عناوین «ضدآب» یا «ضدتعریق» بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، رؤیا مرجانیان، با اشاره به اینکه تولیدکنندگان کرم های ضدآفتاب مجاز به استفاده از عناوین تبلیغاتی غیرواقع روی محصولات نیستند، اظهار کرد: برای استفاده از ادعای ضدآفتاب مقاوم در برابر آب بایستی فرآورده آزمایش […]
به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزاری هاریکا، رؤیا مرجانیان، با اشاره به اینکه تولیدکنندگان کرم های ضدآفتاب مجاز به استفاده از عناوین تبلیغاتی غیرواقع روی محصولات نیستند، اظهار کرد: برای استفاده از ادعای ضدآفتاب مقاوم در برابر آب بایستی فرآورده آزمایش و ادعای مقاوم بودن در برابر آب ثابت شود و زمان مقاوم بودن به آب مشخص باشد. وی افزود: همه ضدآفتاب ها، چه برچسب مقاوم در برابر آب داشته باشند یا نداشته باشند، باید دستورالعملهایی را در مورد زمان استفاده مجدد را بر روی برچسب خود درج کنند تا از محافظت پوست اطمینان حاصل شود. معاون اداره کل امور فراوردههای آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: ضدآفتاب ها به اشکال مختلف از جمله لوسیون ها، کرمها، ژل ها، استیکها و اسپری هادر دسترس هستند. دستورالعمل استفاده از محصولات ضدآفتاب بسته به شکل آنها میتواند متفاوت باشد. باید همیشه قبل از استفاده از یک محصول ضدآفتاب برچسب آن را بخوانید. امیدوارم خبر عناوین «ضدآب» یا «ضدتعریق» بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد براتون مفید بوده باشه
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.
شرکت کیان پانل
مدرسه کنکور
تجارتخانه آراد برندینگ
هتل آپارتمان حیات شرق مشهد
سوفا مبل
مجله خودرو کارمگز
ساندویچ پانل
لوازم یدکی خودروهای خارجی
تعمیرگاه مگان غرب تهران
شیرگازی سارا
دریل مگنت
انواع قطعاتsmd
فروش انواع کانکتور
تشک طبی
طلا گشت
عجم گشت
ساختمان سلامت
هاریکا ایده
Thursday, 8 May , 2025