان باشند و لازم است بانک اطلاعاتی در روابط عمومی سازمان تهیه شود. همچنین نظرسنجی یکی از پایههای بسیار مهم روابط عمومی است. وی بر تقویت ارتباط روابط عمومی دانشگاهها و سازمانهای تابعه وزارت بهداشت با سازمانها و دستگاههای خارج از حوزه سلامت تاکید و عنوان کرد: ۲۵ درصد از مسائل حوزه سلامت مربوط به وزارت بهداشت و ۷۵ درصد آن مربوط به حوزههای خارج از وزارتخانه است بنابراین ضرورت دارد که ارتباطات بین بخشی و فرابخشی نیز تقویت شود. عین اللهی، با تاکید بر اهمیت تبیین و روشنگری در حوزه روابط عمومی، گفت: ایجاد حس تعهد سازمانی در کارکنان، ایجاد دسترسی به اطلاعات و تقویت ارتباط با رسانهها و مطبوعات، از دیگر ویژگیهای روابط عمومی موفق است. وزیر بهداشت در پایان افزود: امسال دو پویش ملی سلامت کودکان و بیماری سرطان را اجرا خواهیم کرد و لازم است واحدهای روابط عمومی در دانشگاهها و سازمانهای تابعه، همکاری و هماهنگی خود را با روابط عمومی ستاد بیش از پیش تقویت کنند تا مانند پویش سنجش فشارخون و دیابت، کارنامه درخشانی از حوزه سلامت به جا گذاشته شود. امیدوارم خبر ۷۵ درصد مسائل حوزه سلامت مربوط به خارج از وزارت بهداشت نیست براتون مفید بوده باشه
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.
شیرگازی سارا
پرگابالین
سوفا مبل
ویزای استرالیا
خرید قهوه اینترنتی
خرید کاور آیپد
دریل مگنت
ابعاد درب ضد سرقت
سامانه ارسال پیامک حرفه ای
ویزای دانمارک
انواع قطعاتsmd
فروش انواع کانکتور
وام با چک
safahanservice.com
سفارش غذا
خرید قسطی موتور
آموزش تعمیرات مک بوک
هدیه شب یلدا
لوازم یدکی خودروهای خارجی
کانال سیگنال ارز دیجیتال
سوکت لیفتراکی
میز جلو مبلی مدرن
تجارتخانه آراد برندینگ
اینفینیتی
تشک طبی
طلا گشت
عجم گشت
ساختمان سلامت
هاریکا ایده
اخبار روز ایران
Thursday, 2 January , 2025