۸۴۴ میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به محققان کشور اختصاص می یابد به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  ۸۴۴ میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به محققان کشور اختصاص می یابد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از معاونت علمی و فناوری، پرداخت یارانه و اجرای طرح های تخفیفی در واقع ابزاری برای ترغیب فعالان آزمایشگاهی […]

۸۴۴ میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به محققان کشور اختصاص می یابد

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  ۸۴۴ میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به محققان کشور اختصاص می یابد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از معاونت علمی و فناوری، پرداخت یارانه و اجرای طرح های تخفیفی در واقع ابزاری برای ترغیب فعالان آزمایشگاهی به ارتقای کیفیت محصولات و خدمات محسوب می شود.
شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه این تخفیفات به اعضای خود به آن‌ها مجال می‌دهد تا بتوانند ایده‌ها و طرح‌های خود را تجاری‌سازی کنند و خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مردم ارائه کنند.
این یارانه‌ها که در قالب طرح‌های تخفیفات دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیئت علمی، برگزیدگان بنیاد نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان، منتخبان پسادکتری و سرآمدان علمی ارائه می شود وسیله‌ای برای ترغیب اعضا برای بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات شده است.
باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی تاکنون اعتبارت دریافت خدمات آزمایشگاهی را به تعداد قابل توجهی از مشتریان ارائه داده است؛ به طوری که این میزان در سال ۱۴۰۰، به بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال رسید و در مجموع سال‌های فعالیت این باشگاه، بیش از ۸۴۴ میلیارد ریال یارانه در خدمت کاربردی‌سازی پایان‌نامه‌ها، توسعه پژوهش‌ها، ارتقای کیفیت محصولات و توسعه‌ فناوری‌ها قرار گرفت.
از مجموع اعتبارات ارائه شده، تا پایان سال ۱۴۰۰، مبلغ ۴۱۳ میلیارد ریال به اعضای هیئت علمی، ۱۹۸ میلیارد ریال به دانشجویان و ۲۳۳ میلیارد ریال نیز به سایر طرح‌های حمایتی اختصاص یافته است. امیدوارم براتون خبر   ۸۴۴ میلیارد ریال یارانه آزمایشگاهی به محققان کشور اختصاص می یابد براتون مفید بوده باشه

 
2022-04-04 13:23:47